Waarom heeft die gast daar eigenlijk een ster?quote:Man met pikhouweel vernielt ster van Donald Trump op Walk of Fame...
De dader liep middenin de nacht met een gitaarkoffer over Hollywood Boulevard.
Op de plek van Trumps ster pakte hij een pikhouweel uit de koffer waarna hij begon te hakken.
Een 44 jaar jonger balletmeisje aanduwen, zo fit als een krekel en een kwakboel centjes op de bank, we doen iets foutquote:Op donderdag 26 juli 2018 08:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mick Jagger is vandaag 75 jaar geworden.
Gefeli....
Klotevolk dat zulke dingen flikt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:21 schreef Bos81 het volgende:
vannacht is zowel de voordeur als de deur van de berging van mijn buurman besmeurd Die lieve man slaat nog geen vlieg neer
triestquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:21 schreef Bos81 het volgende:
vannacht is zowel de voordeur als de deur van de berging van mijn buurman besmeurd Die lieve man slaat nog geen vlieg neer
Stelletje lafaardsquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:21 schreef Bos81 het volgende:
met wat?quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk het, lekker rustig hierquote:
Voetenbad, goed idee, maar eerst nog moed verzamelen om het bed te verschonen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk het, lekker rustig hier
Mijn voetenbadje begint warm te worden
Die ga ik volgende week pas doen, slaap het weekend er toch niet inquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voetenbad, goed idee, maar eerst nog moed verzamelen om het bed te verschonen.
Ik doe het elke week, makkie nu met het warme weer, dekbed blijft in de kast.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ga ik volgende week pas doen, slaap het weekend er toch niet in
die ligt over het voeteneind. Klaar om te akken als het ineens koud is al is dat al weken niet het geval.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het elke week, makkie nu met het warme weer, dekbed blijft in de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |