abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180692642
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:19 schreef Samhain het volgende:

[..]

Maar ook jij had toen de wijsheid niet in pacht.
jawel, ik leef nog
pi_180692658
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:55 schreef Collide het volgende:

[..]

Het is wel het gardameer, daar zitten vooral op dit moment toeristen en die rijden veel voorzichtiger.
Er wonen en werken ook nog gewoon heel veel Italianen daar hoor!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180692674
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er wonen en werken ook nog gewoon heel veel Italianen daar hoor!
Wat denk je van vrachtwagens? Dan is er nog weinig ruimte over voor je om te lopen langs die vangrail.

En wat een onzin dat toeristen voorzichtiger rijden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2018 11:05:06 ]
pi_180692703
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

jawel, ik leef nog
Dat kan ook zomaar meer geluk dan wijsheid zijn geweest. Soms zonder dat je dat zelf doorhebt.
pi_180692813
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:03 schreef Samhain het volgende:

[..]

Dat kan ook zomaar meer geluk dan wijsheid zijn geweest. Soms zonder dat je dat zelf doorhebt.
nee hoor, dat is gewoon natuurlijke selectie
pi_180693161
Wat een overtrokken reacties hier. Je kunt maar net in zo'n situatie terecht komen. Dit jaar dachten wij ook in Italië naar een restaurant te lopen een dorpje verderop. Kwamen we op precies zo'n weg terecht, alleen zonder talud gelukkig. Dan ga je ook niet meer terug. Achter de vangrail gaan lopen, want er was niet veel plaats en de auto's reden wel erg hard voorbij, wat niet altijd even comfortabel was. Maar zulke dingen doe je gewoon en zijn ook niet heel spannend. Koen heeft gewoon vette pech gehad. Het is wat het is, een ongeluk.
pi_180694708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat werkt misschien in afgelegen gebieden zo, maar niet in de stad, daar raak je elkaar soms ook gewoon kwijt tijdens het stappen, moet wel zeggen dat in mijn tijd er nog geen mobiels waren, had wel afspraak met mijn ouders dat ik zou bellen als ik naar een andere plek zou gaan en dat deed ik ook altijd, was ook voorwaarde dat ik geen tijden mee kreeg.
Hoe kun je elkaar kwijtraken tijdens het stappen :?
pi_180694925
In een volle Italiaanse discobus, met allerlei jeugd die heeeee, hoooooo roept en verder veel geschreeuw. Je wordt dan wel afgeleid en het kan gebeuren dat je een halte mist. Verder is mijn ervaring in een buitenlandse bus ook dat wanneer je er de volgende halte uit wil, je alvast klaar moet staan bij de deur. Als je nog op moet staan van je zitplek, daar houd de chauffeur in het buitenland geen rekening mee.
Check it out
pi_180694969
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:47 schreef Krollie het volgende:

[..]

Hoe kun je elkaar kwijtraken tijdens het stappen :?
:')
pi_180695234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Trollie gooit er de ene na de andere kansloze opmerking uit.
pi_180695826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Serieuze vraag. En ja, ik ga weleens stappen.
pi_180696231
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef NoXia het volgende:

[..]

Die foto die erbij staat. Damn :')

[ afbeelding ]
Die foto. Hoe kunnen ze? :{
pi_180700543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:24 schreef gynaika het volgende:
We gaan nog even verder in Italië:

Nederlandse honden zoeken Italiaans meisje:

https://www.telegraaf.nl/(...)ken-italiaans-meisje
Hier een eerste Italiaans bericht over de NLse honden ingezet in IT:
http://www.ansa.it/sito/n(...)d5-09da18721e2c.html

De NLse honden worden t/m zaterdag ingezet in de zoekacties naar het meisje [01:05]:
https://video.repubblica.(...)inuano/311075/311710
pi_180701318
Ben bang dat dat ook niet goed af gaat lopen. Dat meisje. :{
Ze is al 5 dagen vermist.
pi_180701505
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hij zit er lekker een ijsje bij te eten..
  dinsdag 24 juli 2018 @ 17:51:40 #191
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180701525
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wauw _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180702609
rofl
pi_180705073
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:24 schreef NoXia het volgende:

[..]

Zoo, fucking bruut! Ik denk dat Michael Bay op die camping is verwekt.
Zekers wel, ik was 12 in 1978 en als je dit op vakantie bij het ontbijt ziet blijft je best wel bij. Maar niemand dacht we moeten de krant voor de kids verbergen. En die krant is nog lang in omloop gebleven net als seksboekjes.
pi_180705391
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:24 schreef NoXia het volgende:

[..]

Zoo, fucking bruut! Ik denk dat Michael Bay op die camping is verwekt.
Los Alfaques..
Ik wist het niet eens. Wouw. Dat is echt horror.
pi_180706663
Ouders zien plek waar Koen viel, hij kan niet uitgegleden zijn:

https://www.telegraaf.nl/(...)-plek-waar-koen-viel
pi_180706759
Wow, een reactie op de FB van de vader. Wat een mongool :r

Lane Scekico Beste familie van Keulem, waarom is het zo overduidelijk nep de vergissing van ''Koen van Keulen''. Het spat er aan alle kanten van af. Vertel, hoeveel hebben de machthebbers aan jullie betaald om mee te werken aan deze leugen?
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2u
Lane Scekico
Lane Scekico Jullie zijn allemaal ziek in jullie hoofd dat jullie meewerken aan een nepvermissing. Zogenaamd hij is gevallen in een greppel van 6 meter diep, en dan is die nu al dood? Laat me niet lachen. Belachelijk dit nepnieuws wat weer eens verspreid wordt.
pi_180706923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:59 schreef praadje het volgende:

Lane Scekico Beste familie van Keulem, waarom is het zo overduidelijk nep de vergissing van ''Koen van Keulen''. Het spat er aan alle kanten van af. Vertel, hoeveel hebben de machthebbers aan jullie betaald om mee te werken aan deze leugen?
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2u
Lane Scekico
Lane Scekico Jullie zijn allemaal ziek in jullie hoofd dat jullie meewerken aan een nepvermissing. Zogenaamd hij is gevallen in een greppel van 6 meter diep, en dan is die nu al dood? Laat me niet lachen. Belachelijk dit nepnieuws wat weer eens verspreid wordt.
Is Meneer Vrijland weer bezig? :')
pi_180706927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:59 schreef praadje het volgende:

Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2u
Lane Scekico
Tsja, gekkies die overal een of ander wild complot in zien heb je altijd. Wel triest dat die dan de nabestaanden lastig gaan vallen, maar ook dat zie je helaas vaker...
pi_180707418
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Is Meneer Vrijland weer bezig? :')
Oh ja, dat zou best eens kunnen inderdaad.
pi_180708125
Tragische afloop helaas, R.I.P. Koen

Achteraf zou je misschien kunnen stellen dat het ongeluk voorkomen had kunnen worden met een opgeladen mobiel. Dan had hij iig via Google Maps kunnen checken dat er ook een logischere, alternatieve (wandel)route was naar de camping. Zonder communicatiemiddelen zag hij blijkbaar geen ander alternatief dan dezelfde weg teruglopen. Of hij had met z'n smartphone in de donkere, smalle berm kunnen bij schijnen met z'n flashlight en het ravijn op tijd kunnen zien aankomen. Of hij had in de greppel nog tijdig het noodnummer kunnen bellen...

Ik kan iedereen adviseren om onderweg altijd een powerbank + kabeltje mee te nemen, juist ook voor de noodgevallen dat je snel alarm moet slaan of dreigt verdwaald te raken. Snelle communicatie redt levens. En wanneer je een gebied gaat wandelen/fietsen waar geen mobiel bereik is zul je altijd enkele mensen op de hoogte moeten stellen van je plannen. Stel dat je daar in een kloof valt of knock-out gaat, dat weet men nadat er alarm is geslagen in ieder geval waar ze moeten zoeken.

Vrienden/familie valt in deze zaak idd niets te verwijten. Ze hebben snel in de gaten gehad dat er iets mis was en de zoektocht had volgens mij niet beter uitgevoerd kunnen worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')