quote:Op maandag 23 juli 2018 23:15 schreef Szura het volgende:
Waar is trouwens de conducteur van m’n Wade-trein, Wereldgozer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn laptop is veel te warm dus ik FOK mobiel maar dat is kutquote:Op maandag 23 juli 2018 23:15 schreef Szura het volgende:
Waar is trouwens de conducteur van m’n Wade-trein, Wereldgozer?
Ah daar ben je
KIJK DAN SKY KUTquote:Op maandag 23 juli 2018 23:18 schreef Mani89 het volgende:
GADVERDAMME die kin van Vinzzent. Die snackautomaat bij de fitness is weer leeg.
Hopelijk loopt hij het WK mis.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:18 schreef Mani89 het volgende:
GADVERDAMME die kin van Vinzzent. Die snackautomaat bij de fitness is weer leeg.
Incest?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Whoooooooo zijn minderjarige nichtje is on fiiiiiireeeee.
Wat is daar mis mee ouwe smeerpijp?quote:
Niks in Zeeland en Volendam heel normaal maar kan mij niet heugen dat Jelle daarvoor veroordeeld is Albert.quote:
Geen lijk geen zaak.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks in Zeeland en Volendam heel normaal maar kan mij niet heugen dat Jelle daarvoor veroordeeld is Albert.
Lekker Nanke dagelijks neuken bohquote:Op maandag 23 juli 2018 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Jelle ziet er weer wat fitter uit volgens mij
Met deze houding haalde hij de WK-finale (lol).quote:Op maandag 23 juli 2018 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Wright houd zn darts iets anders vast lol mentaal labiel genot
Wilde t net zeggen ja. Gore kamper.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:23 schreef Szura het volgende:
Heeft ie nou weer een nieuwe smerige tattoo bij z'n rechterelleboog?
Zn duim ligt nu op de barrel, eerst net ernaast. Hij is gewoon gek natuurlijk. Zal nooit nr 1 worden wat die ook probeert.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met deze houding haalde hij de WK-finale (lol).
Ik ook al bijna 20 jaar genotquote:Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef Szura het volgende:
En Hankey speelde 20 jaar met dezelfde rommel
Zo praat je niet over zijn vrouw.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef Szura het volgende:
En Hankey speelde 20 jaar met dezelfde rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |