m'n stream loopt minuten achter. net pas 12:37 hoorde ik dat ze het over een inhaal van "Robert Doornbos" haddenquote:
vermoed ik ook welquote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:44 schreef VacaLoca het volgende:
Deceptie, wordt gewoon kansloos 5de en 6de voor Red Bull
Kratje bier als je gelijk hebtquote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon een 1:15:729 pole voorspellen.
Ik ga voor 1:15:328quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon een 1:15:729 pole voorspellen.
Perfect geparkeerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie je wel dat Lewis een Fin is![]()
[ afbeelding ]
hij spindequote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk maar FP, maar als Bottas 0.1 achter Vettel weet te blijven op Mercedes slechtse circuit, dan lijkt het me nog steeds ruim de beste auto.
Het was relatief Mercedes z'n slechtste circuit omdat motorvermogen er minder uit maakt en Mercedes de beste motor had. Ferrari heeft nu de beste motor dus die staan en juist ook op circuits als Monza gewoon er voor straks.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk maar FP, maar als Bottas 0.1 achter Vettel weet te blijven op Mercedes slechtse circuit, dan lijkt het me nog steeds ruim de beste auto.
Mercedes heeft nog steeds een langere wielbasis en gaat extreem hard door lange snelle bochten. Qua motor is het dichter bij elkaar komen te liggen, maar als RBR er op dit circuit niet voor komt te staan dat in is er iets heel goed aan dat chassis.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het was relatief Mercedes z'n slechtste circuit omdat motorvermogen er minder uit maakt en Mercedes de beste motor had. Ferrari heeft nu de beste motor dus die staan en juist ook op circuits als Monza gewoon er voor straks.
Excuus, ik zag 'm pas voor het eerst, vandaarquote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha nee wat het interview betreft ben ik het mee eens maar dat interview was letterlijk 2 posts daarboven al geplaatst
40pk extra voor Ferrariquote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:57 schreef VacaLoca het volgende:
Wat is er misgegaan tussen Monaco en nu
Nope, alleen voor de klanten teams. Dus dit belooft nog wat voor als ze deze extra PK's er wél bij krijgenquote:
Alleen voor de klantenteams nog naar. Ferrari zelf krijgt die upgrade pas na de zomerstop.quote:
Nope, niet dat we wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:07 schreef THEFXR het volgende:
heeft die druif van een RIC nog steeds niet getekend?
Yup, Vettel wordt op zn sloffen kampioen dan. Nu al de beste auto, laat staan met 40(!) pk extra. Das echt veelquote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nope, alleen voor de klanten teams. Dus dit belooft nog wat voor als ze deze extra PK's er wél bij krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |