Beetje zand strooien en rookgordijntjes maken, lekker je tijd vullen met aandacht vragen. En ow wat ben jij zielig dat je jezelf steeds moet verantwoorden. Wat zijn het toch rotzakken hier op fok.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ze nog geen 16 was.
Het zijn twee verhalen he waar we het nu over hebben.
1 van ik die alleen met haar praat via whatsapp
2 dat ze seks had met oudere gasten
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:23 schreef kree het volgende:
Er zijn zat meiden van die leeftijd die seks hebben ook met ouderen.
Wat je NU zou kunnen doen is erkennen dat je toen, als de volwassene in het verhaal, je verantwoordelijkheid had moeten nemen. Dat je dat toen niet begreep/hebt gedaan, is nu een gegeven. Daar verandert niemand meer iets aan. Maar het zou al wat zijn als er enig voortschrijdend inzicht was en je nu inziet dat je die verantwoordelijkheid toen had kunnen/moeten nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen, zo vertelde ze het mij toen ze al 16 was.
Wat had ik dan moeten doen volgens jou?
Weer zo'n argument wat er totaal niet toe doet. Goedpraterij van kindermisbruik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:23 schreef kree het volgende:
Er zijn zat meiden van die leeftijd die seks hebben ook met ouderen.
ja toen maar ik wist dat toen natuurlijk niet dat ze al seks had met gasten die veel ouder waren.quote:
Nee hoor nouja jij misschien welquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beetje zand strooien en rookgordijntjes maken, lekker je tijd vullen met aandacht vragen. En ow wat ben jij zielig dat je jezelf steeds moet verantwoorden. Wat zijn het toch rotzakken hier op fok.
dat geloof ik best maar had echt geen reden om aan te nemen dat ze misbruikt werd ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve Kree... er zijn heel veel kinderen die seksueel misbruikt worden, omdat het heel veel kinderen zijn, maakt dat het oké? Dat gaat namelijk perfect op in de lijn van jouw redenatie
[..]
Ik denk dat je dat niet kunt beoordelen adhv ‘ze heeft nu een vaste relatie’.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
dat geloof ik best maar had echt geen reden om aan te nemen dat ze misbruikt werd ofzo.
Als dat zo was geweest dan had ik wel hulp ingeroepen.
Zo te horen is ze er allemaal niks minder van geworden.
Nou nee zelfs nu ik er zo op terugkijk dan had ik dat toch echt niet moeten doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat je NU zou kunnen doen is erkennen dat je toen, als de volwassene in het verhaal, je verantwoordelijkheid had moeten nemen. Dat je dat toen niet begreep/hebt gedaan, is nu een gegeven. Daar verandert niemand meer iets aan. Maar het zou al wat zijn als er enig voortschrijdend inzicht was en je nu inziet dat je die verantwoordelijkheid toen had kunnen/moeten nemen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja toen maar ik wist dat toen natuurlijk niet dat ze al seks had met gasten die veel ouder waren.
Dat vertelde ze me pas toen ze al 16 was.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Mwha het is al wat jaartjes terug, maar had toen ook contact met een meisje net geen 16 nog. Maar zei was er meer op gebrand als ik zeg maar seks dus. Ik heb het altijd afgehouden omdat ik het niet ok vond.
Maarja andere kant van het verhaal is wel dat het wss nog wel iets was geworden.
Hier was ze nog geen 16.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef kree het volgende:
Nou ik denk dat het te kortzichtig dan wordt bekeken, ben het opzich met je eens.
Maar heb heel veel geapped met haar toen en toen had ze al seks met iemand die 10 jaar ouder was.
Dus tsja het is een fijn lijntje natuurlijk. Toch denk ik dat als beide akkoord zijn dat het niet zo probleem is.
Och jezus, je hebt haar GEHOLPEN! Denk je dat verdorie nou echt?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:29 schreef kree het volgende:
Kon ik haar in ieder geval nog een beetje waarschuwen voor wat ze zelf deed.
Tja dat weet ik niet ik heb al jaren geen contact meer met haar zelf gehad. Dat is wat ik hoorde van familie van haar.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet kunt beoordelen adhv ‘ze heeft nu een vaste relatie’.
Ik vind het wel een punt. Zie het in een groter geheel: ze dook al op (te) jonge leeftijd met volwassen mannen in bed. Daar zit vaak ook e.e.a. achter wat niet helemaal in de haak is, in de ontwikkeling. Dat ze zoveel contact had met jou en met jou zoveel besprak is van een andere orde, maar ook iets waar je je vraagtekens bij kunt zetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee zelfs nu ik er zo op terugkijk dan had ik dat toch echt niet moeten doen.
En dan heb ik het over bv haar ouders vertellen dat ze seks had met oudere gasten.
Met dat met haar praten door mij vindt ik al helemaal geen punt. Wellicht was dat zelfs nog wel handig ook voor haar. Kon ik haar in ieder geval nog een beetje waarschuwen voor wat ze zelf deed.
Je ziet het verschil niet tussen de verhalen.quote:
Misschien. En of ze het met leeftijdsgenoten besprak. Denk dat wel want heb nog wel eens contact gehad toen met haar vriendinnen ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het wel een punt. Zie het in een groter geheel: ze dook al op (te) jonge leeftijd met volwassen mannen in bed. Daar zit vaak ook e.e.a. achter wat niet helemaal in de haak is, in de ontwikkeling. Dat ze zoveel contact had met jou en met jou zoveel besprak is van een andere orde, maar ook iets waar je je vraagtekens bij kunt zetten.
Waarom besprak ze die dingen niet met haar ouders, met leeftijdsgenoten?
Jouw woorden: 'is er wel een verschil tussen pedo zijn of iemand oprecht leuk vinden?'quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet tussen de verhalen.
nog maar weer een keer dan. Ik kreeg contact met haar even voor ze 16 was.
Dat met die andere gasten speelde wellicht al jaren, dat weet ik niet.
Feit is ze vertelde het pas toen ze al 16 was.
En ok wellicht had ze wel eens gehint enzo naar iets seksueels. Weet ook niet meer op de dag nauwkeurig wanneer precies na 10 jaar.
Maar toen het iets serieuzer begon te worden toen was ze in ieder geval 16
En toen nog hield ik het af gewoon, tja ondertussen had ze gewoon seks met oudere gasten en niet 1 maar 3 verschillende.
Was daar zelf nog al verbaasd over en heb haar daar ook zeker voor gewaarschuwd om het dan in ieder geval veilig te doen.
Maargoed toch ging ze daarmee in de fout en daardoor heb ik toen haar huisarts gebeld.
Mjah wat als ze niet met mij had gepraat, dat kun je je dan ook nog afvragen. Dan had ze waarschijnlijk helemaal foute dingen gedaan.
Helemaal niet ik vertel hetzelfde wat ik al vanaf het begin zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooooooh jij bent de ridder in dit verhaal?
Jij verwisseld het verhaal zodra je kritiek krijgt.
Ja, jij bent een engel. Jij hebt haar voor veel ellende behoed. En verder was er helemaal niks aan de hand. Dat lijkt misschien zo, maar dat komt omdat wij allemaal verkeerd lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet tussen de verhalen.
nog maar weer een keer dan. Ik kreeg contact met haar even voor ze 16 was.
Dat met die andere gasten speelde wellicht al jaren, dat weet ik niet.
Feit is ze vertelde het pas toen ze al 16 was.
En ok wellicht had ze wel eens gehint enzo naar iets seksueels. Weet ook niet meer op de dag nauwkeurig wanneer precies na 10 jaar.
Maar toen het iets serieuzer begon te worden toen was ze in ieder geval 16
En toen nog hield ik het af gewoon, tja ondertussen had ze gewoon seks met oudere gasten en niet 1 maar 3 verschillende.
Was daar zelf nog al verbaasd over en heb haar daar ook zeker voor gewaarschuwd om het dan in ieder geval veilig te doen.
Maargoed toch ging ze daarmee in de fout en daardoor heb ik toen haar huisarts gebeld.
Mjah wat als ze niet met mij had gepraat, dat kun je je dan ook nog afvragen. Dan had ze waarschijnlijk helemaal foute dingen gedaan.
Ik heb gezegd dat je een verantwoordelijkheid had, ik heb niet gezegd wat je concreet had kunnen/moeten doen, dus ook niet dat je het tegen haar ouders had moeten zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien. En of ze het met leeftijdsgenoten besprak. Denk dat wel want heb nog wel eens contact gehad toen met haar vriendinnen ook.
Haar ouders wisten er in ieder geval niks van voor zover ik weet.
Tsja om dan iemand te verraden naar haar ouders hmmmms. Ik weet niet hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |