Ah thanks!quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja vrije keuze, met regen vervalt het bandenregelement. In de race geld hetzelfde, regent het hoeven ze niet 2 verschillende compounds te gebruiken.
Dus nu of Singaporequote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Overigens heeft Verstappen nog maar iets van 140 dagen om de jongste polesitter ooit te worden.
Ik denk niet dat hij zijn racetalent verloren is.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die ene GP?
Dan moet iedere coureur die ooit een goed weekend heeft gehad uitgeroepen moeten worden tot titelkandidaat en mega talent.
Ik wil 'm heel graag zien slagen, maar op basis van 1,5 seizoen ziet het er niet rozekleurig voor 'm uit.
quote:
Monza en Spa worden moeilijk denk ik, ook in de regen.quote:
Hij heeft nooit wat laten zien in de races.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zijn racetalent verloren is.
Singapore enige kans denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Overigens heeft Verstappen nog maar iets van 140 dagen om de jongste polesitter ooit te worden.
Ach in dit tijdperk is het bijna niet mogelijk. De kansen daarop zijn minimaal dankzij de partymode dominantie van merc en nu ook Ferrari.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:36 schreef Zorro het volgende:
[Charlie Whiting mode]
Q3 moet worden uitgesteld totdat Ferrari Mercedes een betere kans op pole heeft
[/Charlie Whiting mode}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |