quote:waarom zou ik de reply's modereren? de reacties zijn on-topic, en binnen de policy, alleen de richting die het topic op ging deed me besluiten 'm naar een ander forum te verplaatsen.
Op woensdag 8 januari 2003 23:57 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Maar modereer dan op de replys. Niet op de topic. Zo durf ik niets meer in SEX te zetten, terwijl ik nog een hoop topics in SEX wil plaatsen over allerlei hoogdravende kwesties die nog bij mij leven...
quote:We willen graag dat SEX een lage drempel heeft, zodat mensen met problemen en vragen, maar ook voor het delen van ervaringen, tips etc, kunnen posten zonder dat ze bang hoeven te zijn voor kinderachtige reacties, dus vanuit dat perspectief word wangedrag hard aangepakt.
Bovendien dat SEX een serieus forum is en dus niet (meer) het territorium van allerlei puberale abberaties zou ik niet direct willen bevestigen...
quote:good point... erfenis-topic,
Op donderdag 9 januari 2003 08:55 schreef jacko het volgende:
Ehmm, waarom staat het topic "Vrijgezel of niet dl. 3 (herstart)" in Seksualiteit? Of moet ik ervan uitgaan dat elke vrijgezel op die lijst hier zijn (of haar) naam neerzet om sex te kunnen hebben/krijgen? Ik vindt het eerder een topic voor P&R eigenlijk.
quote:Dan snap ik het niet. Als aan alle voorwaarden wordt voldaan dan is er geen reden om die topic te verplaatsen... Naar een plaats waar de topic verpietert... Is niet leuk...
Op donderdag 9 januari 2003 09:43 schreef extreme het volgende:[..]
waarom zou ik de reply's modereren? de reacties zijn on-topic, en binnen de policy, alleen de richting die het topic op ging deed me besluiten 'm naar een ander forum te verplaatsen.
quote:En dat was dus niet het geval in mijn topics... Humor zorgt er trouwens voor dat de drempel niet hoger ligt, lijkt me...
We willen graag dat SEX een lage drempel heeft, zodat mensen met problemen en vragen, maar ook voor het delen van ervaringen, tips etc, kunnen posten zonder dat ze bang hoeven te zijn voor kinderachtige reacties, dus vanuit dat perspectief word wangedrag hard aangepakt.
quote:Zijn nu beide dicht.
Op woensdag 23 april 2003 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom is dit topic in seks gesloten: Heb jij wel eens geprobeerd jezelf te pijpen?
Terwijl daar nog best serieus gediscussieerd werd, terwijl dit topic: lanceren die kwak..... vol staat met onzinopmerkingen en foto's en die gewoon openblijft?
De sex-modjes zijn even niet aanwezig, maar dat betekent niet dat de andere mods hun taak volledig overnemen
quote:een uur of vijf per dag fokken lijkt me wel genoeg..
Op woensdag 23 april 2003 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer komen ze eigenlijk weer online; een beetje mod besteedt flink wat tijd achter de comp
quote:hij blijft dicht.
Op woensdag 23 april 2003 21:48 schreef Aernout het volgende:
Waarom komt er een slotje op een serieus, nuttig en informatief topic waar veel mensen iets aan hebben ?Wie heeft er weleens per ongeluk een tampon....
quote:
Op woensdag 23 april 2003 23:08 schreef E.T. het volgende:
hij blijft dicht.
Het is echt een onzintopic eerste klas.. Ik vraag me af hoe je het hebt kunnen verzinnen
Ik weet sowieso al 2 Fok!-ers die het is overkomen.
Een ervan moest er zelfs mee naar de dokter
[Fok!dames] Hoelang blijven jullie na druppelen...
Dit is toch echt wel een hele normale vraag
quote:Nee, dat is GEEN normale vraag. De afgelopen tijd heb ik e.e.a nog oogluikend opengelaten.. Maar de koek is nu gewoon op.
Op maandag 28 april 2003 22:10 schreef Aernout het volgende:
En wederom een serieus bedoeld educatief topic op slot[Fok!dames] Hoelang blijven jullie na druppelen...
Dit is toch echt wel een hele normale vraag
quote:Okee dan, ik zal het volgende keer onder een kloon posten
Op maandag 28 april 2003 22:13 schreef E.T. het volgende:
Maar de koek is nu gewoon op.
quote:done
Op donderdag 1 mei 2003 22:46 schreef rolfvp het volgende:
Ik heb zin... slotje en snel graag
Gesloten door toBe en niet mee eens!! (zie FB)
ToBe
Ik vraag het hier maar, want in FB is het een kleutertuin. Een serieuze opmerking kan daar niet.
Graag terug open met de link er weer in.
Informatief, duidelijk, open, en geen spam.
quote:Het is niet gesloten door een sexmod, dus wat voor zinnigs verwacht je dat E.T. of Extreme er over te zeggen hebben?
Op zaterdag 3 mei 2003 12:19 schreef oYo het volgende:
om 11u nogwat zie ik een sex mod modereren, krijg ik ook hier reactie?
Het is een link naar een platform voor gelijkgestemden.. Dus ik neem aan iets met actie-reactie? Ook reclame voor andere fora (of hoe je 't noemt) worden niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |