quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga nu wel even wat koffie pakken. Verrot geslapen door die smerige warmte snachts, hoop dat ik hier wat actiever van ga worden.
Oploskoffie van de Lidl is trouwens prima te doen. Al redt het niet bij Senseo koffie of koffiebonen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
vriendlief had nog oploskoffie in de kast staan, dus ik ben happy
senseo is YUK. Dan drink ik nog liever water ! die slappe troep moet ik echt niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oploskoffie van de Lidl is trouwens prima te doen. Al redt het niet bij Senseo koffie of koffiebonen.
Gelukkig was ik wel zo wijs om de openingstijden van het lokale zwembad hier op te zoeken, anders had ik nu voor een dichte deur gestaanquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:50 schreef VarkensHart het volgende:
Samenvatting: vrouw is te lui om openingstijden op te zoeken, geeft winkel de schuld.
Onterechte klacht
Zwembaden die na 9:00 open gaanquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gelukkig was ik wel zo wijs om de openingstijden van het lokale zwembad hier op te zoeken, anders had ik nu voor een dichte deur gestaan
Ja, dacht al over een topic, maar goed, ze zijn wel extra lang geopend zijn ivm de hittegolfquote:
Hield je je klep maar eens dicht.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gelukkig was ik wel zo wijs om de openingstijden van het lokale zwembad hier op te zoeken, anders had ik nu voor een dichte deur gestaan
Die zit momenteel midden op zee.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:26 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hield je je klep maar eens dicht.
Gr gr je vriend
quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:14 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zegt ie ja.
Midden in de zee van zijn andere schatje
quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die neemt geen halve maatregelen wat betreft het vluchten.
Vaart hij op cruiseschepen?quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik weet exact waar hij is hoor. Maar goed, dit topic ging initieel over koffie, en niet over mijn inkomen of relatie, dus ik zal wel om een slotje vragen, want dit gaat natuurlijk nergens meer over.
vracht.quote:
Oke, ik heb wel eens verhalen gehoord van collega's dat bij aankomst in havens er vrouwen zijn die wel even een kopje koffie met die mannen willen drinken.quote:
Je gaat er zelf continue op inquote:Op woensdag 25 juli 2018 11:36 schreef DJMO het volgende:
dus ik zal wel om een slotje vragen, want dit gaat natuurlijk nergens meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |