abonnement Unibet Coolblue
pi_180787509
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Een tokkie omdat een andere hond de hond van mn vriend aanvalt en dat mens zegt dat het de aangevallen hond is die agressief is :D

Doe eens niet zo mal.
Uitgelachen en doorgelopen; tokkie, check.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:02:20 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180787828
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Uitgelachen en doorgelopen; tokkie, check.
Hond heeft perfect gereageerd. Even laten zien wie er de baas is en dat het niet verstandig is door te gaan. Maar jij gaat s energie in een wijnmokkel in trainingspakkie met een slecht opgevoede hond steken. Prima, jij liever dan ik.

Opeens vind ik dat tokkie zijn helemaal zo erg niet meer. Thanks _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180787871
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Hond heeft perfect gereageerd. Even laten zien wie er de baas is en dat het niet verstandig is door te gaan. Maar jij gaat s energie in een wijnmokkel in trainingspakkie met een slecht opgevoede hond steken. Prima, jij liever dan ik.

Opeens vind ik dat tokkie zijn helemaal zo erg niet meer. Thanks _O_
Nou dan klopt dat toch gewoon wat ik schrijf. Ben blij dat we het eens zijn. ):O
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:07:18 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180787899
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou dan klopt dat toch gewoon wat ik schrijf. Ben blij dat we het eens zijn. ):O
Nee, klopt niet bepaald maar ik heb ook geen goesting om aan een dood paard te blijven trekken.

Ik zou mij wat dat betreft eerder zorgen maken wanneer iedereen op fok het met mij eens is dan wanneer ze dat niet zijn. Dus je gaat je goddelijke gang maar :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180787972
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, klopt niet bepaald maar ik heb ook geen goesting om aan een dood paard te blijven trekken.

Ik zou mij wat dat betreft eerder zorgen maken wanneer iedereen op fok het met mij eens is dan wanneer ze dat niet zijn. Dus je gaat je goddelijke gang maar :*
Mijn goddelijke gang ging ik toch wel. Je draait wel als een blad in de wind ouwe Bulgaarse tokkie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:17:18 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788036
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mijn goddelijke gang ging ik toch wel. Je draait wel als een blad in de wind ouwe Bulgaarse tokkie.
Okay, doei.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180788041
Dven heeft gelijk in de zin dat die kleine pokkepesthondjes altijd degene zijn die hysterisch beginnen te blaffen en aanvallen.
Erg irritante beestjes zijn dat en idd, hetgeen het beste helpt is ze een goeie snauw geven (mijn hondje he) zodat ze weten dat ze te ver gaan. Tot die tijd blijven ze non-stop dat gedrag vertonen.

Mijn hondje is overigens een heel lief vuilnisbakkie uit Spanje, geen vechthond oid
pi_180788048
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Okay, doei.
Toedels Dven :D :*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:22:37 #134
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180788101
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 10:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze zijn verboden geweest. In andere landen zijn er hier en daar ook verboden.
Het help niet omdat je de werkelijke oorzaak niet aanpakt. De eigenaren en de fokkers.
Nee kneus. Er is een fokverbod geweest. Dat helpt niet. Er moet dan ook een verbod op bezit komen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:24:56 #135
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180788129
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Een tokkie omdat een andere hond de hond van mn vriend aanvalt en dat mens zegt dat het de aangevallen hond is die agressief is :D

Doe eens niet zo mal.
Mensen zoals jij zijn echt te triest voor woorden. Echt, gooi jezelf weg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:33:06 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:24 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zijn echt te triest voor woorden. Echt, gooi jezelf weg.
Doe eens rustig aan meid.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:33:22 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788237
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:22 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee kneus. Er is een fokverbod geweest. Dat helpt niet. Er moet dan ook een verbod op bezit komen.
Ben je slecht geneukt, je komt zo boosjes over?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:36:05 #138
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180788271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Doe eens rustig aan meid.
Jouw Tokkiehond heeft een andere hond kapotgebeten en jij lacht daar vervolgens om omdat de andere hond aanviel. Als dat de wijze is waarop jij in het leven staat dan voeg je 0,0 toe aan de samenleving. Dus echt; gooi jezelf weg. Trust me; iedereen heeft een hekel aan tokkies zoals jij.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:37:27 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jouw Tokkiehond heeft een andere hond kapotgebeten en jij lacht daar vervolgens om omdat de andere hond aanviel. Als dat de wijze is waarop jij in het leven staat dan voeg je 0,0 toe aan de samenleving. Dus echt; gooi jezelf weg. Trust me; iedereen heeft een hekel aan tokkies zoals jij.
Je bent je eigen verhaal aan het verzinnen en je kan duidelijk niet zo goed lezen. Leer dat jezelf nu eerst eens aan en dan spreken we als je later groot bent nog wel een keertje verder, oké? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:41:00 #140
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180788345
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent je eigen verhaal aan het verzinnen en je kan duidelijk niet zo goed lezen. Leer dat jezelf nu eerst eens aan en dan spreken we als je later groot bent nog wel een keertje verder, oké? :)
Waar heb je het over. Dit schreef je toch?

"Schoothondje viel pit aan. Pit beet terug. Dame schreeuwde moord en brand wegens agressieve levensgevaarlijke honden.

Uitgelachen en doorgelopen."

Je vechthond bijt ander hondje en jij lacht daar vervolgens om.

Precies wat ik schreef.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:42:13 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Waar heb je het over. Dit schreef je toch?

"Schoothondje viel pit aan. Pit beet terug. Dame schreeuwde moord en brand wegens agressieve levensgevaarlijke honden.

Uitgelachen en doorgelopen."

Je vechthond bijt ander hondje en jij lacht daar vervolgens om.

Precies wat ik schreef.
Je verzint allereerst dat het mijn hond is. Het is mijn hond niet. Tevens verzin je erbij dat het andere hondje kapotgebeten is. Dat mormel had niets behalve waarschijnlijk wat reputatieschade en een les geleerd.

Ofwel : Je kan én niet lezen én je verzint je eigen omstandigheden.

En dan ben ik zogenaamd de tokkie? :D Laat me niet lachen man _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:45:49 #142
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180788433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Je verzint allereerst dat het mijn hond is. Het is mijn hond niet. Tevens verzin je erbij dat het andere hondje kapotgebeten is. Dat mormel had niets behalve waarschijnlijk wat reputatieschade en een les geleerd.

Ofwel : Je kan én niet lezen én je verzint je eigen omstandigheden.

En dan ben ik zogenaamd de tokkie? :D Laat me niet lachen man _O-
Niet relevante punten. Niemand geeft een fuck om de vraag als er twee tokkies lopen met een teringhond wie de eigenaar is en wie de meeloopkneus is. Tevens is het feit dat jouw vechthond de andere hond beet al erg genoeg. Dat de andere hond geen blijvende schade heeft pleit jouw tokkiegedrag niet vrij.

Dus nogmaals; gooi jezelf weg. Je voegt niets toe aan de samenleving. Je bent tuig. Iedereen heeft een hekel aan jouw slag volk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:52:58 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788542
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Niet relevante punten. Niemand geeft een fuck om de vraag als er twee tokkies lopen met een teringhond wie de eigenaar is en wie de meeloopkneus is. Tevens is het feit dat jouw vechthond de andere hond beet al erg genoeg. Dat de andere hond geen blijvende schade heeft pleit jouw tokkiegedrag niet vrij.

Dus nogmaals; gooi jezelf weg. Je voegt niets toe aan de samenleving. Je bent tuig. Iedereen heeft een hekel aan jouw slag volk.
hahaha mad :D _O-

Dven, vriend en pitballachtige zijn aan het wandelen
Huiswijf laat kuttelikkertje-achtige uit
Pitbullachtige loopt op z'n gemakje voorbij.
Kuttelikkertje-achtige valt pitbullachtige aan
Pitbullachtige verdedigt zichzelf en bijt van zich af
Pitbullachtige doet verder niets.
Huiswijf mad
Dven lachen
Byzantynixschii mad
Dven lachen

Duidelijk? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:56:19 #144
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180788617
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:52 schreef Dven het volgende:

[..]

hahaha mad :D _O-

Dven, vriend en pitballachtige zijn aan het wandelen
Huiswijf laat kuttelikkertje-achtige uit
Pitbullachtige loopt op z'n gemakje voorbij.
Kuttelikkertje-achtige valt pitbullachtige aan
Pitbullachtige verdedigt zichzelf en bijt van zich af
Pitbullachtige doet verder niets.
Huiswijf mad
Dven lachen
Byzantynixschii mad
Dven lachen

Duidelijk? :)
Ja, je bent duidelijk een tokkie. Maar dat was na 1 post al bekend. Je hoeft jezelf echt niet te herhalen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 28 juli 2018 @ 12:56:50 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180788627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:56 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja, je bent duidelijk een tokkie. Maar dat was na 1 post al bekend. Je hoeft jezelf echt niet te herhalen.
Mad :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:17:43 #146
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180789012
Zo baasje, zo hond!
pi_180791980
:N
pi_180794075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 18:37 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Van die mongolen wedstrijden waar tokkies met vechthonden meten wiens hond het langste met z'n muil aan een stuk touw kan blijven hangen. :')
De vraag was niet aan jou gesteld, en je kan hem ook niet beantwoorden, want je hebt geen idee aan wat voor wedstrijden afterburner meedoet.
Waarom je dan de behoefte voelt om je plasje te doen is me niet duidelijk.
Je moeder had met je op een gedragscursus moeten gaan, om je wat beschaving en omgangsvormen bij te brengen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:03:38 #149
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180796849
quote:
Dikke Vette Tip
Echt een interessant boek wat ik je hierbij aanraad is "agressie bij mens en dier" van Konrad Lorenz. Het behandelt de rol, nut en het ontstaan van agressie

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 28-07-2018 19:14:10 ]
pi_180797968
De grootste fout die mensen steeds maken is de hond aan de lijn vast blijven houden en aan de lijn gaan trekken als ze gaan vechten. Een aangelijnde hond ervaart die aanlijning als een verlenging van zijn territorium en die gaat hij verdedigen door een andere hond aan te vallen.

Als je als eigenaar met je handen er mee gaat bemoeien, dan is het 100% zeker dat je wordt gegrepen. Vechtende honden betekent altijd onmiddellijk beide de lijnen loslaten en de honden de boel laten uitvechten.

Honden zijn niet vals, worden wel vals gemaakt door verkeerd gedrag van mensen. Amateur eigenaren die goed gedrag van de hond straffen en verkeerd gedrag belonen.

Dit is mijn Duitse Herder, speelt in de ren met de schapen, geitjes, konijnen en kippen. Mensen die het terrein opkomen begroet hij blaffend maar vriendelijk. Altijd...dat heb ik hem geleerd.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')