ja liters zaad zeker hahaquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:15 schreef xcachet het volgende:
Jezus, kunnen mensen niet meer ergens wat drinken?
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:15 schreef xcachet het volgende:
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:15 schreef Catkiller het volgende:
Hoax, Turkse voetballers mogen niet naar Nederland van sultan Erdoğan.
Wat is erquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:15 schreef xcachet het volgende:
niet als je elkaar op tinder hebt ontmoetquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:15 schreef xcachet het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet als je elkaar op tinder hebt ontmoet
Dan zou ik meteen het hele voetbalteam maar moeten doen?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet als je elkaar op tinder hebt ontmoet
Ben je wel in 1x klaar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen het hele voetbalteam maar moeten doen?
Jullie brengen mij op ideeën.
Zou je?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een beetje zoals Stacey.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat lijkt me een zaakje voor don en adquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
seks met jou misschienquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
Ik vind de hoeveelheid mannen die voor seks op Tinder zitten echt meevallen hoor.
Ga ervoor.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
En ook een nieuwe speler van Vitesse. Maar is niet echt m'n smaak.
Ja hoor Cachet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
Ik vind de hoeveelheid mannen die voor seks op Tinder zitten echt meevallen hoor.
daar zullen ze jou niet voor matchen zekerquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
Voor cachie?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar vrienden.
Net wordt er gevraagd of ik op Crack zou cummen en nu dit.quote:
zou je?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net wordt er gevraagd of ik op Crack zou cummen en nu dit.
Nou ja zeg.
Tot ik naar Twente ga.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hoe lang tot de volgende misère zich aandient
Het is allemaal wat met de jeugs van tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net wordt er gevraagd of ik op Crack zou cummen en nu dit.
Nou ja zeg.
tuurlijk wel, lekker de fik erin!quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je geen greintje fatsoen in je porem?
Zal 't voorstellen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag die turk nou maar gewoon mee uit
Ik ga alleen naar Twente voor Dqod.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is allemaal wat met de jeugs van tegenwoordig.
Heel Nederland, hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ben ik gewoon allergisch voor Twente.
Gelukkig maar. Probeer nu om minimaal 2 maanden in goede gezondheid te blijven verkeren. Dat kan je stapsgewijs langzaam uitbouwen, tot je op een gegeven moment een normale weerstand hebt.quote:
Zal het proberen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Probeer nu om minimaal 2 maanden in goede gezondheid te blijven verkeren. Dat kan je stapsgewijs langzaam uitbouwen, tot je op een gegeven moment een normale weerstand hebt.
ja dokterquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Want zo gaat het niet langer, natuurlijk.
Waar wonen deze mannen? Ik vraag het voorquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waar wonen deze mannen? Ik vraag het voor
een vriendin
hey anneloosquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
een vriendin
en op fok?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig ken jij me beter dan dat.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is allemaal wat met de jeugs van tegenwoordig.
Ja die zitten daar om een kopje thee te drinkenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
Alsof jij voor iets anders dan dick op Tinder zit. Neem iemand anders in de maling.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
een vriendin
Op Tinder zitten voor de goede gesprekkenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alsof jij voor iets anders dan dick op Tinder zit. Neem iemand anders in de maling.
moet je wel eerst matchenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op Tinder zitten voor de goede gesprekken
Lol, denken dat ik op tinder moet zitten voor dickquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alsof jij voor iets anders dan dick op Tinder zit. Neem iemand anders in de maling.
je cock?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
FOK!-Bitches komen plakken, net een pritt stift.
Ga trouwens denk ik Doomsday Clock kopen als hij verzameld is straks.quote:
Welke? Die voor seks op Tinder zitten?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
een vriendin
Ja, effe druk met werk, leven en daten. Life’s good! Bij jou ook?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:27 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
lang geleden zeg, alles goed?
oh ik heb nog steeds die watchmen omnibus niet uitgelezenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga trouwens denk ik Doomsday Clock kopen als hij verzameld is straks.
Ziet er wel lachen uit, en ik hou wel van de Watchmen dingen.
Kan je niet lezen, meid?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke? Die voor seks op Tinder zitten?
Ooit zal alles ook voor jou op z’n plek vallen. Tot die tijd is het huilen met de pet op.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol, denken dat ik op tinder moet zitten voor dick![]()
Oh heyquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:30 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
iemand groeten die niet slechts interesse in mij heeft voor seks
ga gewoon lafbekquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:30 schreef xcachet het volgende:
Oh god, over twee dagen heeft hij een dagje vrij. Durf niet
alles loopt op rolletjes behalve my love life, maar ja zal eraan moeten wennen dat vrouwen me alleen willen voor seks ofzo ;squote:Op woensdag 25 juli 2018 19:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, effe druk met werk, leven en daten. Life’s good! Bij jou ook?
Sorry, ik bedoel het niet lelijk.. sorry kwam er kut uitquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij stelt een gekke vraag. Doe eens niet meteen zo.
Welke is het?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:30 schreef xcachet het volgende:
Niet je ding?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik heb nog steeds die watchmen omnibus niet uitgelezen
quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij me beter dan dat.
Gewoon neuken. Wie weet koopt hij daarna nog wel een mooie tas voor jequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:30 schreef xcachet het volgende:
Dat is wel echt jammer! Je klinkt echt als een leuke manquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:32 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
alles loopt op rolletjes behalve my love life, maar ja zal eraan moeten wennen dat vrouwen me alleen willen voor seks ofzo ;s
Omdat jij zo naïef bent en denkt dat ze eerlijk zijn als ze zeggen dat ze voor de gezelligheid willen afspreken.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
guess soquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke is het?
https://en.wikipedia.org/wiki/Kayserispor#Players
[..]
Niet je ding?
Heeft vast niks te maken met dat het andersom precies zo werkt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:32 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
alles loopt op rolletjes behalve my love life, maar ja zal eraan moeten wennen dat vrouwen me alleen willen voor seks ofzo ;s
Dat klinkt meer als ikquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat jij zo naïef bent en denkt dat ze eerlijk zijn als ze zeggen dat ze voor de gezelligheid willen afspreken.
dankjewel voor de support. Heb besloten dat ik me voortaan gewoon laat gebruiken als voor kinky sexquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is wel echt jammer! Je klinkt echt als een leuke manen je bent echt een schat
Niet opgeven hoor!![]()
Echt.. en wat is kinky.. want ja.. seks héquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:34 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
dankjewel voor de support. Heb besloten dat ik me voortaan gewoon laat gebruiken als voor kinky sex
Was het een dickpic?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
flippiee waarom negeer je me op app daar word ik onzeker van
Ze speelt hard to get met je. Laat je niet uit het veld slaan.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
Oepsiequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
Genoeg leuke dates gehad hoor. Nou nou.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat jij zo naïef bent en denkt dat ze eerlijk zijn als ze zeggen dat ze voor de gezelligheid willen afspreken.
andersom? Bedoel je doggystylequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met dat het andersom precies zo werkt.
mocht ze willenquote:
ze komt niet van me af hoorquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get met je. Laat je niet uit het veld slaan.
ja jeetjequote:
butt stuffquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt.. en wat is kinky.. want ja.. seks hé
:squote:Op woensdag 25 juli 2018 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mocht ze willen
die stuur ik alleen naar anneloos
[..]
ze komt niet van me af hoor
Zal meer rekening houden met je onzekere manlet gevoelens xquote:[..]
ja jeetje
Doe gewoon leukerdquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:30 schreef xcachet het volgende:
Ah, wilde al vragen wat je terugkreeg van haar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mocht ze willen
[..]
ze komt niet van me af hoor
[..]
ja jeetje
Wil ook niet wanhopig doen en meteen reagerenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha gewoon bewust, geen zin ofzo
manletquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s
[..]
Zal meer rekening houden met je onzekere manlet gevoelens x
Waarquote:
Ik sprak haar gewoon aan op de manier waarop ze op mij over kwam.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht Anneloos en Cachie maar het viel mee.
Of tegen.
queens*quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sprak haar gewoon aan op de manier waarop ze op mij over kwam.
Stelletje drama queen's.
is toch leuk als het escaleertquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sprak haar gewoon aan op de manier waarop ze op mij over kwam.
Stelletje drama queen's.
True. Maar niet met mij.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch leuk als het escaleert
kunnen we lachen
Men noemt mij ook wel eens liefkozend TARDIS. de deëscalator.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch leuk als het escaleert
kunnen we lachen
Jmmr, wel zin in een relquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht Anneloos en Cachie maar het viel mee.
Of tegen.
Van Mortii is 1 al genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
manlet![]()
srs? ben godverdomme mortaxx niet
Echt hequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met dat het andersom precies zo werkt.
Niet als je toekijktquote:
Heb het zweet de hele dag al tussen mn tieten staan dus dit maakt nu ook niet meer uitquote:
Thanksquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mocht ze willen
Glijdt lekker met een dick ertussen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het zweet de hele dag al tussen mn tieten staan dus dit maakt nu ook niet meer uit
Hoe groot is jouw penis dan? :squote:Op woensdag 25 juli 2018 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja genoeg
1,55 vind ik niet genoeg hoor
Maar je vindt hem wel leuk dus?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil ook niet wanhopig doen en meteen reageren
je bent kleiner en dikker dan ik weeniehoorquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
manlet![]()
srs? ben godverdomme mortaxx niet
Is Mortaxx echt een kleintje.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja genoeg
1,55 vind ik niet genoeg hoor
Ben jij een dwergje?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent kleiner en dikker dan ik weeniehoor
Dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Glijdt lekker met een dick ertussen.
Wat ben je rebels vriendquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is dit voor zuid korea actie dan
Geen probleemquote:
dikker zou kunnen, kleiner sowieso niet daar durf ik ook wel barkie op te leggenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent kleiner en dikker dan ik weeniehoor
Ben ik nu weer je vriendquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Hzaw is mijn vriend niet meer nu ik weet dat hij korte broeken draagt
heb je toch gezien maatquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dikker zou kunnen, kleiner sowieso niet daar durf ik ook wel barkie op te leggen
jij bent mijn vriend nooit geweestquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
toen al een topgozerquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was toen ik 16 was net zolang als nu hoor.
Heyquote:
ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was toen ik 16 was net zolang als nu hoor.
was voor mij ook tegenvallerquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
jouw dagelijkse verschijning ookquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:48 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
was voor mij ook tegenvaller
ik, op mijn werkquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Wie draagt er in deze bloedhitte nou een lange broek
buk maarquote:
stijlvol geklede herenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
moet jij niet depri in een hoekje liggen janken ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke dan wind je je lekker op in deze hitte joh ook goed
Ikquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik op mijn werk de hele dag. Maar zodra ik thuiskwam ging hij uit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Nee niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet jij niet depri in een hoekje liggen janken ofzo?
ik, helaasquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ja maar jij draagt ook drakenshirts enzoquote:
noh, I'm well receivedquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw dagelijkse verschijning ook
Mogen jullie geen korte broekquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik op mijn werk de hele dag. Maar zodra ik thuiskwam ging hij uit.
thuis gewoon uit natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik op mijn werk de hele dag. Maar zodra ik thuiskwam ging hij uit.
mannen die geen shmetta zijnquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
ikquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
ben naar supermarkt geweestquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar moet jij je stijlvol voor kleden eigenlijk? Hele dag thuis zitten?
Ja of omdat we een iets betere baan dan palletsorteerder hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Mariocash het volgende:
Lange broek dragen terwijl het 34 graden buiten is. :’)
Zeker omdat jullie de kuiten van een 7-jarig meisje hebben.
Je anders kleden omdat je onzeker bent over je uiterlijk en dit projecteren op een anderquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Mariocash het volgende:
Lange broek dragen terwijl het 34 graden buiten is. :’)
Zeker omdat jullie de kuiten van een 7-jarig meisje hebben.
Oh ja ik weet niet wat voor werk jij doetquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op ons eigen kantoor wel, bij de klant vind ik dat niet netjes.
auw een splinter hahaquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja of omdat we een iets betere baan dan palletsorteerder hebben
Waarom ben je zo boos weer? Ben je langs een spiegel gelopenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en heb je de baan van kassameisje gekregen?
allemaal bankdirecteuren hierquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat zit je steeds om m'n aandacht te schooien?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo boos weer? Ben je langs een spiegel gelopen
I'll take that as a yesquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zit je steeds om m'n aandacht te schooien?
daar gaat je hypotheekaanvraagquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
allemaal bankdirecteuren hier
Een baan hebben. Lol.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ochermquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weer zo'n fake lach. Kreeg er net ook een van Ama
Gezelligquote:
ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste x dat jij onzeker was over je lichaam?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je anders kleden omdat je onzeker bent over je uiterlijk en dit projecteren op een ander
zou wel willen. Chickies daar bohquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en heb je de baan van kassameisje gekregen?
Vorig jaar augustus.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:54 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste x dat jij onzeker was over je lichaam?
Lange leren jas dit datquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar jij draagt ook drakenshirts enzo
Ik gisteren in de douche toen ik mijn piemel niet kon zien zonder gebruik te maken van een spiegel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:54 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste x dat jij onzeker was over je lichaam?
wrom geen wolvenshirts?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar jij draagt ook drakenshirts enzo
Ik heb al sinds mei geen trui meer gedragen jammer genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:56 schreef Willoow het volgende:
Lange broek.. draag ook trui.. airco blaast je noordpool op
Oh, dat is een behoorlijke tijd terug. Dan neem ik aan dat je behoorlijk goed in je vel zit. Mooi die positiviteit.quote:
goed verhaal weerquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef xcachet het volgende:
Heb voorgesteld hem wat van de stad te laten zien. Zo kom ik er wel gauw achter of hij op Tinder zit voor een hook-up of niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef Mariocash het volgende:
Dan neem ik aan dat je behoorlijk goed in je vel zit
gast hij is hier weekje op trainingskamp natuurlijk wil hij hookupquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef xcachet het volgende:
Heb voorgesteld hem wat van de stad te laten zien. Zo kom ik er wel gauw achter of hij op Tinder zit voor een hook-up of niet.
Ga naar strandeilandquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef xcachet het volgende:
12 jarigequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werken geen 12 jarige bij de supermarkt hoor
Dank je wel voor het lieve compliment maar over mijn gezicht ben ik al sinds 1998 niet meer onzeker.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoeft zo niet! Jij bent een knappe man
Zitten in de wasquote:
Oehlala one night in Harderwijkquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:57 schreef xcachet het volgende:
We hebben nou eenmaal niet allemaal een anaconda in de broek hangen, maatje. Doe je helemaal niets aan.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gisteren in de douche toen ik mijn piemel niet kon zien zonder gebruik te maken van een spiegel.
Denk 't ook. Maar gaan we niet doen niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gast hij is hier weekje op trainingskamp natuurlijk wil hij hookup
scheel of blind?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan toch godverdomme lezen schele
niet nietquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk 't ook. Maar gaan we niet doen niet.
Hij is toch buiten bewustzijnquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veel te bang om jou daar tegen te komen.
Oh wow jeetjequote:Op woensdag 25 juli 2018 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veel te bang om jou daar tegen te komen.
Als je echt goed bent kom je gewoon met een korte broek weg hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook hoor.quote:
Vriend, als je blind bent zie je niets. Als je scheel bent zie je alles TWEE keer, wat een mazzelaar ben je dan.quote:
Hoi, Chai.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt goed bent kom je gewoon met een korte broek weg hoor.
Kom je uit een machocultuur?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was dit weekend eindelijk weer welkom bij mijn ouders.
weiger te geloven dan hij goed is in zijn werkquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je echt goed bent kom je gewoon met een korte broek weg hoor.
Alsof jij de broek aan hebt in je relatie.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh wow jeetje
Wanneer? Dan ga k wel wat anders doen hoor
Hoe heb je jezelf uit die moeilijke periode weten te slepen? Of was het gewoon op de tanden bijten en de rit uitzitten?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was dit weekend eindelijk weer welkom bij mijn ouders.
Zou dit soort geneuzel tussen exen graag niet in mijn Christelijke SC willen zien.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof jij de broek aan hebt in je relatie.
Wie had het over gezicht?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor het lieve compliment maar over mijn gezicht ben ik al sinds 1998 niet meer onzeker.
ik ben je vriend niet Maat,quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, als je blind bent zie je niets. Als je scheel bent zie je alles TWEE keer, wat een mazzelaar ben je dan.
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je mij een beetje kent?
Onder de duim dit datquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof jij de broek aan hebt in je relatie.
Sporten, gezond eten, mediteren, naar de psychiater, nofap, werken aan je mindset. De hele teringzooi.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf uit die moeilijke periode weten te slepen? Of was het gewoon op de tanden bijten en de rit uitzitten?
Jouw sc lolquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dit soort geneuzel tussen exen graag niet in mijn Christelijke SC willen zien.
😂😂😂quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Make friends" is z'n antwoord. Ik geloof 'm wel.
Ik nam het voor je op, pikgezicht, maar laat je dan maar lekker kleineren door je ex op een forum.quote:
is allemaal schijn ditquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sporten, gezond eten, mediteren, naar de psychiater, nofap, werken aan je mindset. De hele teringzooi.
Wat moet je met vrienden in Nederland als je in Turkistan werkt :squote:Op woensdag 25 juli 2018 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Make friends" is z'n antwoord. Ik geloof 'm wel.
Ik ben blij dat het je is gelukt.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sporten, gezond eten, mediteren, naar de psychiater, nofap, werken aan je mindset. De hele teringzooi.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op, pikgezicht, maar laat je dan maar lekker kleineren door je ex op een forum.
Ga huilenquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op, pikgezicht, maar laat je dan maar lekker kleineren door je ex op een forum.
Thanks voor de tips. Ik worstel ook wel eens met het leven.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hang nu het nihilisme aan ipv heftige depressies.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Thanks voor de tips. Ik worstel ook wel eens met het leven.
Niet op je hoofd landen dan komt alles wel goed.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik ga een Barbietje doen van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |