SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QuebecSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ITTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.![]()
top 10 toch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:08 schreef wimderon het volgende:
1. A. Yates
2. Alaphilippe
3. Valverde
4. Roglic
5. PozzovivoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Deadlines
Wegwedstrijd Elite Mannen: zondag 30 september 9:40 (top 10)
Parijs - Tours: zondag 7 oktober 11:40
Ronde van Lombardije: zaterdag 13 oktober 10:30Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:19 schreef Aguero het volgende:
Vuelta GCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuelta 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QuebecSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ITTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StandVuelta 3 was de tijdrit toch? Als dat zo is klopt mijn score niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had Dennis verkeerd gespeld. +7 punten dus.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vuelta 3 was de tijdrit toch? Als dat zo is klopt mijn score niet helemaalCitius, Altius, Fortius.![]()
Bedankt.quote:
1. A. Yates
2. Alaphilippe
3. Valverde
4. Roglic
5. Pozzovivo
6. Kwiatkowski
7. Konrad
8. Woods
9. Mollema
10. Uran![]()
Vuelta Generaal Classement staat er niet bij van mij.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif![]()
1 J Alaphilippe
2 A Valverde
3 S Yates
4 T Dumoulin
5 P Roglic
6 R Uran
7 S Kruijswijk
8 M Woods
9 M Kwiatkoski
10 A Yates"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
1. Julian Alaphilippe
2. Simon Yates
3. Alejandro Valverde
4. Twan Poels
5. Primoz Roglic
6. Tom Dumoulin
7. Adam Yates
8. Domenico Pozzovivo
9. Bauke Mollema
10. Michal Kwiatkowski![]()
1. Poels
2. Valverde
3. Dumoulin
4. Roglic
5. Alaphilippe
6. S Yates
7. Kruijswijk
8. M.A.Lopez
9. Mollema
10. Oomen
[ Bericht 10% gewijzigd door Coos op 30-09-2018 00:13:35 ]Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif![]()
1 J Alaphilippe
2 S Yates
3 A Valverde
4 P Roglic
5 W Poels
6 P Konrad
7 M Kwiatkovski
8 T Dumoulin
9 M Woods
10 R Uran![]()
1 J Alaphilippe
2 S Yates