rip in peace dan maarquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet meer dit zijn mijn laatste stuiptrekkingen
Ik doe niet meer aan hartzeer.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:10 schreef KanyeKardashian het volgende:
Heb hartzeer van hzaw's gemene opmerkingen
interesseert me toch niksquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:10 schreef KanyeKardashian het volgende:
Heb hartzeer van hzaw's gemene opmerkingen
vervelend he. omdat je me dan mistquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja uren wachten op een reply van jou, dat klopt
Nee?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Maar jouw ballen daarentegen zijn blauw.
Heb je zijn moeder gemeet? Die zuigt die dingen helemaal droogquote:
Kost dat?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder gemeet? Die zuigt die dingen helemaal droog
Een zuurstok voor het mennekequote:
Doe toch niet zo stoer manquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder gemeet? Die zuigt die dingen helemaal droog
Je hebt me wel geïnspireerd. Vanaf morgen ga ik beginnen met no fap + meditatie. Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:
Had verwacht dat je na die vegan pizza wel geleerd had niet naar hem te luisterenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je hebt me wel geïnspireerd. Vanaf morgen ga ik beginnen met no fap + meditatie. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Boks ouwe. #TeamNG #TeamSoberquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe toch niet zo stoer man
Baby
Succes vriend.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je hebt me wel geïnspireerd. Vanaf morgen ga ik beginnen met no fap + meditatie. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Ja dus ik heb ook eens per half jaar seks maar ga dan ook niet anders doen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap wel waarom Noel ineens zo biggie doet
Hij heeft betere seks met zn nieuwe chick dan dat hij met zn ex had
Ik krijg juist geen blauwe ballen door nofap.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Welke nymfomane dame denkt er aan neuken met dit weer?
Ja maar Noel krijgt goede seksquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dus ik heb ook eens per half jaar seks maar ga dan ook niet anders doen.
Hij snapt niet hoe dat werktquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik krijg juist geen blauwe ballen door nofap.
Leuk hè van die junkwijven die zich helemaal laten gaan onder invloed.quote:
Dat zijn de beste ja, helemaal strak van de sosquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hè van die junkwijven die zich helemaal laten gaan onder invloed.
daar was helemaal niks mis mee hoorquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:24 schreef Chloroform het volgende:
Ik snap wel waarom Noel ineens zo biggie doet
Hij heeft betere seks met zn nieuwe chick dan dat hij met zn ex had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |