Volgens weeronline is het beste kijkmoment tussen 22:30 en 23:30, iemand mars en saternus al gevonden?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:14 schreef AQUILA. het volgende:
In het zuidoosten zou je hem nu moeten kunnen zien, ik heb vrij zicht en het is niet bewolkt en toch is er niets te zien...
Ik zit op het dak van een flatgebouw en zie alleen een rode gloed.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:17 schreef ToT het volgende:
Hij schijnt laag aan de horizon te staan.
Hier staan er hoge bomen in de weg om 'm te kunnen zien en ik wil er ook niet echt op uit gaan om hem elders op te zoeken.
Hier hetzelfde, geen zicht in die richting.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:17 schreef ToT het volgende:
Hij schijnt laag aan de horizon te staan.
Hier staan er hoge bomen in de weg om 'm te kunnen zien en ik wil er ook niet echt op uit gaan om hem elders op te zoeken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, geen zicht in die richting.
Klimt de maan nog?
Idd, klagen dat je de maan niet ziet bij een verduisteringquote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien omdat het een maansverduistering is?
Ik zie heel in de verte een oranje gloed, is dat de bloedmaan? Zo ja dan kan ik ermee kappen en zit ik niet hoog genoegquote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:25 schreef Topicspace het volgende:
Er zijn 100 miljoen miljard apps om de stand van de maan te zien. Dan weet je toch of je hoog genoeg zit?
Hier zitten er teveel huizen voor om het te kunnen zien, zelfs op de bovenste (zolder) etage.
Jammer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |