Ga je samendingessen? Geen Hurtigruten meer?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over een week of drie komt er een dinges bij me dingessen.
Weg vrijheid.
Nou en nu gaat het gewoon leuk worden. Eerste week alleen maar liggen en zwemmen, daarna beetje wandelen, beetje stadje bekijken, eezy lifequote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
vroegah waren in die tijd ook al de meeste ijsjes op of ze hadden alleen nog oude
O echt precies de herfstvakanties.quote:
En dat met dit weer. Vies plakfiguurquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:03 schreef Fogel het volgende:
Over een week of drie komt er een dinges bij me dingessen.
Nou enquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt precies de herfstvakanties.
Er is een zuid/midden en een noord NL die vakantie hebben he?
Herfstvakantie 2018 Noord en Midden 20 okt 2018 28 okt 2018 43
Herfstvakantie 2018 Zuid 13 okt 2018 21 okt 2018 42
Ja. Zondag misschien nog een keer hurtigdinges, afhankelijk of mijn auto het doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je samendingessen? Geen Hurtigruten meer?
Spann0ndquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Zondag misschien nog een keer hurtigdinges, afhankelijk of mijn auto het doet.
Andere plaatsjes bezoeken?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en nu gaat het gewoon leuk worden. Eerste week alleen maar liggen en zwemmen, daarna beetje wandelen, beetje stadje bekijken, eezy life
Dan eten ze alle ijsjes voor je neus opquote:
Nou zie? Wordt gewoon geweldigquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Andere plaatsjes bezoeken?
Lagos vind ik heel mooi, mocht je erheen gaan boek een boottrip op de Bom Dia daar. Beste is die met BBQ aan boord, ben je een halve dag op het water op een mooi oud zeilschip met lekker eten en drinken kun je er ook krijgen, ziet de gave grotten van de Ponte de Piedade en het meest zuidwestelijke punt van Europa Sagres.
Ik ros ze gewoon in0lkaar!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan eten ze alle ijsjes voor je neus op
Dat is dus mijn tip, elke keer dat ik er was ging ik daar een trip mee maken. Al deed ik wel meestal de korte trip. Maar de langste is gewoon het bestequote:
Mot je?quote:
Ik ga er zeker naar kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus mijn tip, elke keer dat ik er was ging ik daar een trip mee maken. Al deed ik wel meestal de korte trip. Maar de langste is gewoon het beste
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |