Ik vond het ook leuk dat SynDROOM de Gouden Televizier-Ring won.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juichen juichen... Ik zou het wel gewoon leuk vinden als hij het podium haalt.
Knoop in je zakdoek is ook jarenlang onterecht genegeerd, stop het onrecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk dat SynDROOM de Gouden Televizier-Ring won.
Dit lijkt me wel een zaak waar Wielco zich voor kan inzetten na zijn carrière.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knoop in je zakdoek is ook jarenlang onterecht genegeerd, stop het onrecht.
Ook aangemeld. Vorig jaar werd ik 3e in de Vuelta en won ik sokkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:06 schreef hhh38 het volgende:
We zitten pas op 13 man op cyclingmaster, dat kan beter jongens
Heb me ook aangemeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:06 schreef hhh38 het volgende:
We zitten pas op 13 man op cyclingmaster, dat kan beter jongens
Klinkt alsof ze met Kwiat voor het klassement willen gaan in ieder geval.. Al zal Tour, Polen en dan ook nog 3 weken volle bak voor het klassement in de Vuelta niet echt ideaal zijn voor het WK (en dat was zijn grote doel)quote:“In Michal Kwiatkowski, I believe we have a rider who is capable of one day winning a Grand Tour. He has already showed his ability in one day races and now he is progressing well in his development as a stage racer. He has stepped up and won week-long World Tour stage races this season and for the second year running was a key performer in our recent success at the Tour de France. This Vuelta provides another opportunity for him to further himself and gain valuable experience as a GC rider"
Lekker ploegje weer. Gelukkig voor de koers deze keer (waarschijnlijk) zonder overheersende kopman.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Jonathan Castroviejo, David De La Cruz, Tao Geoghegan Hart, Sergio Henao, Michal Kwiatkowski, Salvatore Puccio, Pavel Sivakov, Dylan van Baarle.
#creatingmemories kan het beste in een slecht hotel langs de snelweg!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:16 schreef Slobeend het volgende:
Sunweb heeft de slechtste hotels uitgekozen... #keepchallenging
[ afbeelding ]
Uitgekozen? Toebedeeld....quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:16 schreef Slobeend het volgende:
Sunweb heeft de slechtste hotels uitgekozen... #keepchallenging
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga weer de mist in? Ik stop er mee.
Maar hebben ze dan een hekel aan Sunweb?
Astana koopt de hotelofficials om?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op.
Zou je denken?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Astana koopt de hotelofficials om?
Verbaast me niks, wat een klote organisatie is dat.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Reisorganisatie Sunweb zal wel een slechte naam hebben in Spanje en dus niet welkom zijn bij de betere hotels.
Sunweb slaapt in eigen hotels.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga weer de mist in? Ik stop er mee.
Maar hebben ze dan een hekel aan Sunweb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |