Sterkte meid...
Het heeft 2 zijden, daarom voel je je zoals je je nu voelt. Je bent weer vrij, dat voelt goed, maar het voelt klote dat je echt ff niemand meer hebt om simpel tegenaan te hangen of iets dergelijks..
Maar dat komt ook wel weer.
in elk geval veel suc6 met het verwerken..
quote:Mochten jullie voor elkaar gemaakt zijn komt het uiteindelijk weer goed
Op zaterdag 28 december 2002 13:23 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
-knip-
quote:nou kijk ns aan. Heb jij je leven ook weer zin gegeven.
Op zaterdag 28 december 2002 15:42 schreef HiKe het volgende:
Ik ben na 3 weken treueren weer helemaal HAPPY gewoon...ben bang dat ik niet echt verliefd was dus....ik mis hem niet zo meer ...is dat erg ????.....voel me weer vrijgezel....en kan weer op mannen jachtttttttt
![]()
![]()
prachtig.
quote:Yep ..het leven is te mooi om stil te blijven staan toch??..mannen zat ....hehe ..
Op zaterdag 28 december 2002 15:48 schreef Argento het volgende:[..]
nou kijk ns aan. Heb jij je leven ook weer zin gegeven.
prachtig.
quote:Yep .....heel goed geraden ..hehe..
Op zaterdag 28 december 2002 15:53 schreef Argento het volgende:
ben jij dat in je icoon?
succes ermee!
En dit is zo moment dat je het moet laten gaan
Erg moeilijk en veel pijn.
sterkte
quote:thanxxxxxxxxxxxxxx
Op zaterdag 28 december 2002 15:58 schreef Argento het volgende:
dan komt het wel goed met je mannenjachtsucces ermee!
Waar kijk je in godsnaam zo geschokt naar?
quote:gekke bui...hehe
Op zondag 29 december 2002 01:05 schreef Argento het volgende:
Nog even kort over je icoontje:Waar kijk je in godsnaam zo geschokt naar?
Ik voel me eerlijkgezegd al echt stukken beter gek genoeg, ik besef me ineens van hoe veel problemen ik ben verlost, we hadden echt zo vaak onenigheid en dan was ik weer jaloers en vond ik weer dat hij dit of dat sus en zo deed, en nu hoef ik me nergens meer zorgen over te maken
Het grappige is dat zodra ik denk van: nou, ik ben weer vrolijk, ik kan (inderdaad) weer op mannenjacht enzo, dat ik 5 minuten later weer zit te janken als een speenvarken omdat er heel ff iets heel kleins tegenzit. Heel raar voelt dat, dan ineens merk je weer dat je net iets naars hebt meegemaakt terwijl je je net ervoor je prima voelde. Maar over het algemeen voelt het niet echt heel naar, we pasten gewoon echt niet bijelkaar en eigenlijk heeft het te lang geduurt allemaal want ik was er al vrij snel achter. Maargoed, het was toch leuk tot op het laatste moment en het is eigenlijk prima dat het uit is. De pijn die erbij komt kijken is logisch, en niet eens zo erg. Jahoe
Ik vind het wel heel raar dat ik me gelijk weer zo goed voel, maar toch ook weer normaal omdat het dus gewoon niet goed zat. Naja, ik zie wel, ik kijk wel hoe alles loopt. Nogmaals bedankt voor de reacties
Gewoon nu?
Gewoon even van hoe het gaat enzo? Of moet je daar mee wachten? En zo ja hoe lang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |