Geef je dat op een briefje?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Thomas gaat morgen op zn bek ,schrijf maar op.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:51 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
Phinney doet een Ten Dammetje
twitter:CaleyFretz twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 18:38:45Phinney came across the line with blood down his face. Went off the road, hit a tree, broke his nose. All cut up. https://t.co/Wjn6mkNqBS reageer retweet
Nu zijn we wel benieuwd naar dat briefje...quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Roglic wint de Tour,de verassing van het jaar.
Krijg je op een briefje.
hij had eerder toch zelf straf gekregen vanwege achter een motor aanhangen?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:39 schreef forzaudinese het volgende:
Beetje zwakke reactie van Dumoulin na afloop zeg !Beelden terug gekeken en de motor bleef best wel op afstand,Dumoulin had maar in het wiel van Roglic moeten zitten dan.
Lotto Jumbo 3e etappe zege! Geweldig werk van Gesink vandaag dankzij hem kon Roglic nog voor de overwinning rijden.
1 Thomasquote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Wat is jullie uiteindelijke top 3 voor het geel?
Volgens hemzelf zat hij daar, maar kon hij dat niet houden omdat Roglic voordeel had van de motor en hij niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:39 schreef forzaudinese het volgende:
Dumoulin had maar in het wiel van Roglic moeten zitten dan.
geen veranderingquote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Wat is jullie uiteindelijke top 3 voor het geel?
Stayeren achter auto na wielwissel.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had eerder toch zelf straf gekregen vanwege achter een motor aanhangen?
Maar vervolgens vergroot Roglic dat gat van 10 meter naar 19 seconden. En dat was bijna allemaal in beeld zonder dat de motor daar te dicht reed.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens hemzelf zat hij daar, maar kon hij dat niet houden omdat Roglic voordeel had van de motor en hij niet.
twitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 18:18:42Massive thank you to @eganbernal today, he’s got an amazing future ahead of him 🇨🇴🙌🇨🇴 #TDF2018 📸 @therussellellis https://t.co/XQvzSRcBMQ reageer retweet
Denk eerder andersom Dumoulin begint nu echt moe te worden na de Giro gereden te hebben, dan lijkt Roglic mij frisser voor de tijdrit.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:57 schreef Spanky78 het volgende:
Ik denk dat Dumoulin morgen toch nog de tijdrit wint. Thomas moet nu het hele eind zelf rijden, zonder 5 van de beste wielrenners uit het peloton als knecht.
Thomas heeft in rechtstreeks duel steeds slechts een paar seconden op Dumoulin gepakt. Terwijl Dumoulin steeds geïsoleerd zat en alleen moest rijden.
Het verschil is amper meer dan dat gebroken wiel. En de wat dommige actie dat er geen teamgenoten naast reden die hun fiets direct afgaven.
Roglic doet het heel goed, maar denk na afgelopen dagen dat hij het niet kan volhouden.
Ik zou het mooi vinden als Thomas er doorheen zakt. Niet vanwege hemzelf, maar vanwege dat kutte sky. Ik gun het real Madrid ook nooit, en Ronaldo ook niet, ookal is hij de beste speler in het beste team. Allemaal gekocht en geprepareerd.
Kan, froome doet het ook niet geweldig. Yates al helemaal niet. Wat dat betreft is het uitzonderlijk wat dumoulin doet.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:59 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Denk eerder andersom Dumoulin begint nu echt moe te worden na de Giro gereden te hebben, dan lijkt Roglic mij frisser voor de tijdrit.
Hier rijdt Adam Yates; in de Giro reed Simon Yatesquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kan, froome doet het ook niet geweldig. Yates al helemaal niet. Wat dat betreft is het uitzonderlijk wat dumoulin doet.
En dat terwijl Adam Yates de Giro niet eens heeft gereden.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kan, froome doet het ook niet geweldig. Yates al helemaal niet. Wat dat betreft is het uitzonderlijk wat dumoulin doet.
Ik denk dat hij er nu nog een keer tegenaan kan. Tom is een betere tijdrijder dan klimmer.
Oeps, foutje. Ik volg het vanuit buitenland, dus ik mis wel eens wat. Hier een voorletter.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier rijdt Adam Yates; in de Giro reed Simon Yates
ik houd ze ook niet uit elkaarquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:11 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Oeps, foutje. Ik volg het vanuit buitenland, dus ik mis wel eens wat. Hier een voorletter.
2 jaar geleden was ie langzamer dan Baukequote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Thomas is een erg goede tijdrijder.
Hij won de 1ste grote ronde waar hij voor het klassement ging, daarna 2x 2de (of misschien 3de), dat is wel vergelijkbaar inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:25 schreef TLC het volgende:
Podiumplaats in Parijs, na een podiumplaats in Rome, niks mis mee
Tom begint een beetje op Joop Zoetemelk te lijken zo, altijd tweede worden in n grote ronde
Sky hoefde dat gat helemaal niet dicht te rijden, die vonden dat verschil prima. Uiteindelijk levert die inspanning van Gesink de ploeg de ritzege op..quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:32 schreef TLC het volgende:
Ik snapte trouwens niet zo goed waarom Gesink bijna in zn eentje die 2 minuten moest dichtrijden, laat Sky dat lekker doen als die de Tour willen winnen, nu was Gesink gewoon ff in dienst van Sky.
Toen Froome gelost was, had Kruijswijk idd vol op kop moeten rijden op het vlakkere stuk in de afdaling waar nu Bernal Froome terugbracht.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:41 schreef roninho het volgende:
Klopt.Dit was aan Jumbo, niet aan Sky.
Maar vond Jumbo toch tactisch wel steken laten vallen.
In de eerste plaats het kopwerk van Gesink. Niet dat hij dit deed en dat dit hard ging, maar in plaats van als een gek op kop rijden had ik liever Gesink iets gematigder op kop gezien maar dat hij dan de hele kllim op kop kon (hij moest eraf met nog 2 of 3 km te gaan). Nu viel het tempo toch terug op het moment dat Gesink eraf was.
Maar vervolgens maakten ze wel een hele grote blunder door Froome er eerst super vanaf te rijden, maar vervolgens hem in de afdaling erbij te laten komen. In die afdaling had Kruiswijk gewoon volle bak op kop moeten rijden, dan was Roglic nu al zeker geweest van het podium
Vuelta ging ie uiteindelijk ook gewoon voor het klassement. Maar eens dat de vergelijking met Joop mank looptquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won de 1ste grote ronde waar hij voor het klassement ging, daarna 2x 2de (of misschien 3de), dat is wel vergelijkbaar inderdaad!
Dat zeker jaquote:
Dat klimmetje is wel een probleem voor hem.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:06 schreef TLC het volgende:
Iedereen heeft het wel over Tom en Roglic voor de winst van morgen, maar dan zul je zien dat Kung morgen gaat winnen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:52 schreef forzaudinese het volgende:
Volgend jaar Laurens de Plus er ook nog bij voor Jumbo?!#klimmersploegje
P.S straks in de Vuelta lekker veder aanvallen met George Bennett!![]()
Roglicquote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu zijn we wel benieuwd naar dat briefje...
Maar het is niet vlak.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:06 schreef TLC het volgende:
Iedereen heeft het wel over Tom en Roglic voor de winst van morgen, maar dan zul je zien dat Kung morgen gaat winnen.
Ik vond dat laatste geen blunder. Wel ontzettend stom om eerst Robert Geesink als een extra Sky-renner de Sky-trein laten leiden, waardoor de voorsprong van Landa en Bardet met minuten slonk.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:41 schreef roninho het volgende:
Klopt.Dit was aan Jumbo, niet aan Sky.
Maar vond Jumbo toch tactisch wel steken laten vallen.
In de eerste plaats het kopwerk van Gesink. Niet dat hij dit deed en dat dit hard ging, maar in plaats van als een gek op kop rijden had ik liever Gesink iets gematigder op kop gezien maar dat hij dan de hele kllim op kop kon (hij moest eraf met nog 2 of 3 km te gaan). Nu viel het tempo toch terug op het moment dat Gesink eraf was.
Maar vervolgens maakten ze wel een hele grote blunder door Froome er eerst super vanaf te rijden, maar vervolgens hem in de afdaling erbij te laten komen. In die afdaling had Kruiswijk gewoon volle bak op kop moeten rijden, dan was Roglic nu al zeker geweest van het podium
Dat kopwerk van Gesink was juist een goede zet. Hij beukte zo hard dat hij de halve Sky-trein kookte. Poels moest gelijk lossen en Castro moest er niet veel later ook af. Alleen Kwiat en Egan waren nog over. En reken maar dat die ook niet lekker zaten. Met name Kwiat heeft echt afgezien als een beest in Roberts wiel.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 00:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste geen blunder. Wel ontzettend stom om eerst Robert Geesink als een extra Sky-renner de Sky-trein laten leiden, waardoor de voorsprong van Landa en Bardet met minuten slonk.
Voor de spanning had beter Landa en Bardet minuten moeten winnen vandaag. Dat is belangrijker dan een vijfde, zesde of zevende plaats voor Kruiswijk.
De tijdrit morgen bepaalt uiteindelijk toch wel wie de beste van de rest is.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Graag een fotootje waar we jouw handschrift op het briefje kunnen beoordelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |