Heb ik toch nog een plaatsje in de top 40% gehaald .
Nu één van de finalisten in het duo-toernooi: The Petshop Boys met It's a sin.
Trouwens, Seborik, je hebt vannacht Ram Jam gemist, met Black Betty. Sowieso erg lekkere muziek vannacht, vandaar dat ik ook zo laat ben opgestaan. Veel te lang naar de radio geluisterd.
Ik werd wakker met Paolo Conte - Max trouwens. Ook wel een leuk plaatje
quote:Vond ik ook. Het is een echte klassieker.
Op zondag 29 december 2002 12:44 schreef Vamos het volgende:
Ram Jam - Black betty stond trouwens best wel laag.
Maar Roxy Music doet het ook wel aardig.
quote:Mooie plaat idd.
Op zondag 29 december 2002 11:09 schreef SilkTie het volgende:
783 Paolo Conte - MaxHeb ik toch nog een plaatsje in de top 40% gehaald
.
quote:Een lijstje met welke eigen-keuze platen in de top 2000 zijn gekomen lijkt me wel leuk. Weet jij nog meer eigen keuze platen die het tot in de top 2000 hebben geschopt?
Op zondag 29 december 2002 12:52 schreef ranja het volgende:
Oh ja, laatst op de radio2 chat hoorde ik dat One van U2 door 'eigen keuze' stemmen er in is gekomen. Vandaar dat-ie zo laag staat, zal volgend jaar wel top 10 zijn als-ie in de nominatielijst wordt opgenomen
Als kleuter stond ik dit altijd mee te bleren. Moet een koddig gezicht zijn geweest.
-edit- Wel een beetje abrupt afgebroken, Frits!
Geweldig nummer! Heerlijk.
quote:Blue Nile met Tinseltown in the rain. Mijn eigen keus. Maar die is al geweest.
Op zondag 29 december 2002 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet jij nog meer eigen keuze platen die het tot in de top 2000 hebben geschopt?
quote:ik had het lijstje met keuze - mogelijkheden gedownd, als ik het niet had gedelet had ik het kunnen vergelijken metr de top 2000 en dan rollen de eigen inzendingen er uit.
Op zondag 29 december 2002 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Een lijstje met welke eigen-keuze platen in de top 2000 zijn gekomen lijkt me wel leuk. Weet jij nog meer eigen keuze platen die het tot in de top 2000 hebben geschopt?
quote:
Op zondag 29 december 2002 14:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tragidy is het enige BeeGees nummer dat wel leuk is.
massachussetes wel
quote:Ik ben van mening dat The Bee Gees veel mooie nummers gemaakt hebben, alleen mag je dat tegenwoordig niet meer toegeven.
Op zondag 29 december 2002 14:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tragidy is het enige BeeGees nummer dat wel leuk is.
At Seventeen van Janis Ian vind ik ook mooi, trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |