jawel, ik leef nogquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:19 schreef Samhain het volgende:
[..]
Maar ook jij had toen de wijsheid niet in pacht.
Er wonen en werken ook nog gewoon heel veel Italianen daar hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:55 schreef Collide het volgende:
[..]
Het is wel het gardameer, daar zitten vooral op dit moment toeristen en die rijden veel voorzichtiger.
Wat denk je van vrachtwagens? Dan is er nog weinig ruimte over voor je om te lopen langs die vangrail.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er wonen en werken ook nog gewoon heel veel Italianen daar hoor!
Dat kan ook zomaar meer geluk dan wijsheid zijn geweest. Soms zonder dat je dat zelf doorhebt.quote:
nee hoor, dat is gewoon natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 24 juli 2018 11:03 schreef Samhain het volgende:
[..]
Dat kan ook zomaar meer geluk dan wijsheid zijn geweest. Soms zonder dat je dat zelf doorhebt.
Hoe kun je elkaar kwijtraken tijdens het stappenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 08:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat werkt misschien in afgelegen gebieden zo, maar niet in de stad, daar raak je elkaar soms ook gewoon kwijt tijdens het stappen, moet wel zeggen dat in mijn tijd er nog geen mobiels waren, had wel afspraak met mijn ouders dat ik zou bellen als ik naar een andere plek zou gaan en dat deed ik ook altijd, was ook voorwaarde dat ik geen tijden mee kreeg.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:47 schreef Krollie het volgende:
[..]
Hoe kun je elkaar kwijtraken tijdens het stappen
Die foto. Hoe kunnen ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef NoXia het volgende:
[..]
Die foto die erbij staat. Damn![]()
[ afbeelding ]
Hier een eerste Italiaans bericht over de NLse honden ingezet in IT:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 08:24 schreef gynaika het volgende:
We gaan nog even verder in Italië:
Nederlandse honden zoeken Italiaans meisje:
https://www.telegraaf.nl/(...)ken-italiaans-meisje
Hij zit er lekker een ijsje bij te eten..quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef NoXia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:58 schreef NoXia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zekers wel, ik was 12 in 1978 en als je dit op vakantie bij het ontbijt ziet blijft je best wel bij. Maar niemand dacht we moeten de krant voor de kids verbergen. En die krant is nog lang in omloop gebleven net als seksboekjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:24 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zoo, fucking bruut! Ik denk dat Michael Bay op die camping is verwekt.
Los Alfaques..quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:24 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zoo, fucking bruut! Ik denk dat Michael Bay op die camping is verwekt.
Is Meneer Vrijland weer bezig?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:59 schreef praadje het volgende:
Wow, een reactie op de FB van de vader. Wat een mongool![]()
Lane Scekico Beste familie van Keulem, waarom is het zo overduidelijk nep de vergissing van ''Koen van Keulen''. Het spat er aan alle kanten van af. Vertel, hoeveel hebben de machthebbers aan jullie betaald om mee te werken aan deze leugen?
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2u
Lane Scekico
Lane Scekico Jullie zijn allemaal ziek in jullie hoofd dat jullie meewerken aan een nepvermissing. Zogenaamd hij is gevallen in een greppel van 6 meter diep, en dan is die nu al dood? Laat me niet lachen. Belachelijk dit nepnieuws wat weer eens verspreid wordt.
Tsja, gekkies die overal een of ander wild complot in zien heb je altijd. Wel triest dat die dan de nabestaanden lastig gaan vallen, maar ook dat zie je helaas vaker...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:59 schreef praadje het volgende:
Wow, een reactie op de FB van de vader. Wat een mongool![]()
Lane Scekico Beste familie van Keulem, waarom is het zo overduidelijk nep de vergissing van ''Koen van Keulen''. Het spat er aan alle kanten van af. Vertel, hoeveel hebben de machthebbers aan jullie betaald om mee te werken aan deze leugen?
Beheren
Leuk · Beantwoorden · 2u
Lane Scekico
Lane Scekico Jullie zijn allemaal ziek in jullie hoofd dat jullie meewerken aan een nepvermissing. Zogenaamd hij is gevallen in een greppel van 6 meter diep, en dan is die nu al dood? Laat me niet lachen. Belachelijk dit nepnieuws wat weer eens verspreid wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |