Yep. En volgens mij zit daar een structureel probleem.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Klinkt alsof de banden moeite hadden om terug op temperatuur te komen.
twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 29-07-2018 om 11:22:59Lance Stroll saldrá d pitlane hoy. Ayer en quali rompió el único morro d la nueva evolución durante la quali. El morro antiguo ya está preparado para el coche. https://t.co/GijzbHlyS9 reageer retweet
dit, was Max maar nooit doorgebroken, dan zaten we hier gewoon nog met z'n zessen te keuvelen ipv de ene jijbak na de anderequote:Op zondag 29 juli 2018 09:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja eens, ook 1 van de redenen dat ik hier minder kom (en een reactie geef eventueel).. Behoorlijk irritant als er steeds op de man gespeeld word, zuigt de sfeer er behoorlijk snel uit.
Waarom zou iemand nog regen willen? Behalve Mercedes fans, aangezien de Mercedes duidelijk veruit de beste is in de regen.quote:
mensen roepen al minstens een jaar om regen en nu hoeft het ineens niet meer?quote:Op zondag 29 juli 2018 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand nog regen willen? Behalve Mercedes fans, aangezien de Mercedes duidelijk veruit de beste is in de regen.
Alleen voor de onvoorspelbaarheid denk ikquote:Op zondag 29 juli 2018 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand nog regen willen? Behalve Mercedes fans, aangezien de Mercedes duidelijk veruit de beste is in de regen.
Omdat het de race omgooit, iedereen moet dan kiezen qua strategie. En dat brengt spanning.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
en crashesquote:Op zondag 29 juli 2018 11:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Omdat het de race omgooit, iedereen moet dan kiezen qua strategie. En dat brengt spanning.
Dat is overigens niet iets nieuws, om de Renault krachtbron te compenseren moest RB dit afgelopen seizoenen ook doen op bepaalde circuits. Daar hebben ze ook nooit een geheim van gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze rijden zeker zo weinig mogelijk downforce. Maar er is wel meer aan de hand, viel me na de herstart op Hockenheim al op dat Max een paar ronden nodig had voordat hij weer mee kon met de snelheid van de auto's voor hem.
Toro Rosso.quote:Op zondag 29 juli 2018 11:54 schreef bokkepoot het volgende:
Kijk maar de kwalificatie, Torro Rosso komt anders nooit zo hoog..
De Merc is juist niet goed in de warmte. En zeker met de banden niet....quote:Op zondag 29 juli 2018 12:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is er 33 graden, bloedjeheet.
gefeliciteerd met de overwinning Lewis Hamilton. Bottas goede tweede positie, keurig.
Ik dacht dat Max zei dat dat al het hele seizoen speelde? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Heb het niet zelf gezien.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is overigens niet iets nieuws, om de Renault krachtbron te compenseren moest RB dit afgelopen seizoenen ook doen op bepaalde circuits. Daar hebben ze ook nooit een geheim van gemaakt.
Het niet op optimale temperatuur krijgen van de compounds is wel iets wat pas recenter speelt...
Yep. Al eerder bij safety car situaties dat de herstart lastig was door koude banden.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Max zei dat dat al het hele seizoen speelde? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Heb het niet zelf gezien.
Ah, dan heb ik het toch goed begrepen. Thanksquote:Op zondag 29 juli 2018 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yep. Al eerder bij safety car situaties dat de herstart lastig was door koude banden.
als ze van P3 en P4 zouden starten had ik hier nog wel hoop op gehad maar nu zal dat toch wel meevallen, maar ik ga toch kijken, hopen op een megastart van Vettelquote:Op zondag 29 juli 2018 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Merc is juist niet goed in de warmte. En zeker met de banden niet....
Daar heb je wel een punt, maar het kan alsnog meespelen.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze van P3 en P4 zouden starten had ik hier nog wel hoop op gehad maar nu zal dat toch wel meevallen, maar ik ga toch kijken, hopen op een megastart van Vettel
Ferrari heeft doorgaans een veel betere start en de run naar bocht 1 is best lang.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze van P3 en P4 zouden starten had ik hier nog wel hoop op gehad maar nu zal dat toch wel meevallen, maar ik ga toch kijken, hopen op een megastart van Vettel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |