Kun je een goeie airco van kopen! 👍quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Mijn kat is niet goed snik. Want doet niks anders dan rondrennen en speeltjes voor mij neerleggen die ik dan weer moet weggooien.
Ja, ik heb een kat die apporteert.![]()
Denk dat ik hem maar te koop zet op MP.
Voor 900 duizend miljard of zo.
Heb je die mat al lang?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hé een labrador dus dat maakt het leven nu een stuk makkelijker. We hebben een zwembad neergezet. Daar zwemt hij nu naar gelieve in om vervolgens druipend naar binnen te lopen. Hij heeft een koel halsband om, heb een koelmat liggen met van die gel doe reageert op druk. Die dingen die je nat moeten maken vind hij vreselijk. En verder staan er ventilators. En verder natuurlijk water in zijn bak al is het water in het zwembad veel lekkerder
Sinds mei ofzo. Mijn schoonmoeder hem al meer dan een jaar. Maar onze Loebes ligt er alleen op doet er niks raars mee verder.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je die mat al lang?
Ik heb zitten kijken naar die matten maar ik lees veel dat ze snel stuk gaan en dat spul erin schijnt behoorlijk giftig. Dus vond het steeds beetje eng om te bestellen.
Dit dus. Water door natvoer doe ik sowieso geregeld (voorheen blaasgruis gehad), en meerdere drinkbakjes had ik al. En de tegelvloer blijft koel in huis. Hij komt ook af en toe binnen met vrij koele vacht, die heeft zo z'n plekjes waar ie, vermoed ik, lekker siësta houdtquote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe er niet zoveel aan eerlijk gezegd.. mijn kat zoekt zelf wel de chille plekken op en verder staat er een extra waterbakje in huis zodat ze sneller bij water is.
Maar moet jij je hond dan niet in bescherming nemen door m daaruit te halen of schaduw te bieden?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:17 schreef ChrisCarter het volgende:
Mijn hond is doodsbang voor de tuinslang (labrador) maar koelmatje over haar heen leggen lijkt ze wel te waarderen. Verder is ze zo gek als een deur want ze gaat met haar zwarte vacht gewoon vol in de zon liggen tot zwaar hijgen aan toe
Hebben wij dezelfde kat?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Onze kat gedraagt zich niet anders als normaal en negeert de ventilator ook volkomen. Komt ook gerust bovenop je liggen
Wie zegt dat ik dat niet doe dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar moet jij je hond dan niet in bescherming nemen door m daaruit te halen of schaduw te bieden?
Goed bezig dan. En van haar achterna zitten raakt ze waarschijnlijk nog extra gestresst ookquote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe dan?
Alleen gaat ze zelf weer om de zoveel tijd de zon in. Ik ga haar niet elke minuut op de huid zitten.
Dit ja, maar voornamelijk bij oververhitte honden. Dan is het extra gevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mij is altijd verteld dat je geen dingen over een hond heen mag leggen hooguit een natte handdoek tegen de buik of poten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |