Wat voor kussen heb je? Zit er een wasvoorschriftlabel aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 01:29 schreef static het volgende:
Waarschijnlijk is he antwoord daarp 'ja', maar zijn ze dan nog net zo lekker? Heb mijn favo-kussens, maar die mik ik om de zoveel tijd in de kliko, wat best wel zonde is.
doe ik regelmatig hoor. En dan in de droger.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 04:27 schreef Puntenjager het volgende:
Hoofdkussens wassen... Ik vraag me af hoeveel mensen dat doen.
niet regelmatig maar op een warme dag wil ik dat nog wel eens doen en dan zijn ze eind van de dag wel weer droogquote:Op zaterdag 28 juli 2018 04:27 schreef Puntenjager het volgende:
Hoofdkussens wassen... Ik vraag me af hoeveel mensen dat doen.
Stomerij kan ook. Lijkt mij zelfs beter. Geen idee, ik regel dat soort dingen niet. Maar als je niet weet waar je mee bezig bent en je bent er zuinig op zou ik dat doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 01:29 schreef static het volgende:
Waarschijnlijk is he antwoord daarp 'ja', maar zijn ze dan nog net zo lekker? Heb mijn favo-kussens, maar die mik ik om de zoveel tijd in de kliko, wat best wel zonde is.
Mijten ed kunnen er alsnog in zittenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 10:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb mijne opengeritst, vulling eruitgehaald (duizend pluisjes) en de hoes gewassen.
zit een zodanig dikke hoes omheen dat de vulling toch niet vies wordt
In je slaap wordt hij ook vochtig van zweet, ademdamp en kwijl.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe moet je een orthopedisch kussen (met een frame erin) wassen?
Ik waag me er niet aan om die nat te maken. Maar hij is ook te duur om regelmatig te vervangen.
dat gaat hier ook primaquote:Op maandag 30 juli 2018 11:41 schreef Myrr het volgende:
Ik was mijn dekens en kussens (dons) wel allemaal, zeker zes keer per jaar. Is nog nooit mis gegaan. Wel van tevoren goed controleren op gaatjes, anders is het niet zo chill voor je wasmachine.
Molton waterdichte kussensloop gebruiken ter bescherming. Daar moet je eigenlijk al met aankoop mee beginnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe moet je een orthopedisch kussen (met een frame erin) wassen?
Ik waag me er niet aan om die nat te maken. Maar hij is ook te duur om regelmatig te vervangen.
Bedankt. Die ga ik allebei kopen.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Molton waterdichte kussensloop gebruiken ter bescherming. Daar moet je eigenlijk al met aankoop mee beginnen.
Alternatief is Medichem desinfectie spray van 1 liter, verfrist en ontsmet.
Ga je daar niet ontzettend op zweten?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Molton waterdichte kussensloop gebruiken ter bescherming. Daar moet je eigenlijk al met aankoop mee beginnen.
Alternatief is Medichem desinfectie spray van 1 liter, verfrist en ontsmet.
Deze spray kun je ook gebruiken, is in verhouding alleen duurder, sterk spul:quote:
Geen last van. Je hebt vele soorten, van goedkoop naar duur.quote:
Dat lijkt me enorm zweterig.quote:Op maandag 30 juli 2018 11:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ah. Sinds einde zs echt volledig allergisch geworden voor waterdichte dingen. Kocht nog liever een nieuw matras als dat nodig was geweest dan zo'n zeil in je bed.quote:Op maandag 30 juli 2018 23:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geen last van. Je hebt vele soorten, van goedkoop naar duur.
https://www.bol.com/nl/p/(...)_6_7.12.ProductTitle
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/(...)_5_6.11.ProductImage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |