Ok.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als jij 6 meter naar beneden flikkert dan is het natuurlijk onmogelijk dat je precies verkeerd terechtkomt.
Of dat een van je ribben bijvoorbeeld een long doorboort door de val.
Ik snap wel dat types als jij, die wel zo snugger zijn, dat absoluut niet kan overkomen.
Ok, vertel, wat heeft Koen verkeerd gedaan qua "overlevingsskills"?quote:
Het is natuurlijk nogal dom om langs een spekgladde berm te gaan lopen. Dat zegt al genoeg over zijn geweldig hoge IQ.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, vertel, wat heeft Koen verkeerd gedaan qua "overlevingsskills"?
Hij had vuur moeten maken om op te warmen, daarna wat kleding moeten verscheuren om zijn enkel te verbinden en met een stok verder lopen. Eventueel onderweg met pijl en boog een dier schieten voor eten.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, vertel, wat heeft Koen verkeerd gedaan qua "overlevingsskills"?
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij had vuur moeten maken om op te warmen, daarna wat kleding moeten verscheuren om zijn enkel te verbinden en met een stok verder lopen. Eventueel onderweg met pijl en boog een dier schieten voor eten.
Waarom denk je dat hij over de vangrail is geklommen precies? Omdat het op de weg veiliger was?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:13 schreef wollah het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nogal dom om langs een spekgladde berm te gaan lopen. Dat zegt al genoeg over zijn geweldig hoge IQ.
Een weldenkend mens loopt over alsfalt als dat kan ipv van in het donker llangs een kuil van 6 meter te lopen.
En moeten urineren over zijn wonden, daarnaast moest hij zijn urine drinken.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij had vuur moeten maken om op te warmen, daarna wat kleding moeten verscheuren om zijn enkel te verbinden en met een stok verder lopen. Eventueel onderweg met pijl en boog een dier schieten voor eten.
Zonnesteekje jongen?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:13 schreef wollah het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nogal dom om langs een spekgladde berm te gaan lopen. Dat zegt al genoeg over zijn geweldig hoge IQ.
Een weldenkend mens loopt over alsfalt als dat kan ipv van in het donker llangs een kuil van 6 meter te lopen.
quote:Op maandag 23 juli 2018 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh Oke bedanktquote:
Ja ze gaan alles inpakken met schuimrubber hoorde ik netquote:Op maandag 23 juli 2018 21:09 schreef Black_Baron het volgende:
Maar gaan ze nu iets doen aan die wegen daar? Toeristen kunnen er niet mee omgaan.
Waarom? Moeten er hier ook voetpaden naast de snelweg worden aangelegd?quote:Op maandag 23 juli 2018 21:09 schreef Black_Baron het volgende:
Maar gaan ze nu iets doen aan die wegen daar? Toeristen kunnen er niet mee omgaan.
Was het een snelweg dan?quote:Op maandag 23 juli 2018 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Moeten er hier ook voetpaden naast de snelweg worden aangelegd?
Nee maar ook geen wandelroute. Je kan alles wel beveiligenquote:
Staat er een verboden te lopen bord? Volgens mij niet.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ook geen wandelroute. Je kan alles wel beveiligen
Ja prima er staan ook geen val niet over de rand bij hoge kliffen. Laat staan hekken. Het was donker en die gast is uitgegleden. Zonde jammer maar dit soort dingen kan je niet oplossen of voorkomen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Staat er een verboden te lopen bord? Volgens mij niet.
Want volgens mij lopen en fietsen mensen gewoon op die wegen in Italie.
Toch vreemd als ze hem met z’n gezicht in het water vonden dan.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef RapaNui het volgende:
Weet iemand wat wordt bedoeld met:
Gebroken takken wijzen erop dat hij de laatste twee meters van zijn leven lopend heeft afgelegd, .. ?
Ik heb er ook over nagedacht sinds ik het vanmiddag las.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:49 schreef RapaNui het volgende:
Weet iemand wat wordt bedoeld met:
Gebroken takken wijzen erop dat hij de laatste twee meters van zijn leven lopend heeft afgelegd, .. ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |