Dit, een string is gewoon niet sexy bij een man, en zo een broek tot aan je knieen doet weer te veel verbergen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:55 schreef Flogging het volgende:
Gewoon een boxershort. Hij gaat toch snel genoeg uit.
Ach, een leuk, eenvoudig design is ook niet onaardigquote:Op donderdag 26 juli 2018 07:48 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit, een string is gewoon niet sexy bij een man, en zo een broek tot aan je knieen doet weer te veel verbergen.
Gewoon een strakke boxer bij prima geschapen mannen
Niet in allerlei foute afleidende kleuren gewoon zwart is prima!
Dit model en dan in het rood, navy blauw, zwart of lederlook zwart.quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:37 schreef SpecialK het volgende:
Boxers zijn slungelig en los en accentueren je figuur niet. Herenslips zijn... beetje gay
Dit format is het beste (trunks):
[ afbeelding ]
Nog net OK om in het openbaar te tonen.
Dat ritsje bij die middelste is toch vragen om problemen of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit model en dan in het rood, navy blauw, zwart of lederlook zwart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mannen met het juiste figuur mag onderstaand model ook.
[ afbeelding ]
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 26 juli 2018 07:48 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit, een string is gewoon niet sexy bij een man,
Toch niet die lederlookquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit model en dan in het rood, navy blauw, zwart of lederlook zwart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen die op homo's vallen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet ik natuurlijk om pics vragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Bij mij uiteraard wel maar bij de gemiddelde man niet.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Toch niet die lederlook
Maar verder weinig mis mee(met die lederlook ook niet alleen vind ik dat niet zo mooi)
Al van twee verschillende vrouwen gekregen. Krijg mijn erecte pener alleen met geen mogelijkheid in die slurfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |