Tot aan zijn vindplek waren de takken gebroken bovenaan/naast de weg? En toen is die loodrecht naar beneden gevallen?quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef RapaNui het volgende:
Weet iemand wat wordt bedoeld met:
Gebroken takken wijzen erop dat hij de laatste twee meters van zijn leven lopend heeft afgelegd, .. ?
Ik gok dat hij na zijn val blijkbaar nog even overeind is gekomen, omdat daar op ooghoogte takken zijn afgebroken.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef RapaNui het volgende:
Gebroken takken wijzen erop dat hij de laatste twee meters van zijn leven lopend heeft afgelegd, .. ?
Het is zeker gevaarlijk als je stomdronken om 3 uur s'nachts door de wildernis loopt.quote:
Klinkt als een...jong iemand.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is zeker gevaarlijk als je stomdronken om 3 uur s'nachts door de wildernis loopt.
Maar goed, wie doet dat ook? Het verbaast me dat hij op vwo zat.
Volgens mij slaat dat op de afstand tussen, de plaats waarop hij lopend te zien is op beelden die ze hebben en de plaats waar hij naar beneden is gevallen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef RapaNui het volgende:
Wildernis?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is zeker gevaarlijk als je stomdronken om 3 uur s'nachts door de wildernis loopt.
Heh nee maar VWO-scholieren zitten toch alleen maar te schaken met hun pa bij de voortent? Die gaan toch helemaal niet stappen, dronken worden en vervolgens dingen doen waar ze wellicht spijt van krijgen??quote:
Door de wildernis?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
geen sex?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:20 schreef Ven1972 het volgende:
Enkele 17 jarige jongens gaan ook met hun eigen vrienden op vakantie zonder ouders hoor als ze hiervoor toestemming van hun vader en moeder hebben, Terwijl het ook andere 17 jarige jongens gaan toch met hun ouders op vakantie gaan inclusief vrienden van hem.
Ik heb ook een groep jongeren leren kennen in 2010 in Blanes, Spanje. Die waren al tegen 18-20 jaar oud, gingen ze 2 weken op vakantie met elkaar zonder hun eigen ouders. En het was een erg gezellige vakantie geweest nadat ik met hun omging. Ze gingen wel stappen met elkaar en keerden toch wel terug naar hun eigen camping. Ze waren echt vrolijk en goed gepast. Niks mis mee.
Hij zou sowieso over de vangrail gestapt zijn volgens de politie. Ivm te gevaarlijk op de wegquote:Op maandag 23 juli 2018 22:23 schreef RapaNui het volgende:
Wacht, ik ben er uit denk ik. Het staat er wat ongelukkig: de laatste twee meters van zijn leven.. lopend. Alsof hij daarvoor bijvoorbeeld niet lopend zou zijn...
Hier is de uitleg:
.. het bewijs dat hij de laatste meters lopend heeft afgelegd voordat-ie naar beneden is gevallen -> 01:40 in deze film
Hij zou dus de laatste meters vóór zijn val, over de reling zijn gestapt? Want daarvoor zijn geen gebroken takken?
https://www.telegraaf.nl/(...)n-in-de-fatale-nacht
Ik bedoel dat er geen pad was.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door de wildernis?
Hij stapte een halte te laat uit. Midden in de nacht. Op vakantie in Italië. Eaar hij pas 1 of 2 dagen was. Met een telefoon met een lege batterij. Dan zul je toch echt terug moeten lopen naar je camping...
Echt waar?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:20 schreef Ven1972 het volgende:
Enkele 17 jarige jongens gaan ook met hun eigen vrienden op vakantie zonder ouders hoor als ze hiervoor toestemming van hun vader en moeder hebben, Terwijl het ook andere 17 jarige jongens gaan toch met hun ouders op vakantie gaan inclusief vrienden van hem.
Ik heb ook een groep jongeren leren kennen in 2010 in Blanes, Spanje. Die waren al tegen 18-20 jaar oud, gingen ze 2 weken op vakantie met elkaar zonder hun eigen ouders. En het was een erg gezellige vakantie geweest nadat ik met hun omging. Ze gingen wel stappen met elkaar en keerden toch wel terug naar hun eigen camping. Ze waren echt vrolijk en goed gepast. Niks mis mee.
Soms kunnen ze ook met elkaar gaan zoenen. Ook twee mannen kunnen dat met elkaar doen.quote:
Hoeveel verkeer zou daar nu geweest zijn om die tijd? Ik denk bijna niks, ik denk dat ie juist geschrokken is van 1 auto en toen over de vangrail gestapt.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er geen pad was.
Hij moest over de weg lopen of langs de weg door die struiken.
Daar kunnen 's nachts best dikke vrachtwagens om de hoek komen. Alle N-Z verkeer rond het meer moet over deze weg, of die aan de andere kant van het meer.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:34 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hoeveel verkeer zou daar nu geweest zijn om die tijd? Ik denk bijna niks, ik denk dat ie juist geschrokken is van 1 auto en toen over de vangrail gestapt.
die vrienden waren allang uit het busje toen hij paniekeerdequote:Op maandag 23 juli 2018 22:34 schreef Za het volgende:
Waarom liegen die vrienden?
Het was een pendelbusje, eerst komen ze er later pas achter dat Koen in de bus moet zijn achter gebleven, dan is het verhaal dat hij nog even met nieuw gemaakte vrienden wilden hangen bewust 1 halte bleef zitten en 3 km zou terug lopen, maar ondertussen waren ze al wel binnen 30 min aan het zoeken.
Nu blijkt hij in het busje stampij te hebben gemaakt en op de ramen geslagen en uitgestapt te zijn, en zijn vrienden krijgen daar niets van mee? Je let toch een beetje op elkaar, en als je dat niet doet kom je niet met 2 versies die niet kloppen. Vreemd.
Ja, is echt gebeurd. Was erg gezellig.quote:
Klopt, weet ik. Soms gebeurt wel eens dat geilheid bij hun toeslaat dat het met elkaar doen.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Soms kunnen ze ook met elkaar gaan zoenen. Ook twee mannen kunnen dat met elkaar doen.
We hebben geen sex gehad, Maar we hebben echt niet met elkaar gezoend, maar die vrienden van me zijn allemaal hetero's.quote:
Nee hij is juist eerder uitgestapt volgens de berichtgeving.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
die vrienden waren allang uit het busje toen hij paniekeerde
Anders hadden ze wel met hem mee kunnen lopen terug naar de camping
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |