Zwemmen heeft wel meer bizarre keuzes wat graphics betreft, zoals het altijd weer ontbreken van aanduidingen als 'PB' of 'NR'. Nog zoiets wat de atletiek toch beter voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizarre keuze om het geboortejaar neer te zetten ipv het recordjaar.
Boh, geen gare Java-app op je desktop en niet die muffe officiėle site, genotquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:25 schreef Pino112 het volgende:
http://84.33.2.63/glasgow2018/live/indexswimming.php
Livetiminggenot.
Mwah, Kromowidjojo is toch wel een leuke vrouw gebleven.quote:
Mooi he. Updatet iets sneller dan elke seconde. En is sneller dan de tv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, geen gare Java-app op je desktop en niet die muffe officiėle site, genot
FTFYquote:
Brons hoogst haalbare denk ik. Maar ze zei zelf al dat het moeilijk zou worden om het podium te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:25 schreef swimmie86 het volgende:
Ik weet het allemaal niet zo zeker meer.
Dat is ook altijd handig om even rekening mee te houden ja, pas op de live timing kijken als ze op TV aangetikt hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi he. Updatet iets sneller dan elke seconde. En is sneller dan de tv.
Mooi dat ik toch ben teruggezapt naar "De Belg"quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:29 schreef swimmie86 het volgende:
De eerste race alweer gemist door de NOS. Wat een amateurisme.
Gruwelijk accent, tsja.quote:
Gewoon Eurosport joh, qua commentatoren vind ik zwemmen een van hun beste sporten, met de immer bescheiden en altijd wat lief overkomende Inge Dekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:30 schreef DeLuna het volgende:
NOSverplicht naar de Belg moeten zappen
Oh is het olijke duo Nelson + Inge er weer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon Eurosport joh, qua commentatoren vind ik zwemmen een van hun beste sporten, met de immer bescheiden en altijd wat lief overkomende Inge Dekker
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is het olijke duo Nelson + Inge er weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |