abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 september 2018 @ 11:05:50 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182079350
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 11:00 schreef Amavi het volgende:

[..]

voor een wat meer natuurlijke dekking pro longwear, als je wel echt high coverage wil zou ik persoonlijk kiezen voor de studio sculpt. overigens niet echt aan te raden met een vette huid
Ik vind high coverage zelden mooi, zo'n cakehoofd krijg je daar vaak van en als je echt zulke heftige plekken onder je ogen hebt is een gezondere leefstijl doorgaans nogal aan te raden
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 23 september 2018 @ 11:06:39 #52
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182079368
gister het makeup revolution soph x extra spice bij de kruidvat gehaald voor maar 11 euro, heel tevreden mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  zondag 23 september 2018 @ 11:08:36 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182079404
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 11:06 schreef Amavi het volgende:
gister het makeup revolution soph x extra spice bij de kruidvat gehaald voor maar 11 euro, heel tevreden mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, zulke looks (technisch wel érg mooi en knap gedaan!) zijn niet echt mijn ding.
Daarom andere ideeën over concealer denk ik :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 23 september 2018 @ 11:11:18 #54
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182079457
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 11:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, zulke looks (technisch wel érg mooi en knap gedaan!) zijn niet echt mijn ding.
Daarom andere ideeën over concealer denk ik :+
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 11:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind high coverage zelden mooi, zo'n cakehoofd krijg je daar vaak van en als je echt zulke heftige plekken onder je ogen hebt is een gezondere leefstijl doorgaans nogal aan te raden
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
thanks! het is ook niet iets dat ik iedere dag doe inderdaad, maar als ik 's ochtends na de koffie nog een half uur over heb vind ik het gewoon wel lekker wakker worden ofzo om uitgebreid mijn makeup te doen :@

hmm ja, ik weet natuurlijk ook niet hoe jouw huid eruit ziet maar ik heb nogal rode wangen van mezelf dus ik gebruik vaak liever een high coverage foundation op de plekken waar nodig dan dat ik mijn hele wangen volsmeer met concealer _O-
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_182109369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:07 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik ben nog wel benieuwd naar de nieuwe foundation van Make up Revolution. Ik heb foundation van NARS, maar dat is een light coverage en ook duur :')

Bedoel je de foundation stick van make up revolution? Die heb ik besteld maar hij is veel te high coverage voor me, en werkt niet op m'n veel te droge huid. Ik heb de kleur F4 liggen, mocht dat per toeval je kleur zijn, mag je hem hebben. Ik heb er ook een donkere kleur van besteld om mee te bronzen, maar die valt veel te donker uit, dus dan krijg je die erbij :').

Ik ga van de week de light wonder van Charlotte Tilbury maar eens proberen, nu m'n mac face and body op is, maar als die ook niet werkt voor me, ga ik weer terug naar Mac F&B. Blijft wmb toch de beste foundation voor een droge huid.
pi_182109446
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik baal zo dat ik de foundation van The Ordinary niet werkend krijg ;(. Ik heb nog nooit zo'n goede kleurmatch gehad, maar hij droogt gewoon te veel in. Maar! Ik ben er achter dat als ik hem meng met Bourjous Healthy Mix (die iets te licht voor me was) en aanbreng met een vochtige beautyblender, het er heel mooi uit ziet! Misschien kun je dat nog eens proberen.

Wat voor huid heb je? Da's wel belangrijk, voor de tips. Ik heb wel een lijstje budget tips maar het ligt aan je huid.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 september 2018 @ 14:45:06 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182164463
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:12 schreef Molo het volgende:
MAC pro longwear of MAC studio finish?
Heb al MACs geprobeerd maar vind de finish toch niet zo mooi (beetje droog) en de kleur ook niet echt..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 september 2018 @ 14:49:26 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182164559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:07 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik ben nog wel benieuwd naar de nieuwe foundation van Make up Revolution. Ik heb foundation van NARS, maar dat is een light coverage en ook duur :')

Ik heb een highlighter palette van L'oreal :') waarvan de gouden tint mooi is op mijn huid en ook wel goed blijft zitten, maar dit is een subtiele highlighter. Qua Benefit producten ben ik fan van mascara en matte bronzer.

Heeft iemand ook ervaring met de concealer van the Make up Revolution? Ik heb ook niet echt een idee welk kleur huid ik heb voor concealer. Mijn huidige NARS concealer kan ik eigenlijk alleen dragen als ik ook de foundation op heb, anders is het te oranje. Ik heb donkere kringen onder mn ogen zonder dat ze "puffy" zijn. Ik kwam wat producten van BECCA tegen qua primer en setting spul voor onder de ogen, die zouden moeten helpen, maar dat is ook meteen duur. Iemand anders hiervoor nog een idee?
Ja, NARS hoor ik ook goede verhalen over - sowieso wel eigenlijk - maar ik vind het wel aardig duur inderdaad, :+. Mascara heb ik gewoon van Essence (Volume stylist) en die is helemaal prima! L’oreal qua highlighter kan ik nog wel even naar kijken. NYX HD concealer vind ik trouwens best heel goed voor een budgetproduct.

Dames, morgen National Glamour Day en op vertoon van Glamour 20/25% korting. ICI doet ook mee geloof ik. Bol ook. Bij Douglas zijn de Mac ed wel weer uitgezonderd van deelname, maar NYX doet wel mee :)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 september 2018 @ 14:52:33 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182164622
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik baal zo dat ik de foundation van The Ordinary niet werkend krijg ;(. Ik heb nog nooit zo'n goede kleurmatch gehad, maar hij droogt gewoon te veel in. Maar! Ik ben er achter dat als ik hem meng met Bourjous Healthy Mix (die iets te licht voor me was) en aanbreng met een vochtige beautyblender, het er heel mooi uit ziet! Misschien kun je dat nog eens proberen.

Wat voor huid heb je? Da's wel belangrijk, voor de tips. Ik heb wel een lijstje budget tips maar het ligt aan je huid.
Ja joh, dat heb ik ook (dat ik ‘m toch niet echt werkend krijg). Als ik ‘m opsmeer is de kleur perfect, maar ze oxideren wat en worden dan donkerder/geliger. Echt balen.

Ik heb een bleke (Bobbi Brown 00 Alabaster) en wat droge huid ;(. Mijn huidskleur is ook lang niet bij elk merk (zeker budgetmerken) te vinden. Maakt het nog wat lastiger. Dior of NARS hoor ik wel positieve verhalen over maar dan kan ik qua prijs net zo goed weer naar BB. Overigens houd ik niet van een matte finish, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182166013
ik heb dat ook ChipsZak - droog en liever geen mat.

Ik zoek tips.. ik krijg foundation netjes op mn snoet maar niet op mn bovenlip. Dan zie je opeens heel veel haartjes zitten omdat de foundation daar dan op blijft zitten. En dan lijkt het net of ik een snor heb -O-
  donderdag 27 september 2018 @ 18:46:04 #61
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182168853
Wat ik vooral in de herfst/winter lekker vind is de Biodermal PCLE crème. Daar knapt m'n droge huid echt van op en gebruik ik ook onder mijn foundation.

Iedereen heeft een andere huid, maar wellicht een tip?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_182169448
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bedoel je de foundation stick van make up revolution? Die heb ik besteld maar hij is veel te high coverage voor me, en werkt niet op m'n veel te droge huid. Ik heb de kleur F4 liggen, mocht dat per toeval je kleur zijn, mag je hem hebben. Ik heb er ook een donkere kleur van besteld om mee te bronzen, maar die valt veel te donker uit, dus dan krijg je die erbij :').

Ik ga van de week de light wonder van Charlotte Tilbury maar eens proberen, nu m'n mac face and body op is, maar als die ook niet werkt voor me, ga ik weer terug naar Mac F&B. Blijft wmb toch de beste foundation voor een droge huid.
Dat zou zomaar eens mijn kleur kunnen zijn. Ik vind dat altijd lastig inschatten. Wat wil je ervoor hebben? :)

Ik heb ook wel een beetje droge huid, maar ik gebruik van clinique the intense surge en dat doet mijn huid wel goed.
pi_182169539
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, NARS hoor ik ook goede verhalen over - sowieso wel eigenlijk - maar ik vind het wel aardig duur inderdaad, :+. Mascara heb ik gewoon van Essence (Volume stylist) en die is helemaal prima! L’oreal qua highlighter kan ik nog wel even naar kijken. NYX HD concealer vind ik trouwens best heel goed voor een budgetproduct.

[/b]
Het is dit palette:


Vooral de gouden, maar ook de roze gebruik ik :)
pi_182191526
Gisteren eindelijk andere merken een kans gegeven wat lippenstift betreft.... ik was altijd van mening dat ik niet geschikt ben voor ‘echte lippenstift’ omdat het nooit lang blijf zitten en daarom droeg ik alleen Maybelline of MaxFactor long-lasting spul (wat dan ook echt verf is.....) Maar gisteren dus een lippotlood en lippenstift (Russins Red) van MAC gekocht en ben zoooooo tevreden. Zelfs na het eten van patat hoefde ik het nog niet bij te werken :D
pi_182200716
Je kan nu ook makkelijker bestellen bij lookfantastic.nl en met ideal betalen. Ze hebben merken zoals the ordinairy en lime crime. Dit weekend korting.
Misschien wel leuk om te weten toch?
  zaterdag 29 september 2018 @ 09:52:10 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182200725
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:51 schreef quirina het volgende:
Je kan nu ook makkelijker bestellen bij lookfantastic.nl en met ideal betalen. Ze hebben merken zoals the ordinairy en lime crime. Dit weekend korting.
Misschien wel leuk om te weten toch?
Ja zekers

* Molo gaat dit weekend dus maar bestellen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 september 2018 @ 10:44:47 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182201498
The Ordinary kan je ook op asos bestellen btw :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182201776
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja joh, dat heb ik ook (dat ik ‘m toch niet echt werkend krijg). Als ik ‘m opsmeer is de kleur perfect, maar ze oxideren wat en worden dan donkerder/geliger. Echt balen.

Ik heb een bleke (Bobbi Brown 00 Alabaster) en wat droge huid ;(. Mijn huidskleur is ook lang niet bij elk merk (zeker budgetmerken) te vinden. Maakt het nog wat lastiger. Dior of NARS hoor ik wel positieve verhalen over maar dan kan ik qua prijs net zo goed weer naar BB. Overigens houd ik niet van een matte finish, :+.
Ah, jij bent nog iets witter dan ik :+. Mijn holy grail is, na een hoop geprobeerd te hebben, toch Mac Face and Body. 50 ml is 32 euro, maar daar doe je zeker een paar maanden mee. Je hebt er ook een 120 ml versie van, voor 42 euro. Dat is goedkoper dan de meeste budget-foundations.

F&B heeft een dewy finish die ook echt dewy is, en niet na een tijdje alsnog gortdroog is. Ik heb ook een hele droge huid, en eigenlijk werkt deze toch gewoon het beste. Het voordeel is dat Mac een uitgebreide kleurvariatie heeft, dus ik zou toch deze nog eens proberen.

Wat betreft budgetfoundation valt Bourjois healty mix het minst tegen. Het werkt om je huid vooraf echt dik in de moisterizer te zetten. L'oreal heeft een pro matte foundation die erg populair is bij mensen met een vette huid, en ze hebben nu in Amerika en Engeland een Pro Glow verie uitgebracht die fantastisch schijnt te zijn, maar hij is hier nog niet verkrijgbaar. Je kunt hem wel via Amazon.co.uk bestellen, maar dat moet ik nog doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:22 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dat zou zomaar eens mijn kleur kunnen zijn. Ik vind dat altijd lastig inschatten. Wat wil je ervoor hebben? :)

Ik heb ook wel een beetje droge huid, maar ik gebruik van clinique the intense surge en dat doet mijn huid wel goed.
Ik DM je wel ff :).
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
The Ordinary kan je ook op asos bestellen btw :).
Is wel duurder dan bij The Ordinary zelf. Niet veel, maar toch. Het enige nadeel van bestellen bij the ordinary is dat je boven de 25 euro moet komen voor gratis verzendkosten, maar als dat lukt, zou ik lekker via hun eigen site bestellen. Ik had het binnen een week in huis,
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 september 2018 @ 11:29:32 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182202193
The Ordinary komt snel aan idd. Maar bij asos kom je eat sneller aan de gratis vzkkosten. En makkelijker retourneren :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182252224
Nou jongens, ik heb de perfecte foundation voor een droge huid gevonden. Armani luminous silk. Kleurrange van 40 stuks ofzo, dus je moet klinisch dood zijn willen ze niet de juiste kleur voor je hebben. Zelfs dan denk ik dat je er nog van op kunt knappen.
Alsof er een engeltje op m'n gezicht gescheten heeft. M'n huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien, en dat voor slechts 53 euro per potje :').

;(.
  maandag 1 oktober 2018 @ 13:57:23 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182252546
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, ik heb de perfecte foundation voor een droge huid gevonden. Armani luminous silk. Kleurrange van 40 stuks ofzo, dus je moet klinisch dood zijn willen ze niet de juiste kleur voor je hebben. Zelfs dan denk ik dat je er nog van op kunt knappen.
Alsof er een engeltje op m'n gezicht gescheten heeft. M'n huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien, en dat voor slechts 53 euro per potje :').

;(.
Zit maar één ding op!

Vanaf 1.18 kijken :+

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182278076
Heeft er iemand hier ervaring met minerale make-up? Colorescience in het bijzonder?

Is het de moeite waard?
pi_182330101
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ah, jij bent nog iets witter dan ik :+. Mijn holy grail is, na een hoop geprobeerd te hebben, toch Mac Face and Body. 50 ml is 32 euro, maar daar doe je zeker een paar maanden mee. Je hebt er ook een 120 ml versie van, voor 42 euro. Dat is goedkoper dan de meeste budget-foundations.

F&B heeft een dewy finish die ook echt dewy is, en niet na een tijdje alsnog gortdroog is. Ik heb ook een hele droge huid, en eigenlijk werkt deze toch gewoon het beste. Het voordeel is dat Mac een uitgebreide kleurvariatie heeft, dus ik zou toch deze nog eens proberen.

Wat betreft budgetfoundation valt Bourjois healty mix het minst tegen. Het werkt om je huid vooraf echt dik in de moisterizer te zetten. L'oreal heeft een pro matte foundation die erg populair is bij mensen met een vette huid, en ze hebben nu in Amerika en Engeland een Pro Glow verie uitgebracht die fantastisch schijnt te zijn, maar hij is hier nog niet verkrijgbaar. Je kunt hem wel via Amazon.co.uk bestellen, maar dat moet ik nog doen.

[..]

Ik DM je wel ff :).

[..]

Is wel duurder dan bij The Ordinary zelf. Niet veel, maar toch. Het enige nadeel van bestellen bij the ordinary is dat je boven de 25 euro moet komen voor gratis verzendkosten, maar als dat lukt, zou ik lekker via hun eigen site bestellen. Ik had het binnen een week in huis,
kun je van Mac Face en Body ook testers/proefversies kopen? Het klinkt namelijk heel goed
pi_182331685
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 09:17 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

kun je van Mac Face en Body ook testers/proefversies kopen? Het klinkt namelijk heel goed
Je kunt het bij een MAC counter laten opsmeren en een proefje vragen. Wel ff goed opletten met de kleurmatch, dat ze je de juiste meegeven.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:45:31 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182337596
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bedoel je de foundation stick van make up revolution? Die heb ik besteld maar hij is veel te high coverage voor me, en werkt niet op m'n veel te droge huid. Ik heb de kleur F4 liggen, mocht dat per toeval je kleur zijn, mag je hem hebben. Ik heb er ook een donkere kleur van besteld om mee te bronzen, maar die valt veel te donker uit, dus dan krijg je die erbij :').

Ik ga van de week de light wonder van Charlotte Tilbury maar eens proberen, nu m'n mac face and body op is, maar als die ook niet werkt voor me, ga ik weer terug naar Mac F&B. Blijft wmb toch de beste foundation voor een droge huid.
Ik ben nog steeds op zoek naar een relatief goedkope goeie foundation. Nu hoorde ik wat goede verhalen over Maybelline 24H SuperStay en ook over deze stick. Maar beiden zijn volgens mij niet geschikt voor een droge huid, :') ? Typisch, :'(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182338109
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds op zoek naar een relatief goedkope goeie foundation. Nu hoorde ik wat goede verhalen over Maybelline 24H SuperStay en ook over deze stick. Maar beiden zijn volgens mij niet geschikt voor een droge huid, :') ? Typisch, :'(.
Ik zou, als je een creditcard hebt, de maybelline pro glow eens proberen door hem op amazon.co.uk te bestellen. Is een tientje, en hij schijnt echt fantastisch te zijn voor een droge huid.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:32:42 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182338394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou, als je een creditcard hebt, de maybelline pro glow eens proberen door hem op amazon.co.uk te bestellen. Is een tientje, en hij schijnt echt fantastisch te zijn voor een droge huid.
Hmm. Alleen Maybelline heeft er handje van mijn kleur niet te hebben. Hun 'ivory' is echt een Mac NC15/NC20 ofzo, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:33:02 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182338402
Ik ga toch ook zo'n stick uitproberen. Idk why. Ik zie het wel, :').

edit; hij is letterlijk 2,95 nu op boozyshop.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_182339392
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga toch ook zo'n stick uitproberen. Idk why. Ik zie het wel, :').

edit; hij is letterlijk 2,95 nu op boozyshop.
Haha, ben benieuwd of hij bij jou minder droog uit valt. Ik kon er echt niet mee werken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:08:41 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182339749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Haha, ben benieuwd of hij bij jou minder droog uit valt. Ik kon er echt niet mee werken.
Ben ook benieuwd! Heb 2 kleuren besteld want :') 2,95 :').

Morgenmiddag liggen ze hier bij PostNL-punt dus jeej!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:12:31 #81
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182339813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:03 schreef Melancholia_war het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met minerale make-up? Colorescience in het bijzonder?

Is het de moeite waard?
Gebruik al jaren Bare Minerals (helaas niet in NL te koop). Ik vind het fantastisch als foundation!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:52:21 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182353026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Haha, ben benieuwd of hij bij jou minder droog uit valt. Ik kon er echt niet mee werken.
Op welke manier werkte het voor jou niet met je droge(re) huid?

Ik heb ze binnen en de kleur is wel goed, ^O^. Je eigen mix maken is altijd het beste natuurlijk maar ik ben er echt te lui voor. Hij gaat lichtelijk in enkele beginnende lijntjes zitten maar niet onwijs. Als ik m'n huid nog beter moisturize zou dit wel goed moeten gaan. Denk ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:02:09 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182354805
Ik breng trouwens altijd mijn make-up aan met een beauty blender maar wil eigenlijk ook een goeie kwast. Ik heb nog een oude van Bobbi maar meh. Ik ben nooit goed geweest in al die foundationkwasten. Ik denk dat een platte het beste is, :{ ? Ik houd van een hoge dekking.

edit; en waarom shopt de Franse Sephora geen Fenty Beauty producten meer naar NL, :{ ?

[ Bericht 21% gewijzigd door ChipsZak. op 06-10-2018 18:08:41 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:11:50 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182356479
Ik ben zelf al tijden enorm fan van een buffer brush, Zoeva heeft prima, dat merk van die meiden van Pixiwoo ook

Ik heb een nep beautyblender. Werkt top, maar ik vind het niet zo snel werken én gedoe met schoonmaken. Dus gebruik die uiteindelijk niet zo vaak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:14:23 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182356503
Door Clumsy is mijn salaris nu al half op, hoop dat mijn kind nog te eten heeft straks... ;(

Meer gerichte gezichtsverzorging, peelings én MAC Face & Body Foundation gekocht :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:20:31 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182356613
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:11 schreef Molo het volgende:
Ik ben zelf al tijden enorm fan van een buffer brush, Zoeva heeft prima, dat merk van die meiden van Pixiwoo ook

Ik heb een nep beautyblender. Werkt top, maar ik vind het niet zo snel werken én gedoe met schoonmaken. Dus gebruik die uiteindelijk niet zo vaak
Hmmm. Ja ik heb die van Real Techniques (beauty blender). Die is relatief goedkoop. Ik vind het wel een natuurlijker effect geven maar kwast + daarna blender lijkt me perfect. Ik heb het wel eens vaker gedaan en vond het wel mooi. Ik vind enkel een kwast soms wat meer ‘cakey’ effect geven. Ofzo. :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:21:57 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182356635
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:14 schreef Molo het volgende:
Door Clumsy is mijn salaris nu al half op, hoop dat mijn kind nog te eten heeft straks... ;(

Meer gerichte gezichtsverzorging, peelings én MAC Face & Body Foundation gekocht :9
Dit topic kost mij ook geld :'(! Ineens weer into the make-up, :').

Peelings zat ik ook over na te denken maar wel duur, hoor. Al heb ik zulke bedragen wel meer over voor huidverzorging dan make-up.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:36:47 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182356897
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmmm. Ja ik heb die van Real Techniques (beauty blender). Die is relatief goedkoop. Ik vind het wel een natuurlijker effect geven maar kwast + daarna blender lijkt me perfect. Ik heb het wel eens vaker gedaan en vond het wel mooi. Ik vind enkel een kwast soms wat meer ‘cakey’ effect geven. Ofzo. :').
Oh daar heb ik nooit last van

Maar ik stip het op mijn gezicht en dan blenden met bufferbrush. Niet veel, en goeie dagcreme eronder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:37:24 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182356909
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit topic kost mij ook geld :'(! Ineens weer into the make-up, :').

Peelings zat ik ook over na te denken maar wel duur, hoor. Al heb ik zulke bedragen wel meer over voor huidverzorging dan make-up.
The Ordinary en Japans merk, viel enorm mee! _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:40:40 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_182356977
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]

The Ordinary en Japans merk, viel enorm mee! _O_
Ahhh ja, ik doelde meer op chemische peelings :o!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:53:24 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182357234
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ahhh ja, ik doelde meer op chemische peelings :o!
Die hoeven niet zo gek duur te zijn toch? Waar zit jij naar te kijken of wat heb je in je hoofd zitten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182361808
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik breng trouwens altijd mijn make-up aan met een beauty blender maar wil eigenlijk ook een goeie kwast. Ik heb nog een oude van Bobbi maar meh. Ik ben nooit goed geweest in al die foundationkwasten. Ik denk dat een platte het beste is, :{ ? Ik houd van een hoge dekking.

edit; en waarom shopt de Franse Sephora geen Fenty Beauty producten meer naar NL, :{ ?
Een platte kwast geeft de meeste dekking, maar vind ik vrij onnatuurlijk. Ik gebruik een buffing brush van real techniques En die is na jaren nog steeds van topkwaliteit. Je kunt daar zowel een dunne laag als een flink hoge dekking mee creëeren. Ik meen dat Wayne goss laatst een filmpje over verschillende foundation kwasten had.

Ik heb zelf laatst de beauty blender opnieuw ontdekt. Had er een van RT liggen maar gebruikte hem nooit, maar hij werkt op zich wel erg lekker met m'n The ordinary+bourjouis foundation mix.
pi_182361838
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:14 schreef Molo het volgende:
Door Clumsy is mijn salaris nu al half op, hoop dat mijn kind nog te eten heeft straks... ;(

Meer gerichte gezichtsverzorging, peelings én MAC Face & Body Foundation gekocht :9
yay *O* İk heb vandaag weer face and body op m'n smoel. Hij is zo mooi dewy, maar vergt wel wat gewenning. Ik zou je aanraden hem met de hand aan te brengen steeds dunne laagjes, opbouwend. Heb je hem wel eerst getest?
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:47:37 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182361915
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

yay *O* İk heb vandaag weer face and body op m'n smoel. Hij is zo mooi dewy, maar vergt wel wat gewenning. Ik zou je aanraden hem met de hand aan te brengen steeds dunne laagjes, opbouwend. Heb je hem wel eerst getest?
Ja gisteren in de Bijenkorf :+

Heb m ooit jaaaaaaren geleden een keer gehad, maar toen in een net verkeerde kleur.
Maar ken m dus wel al. Online besteld vanwege korting, dus moet nog binnenkomen.

En met de hand en daarna bufferbrush denk ik, handigste gok ik qua opbrengen en inwerken. Ik hoef niet veel dekking, alleen de roodheid wat weg

Gebruik nu meestal Healthy Mix of MAC Studio Fix Powder Foundation. Beide meestal met bufferbrush
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182361997
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja gisteren in de Bijenkorf :+

Heb m ooit jaaaaaaren geleden een keer gehad, maar toen in een net verkeerde kleur.
Maar ken m dus wel al. Online besteld vanwege korting, dus moet nog binnenkomen.

En met de hand en daarna bufferbrush denk ik, handigste gok ik qua opbrengen en inwerken. Ik hoef niet veel dekking, alleen de roodheid wat weg

Gebruik nu meestal Healthy Mix of MAC Studio Fix Powder Foundation. Beide meestal met bufferbrush
Laat maar weten wat je ervan vindt *O*.

Ik ga rond de kerst bij Charlotte tillbury in de Bijenkorf een make up sessie doen denk ik. Je krijgt dan een uur lang advies en wordt opgemaakt, het bedrag wat de sessie kost (35 euro) kun je gebruiken om een product mee te kopen.

Nu nog iemand vinden die het Venetië interessant vindt als ik. Valt wat tegen :').
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:55:33 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182362045
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Laat maar weten wat je ervan vindt *O*.

Ik ga rond de kerst bij Charlotte tillbury in de Bijenkorf een make up sessie doen denk ik. Je krijgt dan een uur lang advies en wordt opgemaakt, het bedrag wat de sessie kost (35 euro) kun je gebruiken om een product mee te kopen.

Nu nog iemand vinden die het Venetië interessant vindt als ik. Valt wat tegen :').
Doe ik!

En Venetië O+

:+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182362074
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Doe ik!

En Venetië O+

:+
Even*
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:59:34 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182362153
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Even*
Snapte ik :+

Ik ken dat merk niet maar ik ga het gewoon overwegen :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182362188
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Snapte ik :+

Ik ken dat merk niet maar ik ga het gewoon overwegen :7
Charlotte Tillbury is de shit. Prachtige producten en een erg, erg kundige make up artist. Ze heeft een youtubekanaal, de vrouw is een beetje een typetje maar het is echt bloedmooie make up.
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:05:49 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182362256
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Charlotte Tillbury is de shit. Prachtige producten en een erg, erg kundige make up artist. Ze heeft een youtubekanaal, de vrouw is een beetje een typetje maar het is echt bloedmooie make up.
Naam is weleens voorbij gekomen. Ik ga wel weer kwaliteitsblogs bekijken ipv die leedvermaakblogs van Cynthia en consorten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')