Lullig om te doen zegquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik gil als een klein meisje als er wespen binnen een straal van 20 meter komen. Ik heb een keer Crack met een wesp in haar slaapkamer opgesloten tot ze hem had doodgemaakt en ik zat verstopt onder een kussen op de bank in de huiskamer.
Dit is echt waar en dat beest was echt fucking mega grootquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik gil als een klein meisje als er wespen binnen een straal van 20 meter komen. Ik heb een keer Crack met een wesp in haar slaapkamer opgesloten tot ze hem had doodgemaakt en ik zat verstopt onder een kussen op de bank in de huiskamer.
Kut, hij jeukt mega erg en werd kei groot en nu is het een parapluquote:
Misschien was het een queenquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen zin om gestoken te worden door zo'n boze gestreepte jongen.
Eens, maar als het zo'n vieze koningin is snap ik het wel. Van die oerwespen ;rquote:
Oh echt kutquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut, hij jeukt mega erg en werd kei groot en nu is het een paraplu
credits voor mij plsquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens, maar als het zo'n vieze koningin is snap ik het wel. Van die oerwespen ;r
yass bitch queenquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crack is mijn queen sinds ze dat beest heeft doodgemaakt.
Nee dat is onzin voor kleuters.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Wow, 2NutZ. Bro's before ho's toch?
kutvochtparapluquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh echt kutJammer dat het niet regent anders had je er nog wat aan
Alle credits voor jou dat je die arme jongen hebt geholpen.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle credits voor jou dat je die arme jongen hebt geholpen.
Ja, dat wel... meer nieuws is er helaas niet inderdaad. Maar een bak vol met van die tender pieces gaan er ook wel inquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Maar die Louisiana en Texas zijn al van een tijdje geleden.
soms ril ik nogquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle credits voor jou dat je die arme jongen hebt geholpen.
rietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |