Ik denk dat hij gewoon de V.S. bedoelt.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:00 schreef wollah het volgende:
Ligt eraan welk land je bedoeld. In Argentinië en Columbia en zulke landen zal het wel komen door de armoede, in Canada lijkt het me een minder groot probleem.
Tja, Amerika en VS zijn geen synoniemen.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de V.S. bedoelt.
Ja dat snapt bijna iedereen wel kameraad.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja, Amerika en VS zijn geen synoniemen.
Dan heb je gewoon het IQ van theezakje. Praat jij ook over Azië als je Thailand bedoelt? Nee dusquote:Op zondag 22 juli 2018 17:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat snapt bijna iedereen wel kameraad.
In de volksmond zeggen de meeste mensen gewoon Amerika als ze de V.S bedoelen.
Doe eens niet zo uit de hoogte man.quote:Op zondag 22 juli 2018 17:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon het IQ van theezakje. Praat jij ook over Azië als je Thailand bedoelt? Nee dus
Die verzameling failed states noemen ze meestal Latin America.quote:Op zondag 22 juli 2018 16:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja, Amerika en VS zijn geen synoniemen.
Oneens, iedere tiener in elk land verveeld zich. Drugsgebruik ligt daar altijd op de loer.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:45 schreef funnywell het volgende:
Hoe ik t probleem zie, heb in de VS en de UK gewoond. Een kind mag er geen kind meer zijn. De verveling slaat hard toe en t gaat over naar flink drugs gebruik.
Echt wel een wezenlijk verschil met hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:29 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Oneens, iedere tiener in elk land verveeld zich. Drugsgebruik ligt daar altijd op de loer.
Correct, zo is in portugal en uruguay de crimerate bizar naar beneden gegaan, zo ook in california, toen wiet legaal werd.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:47 schreef lnloggen het volgende:
Vanwege die debiele War on Drugs daar.
In landen waar drugs grotendeels zijn gelegaliseerd of gedecriminaliseerd, zie je juist dat het veel beter gaat. Zoals bijvoorbeeld Portugal. Die gingen enorm gebukt onder veel problematisch drugsgebruik, en sinds ze de boel daar gedecriminaliseerd is het gigantisch verbeterd.
Maar ja, ook al wijst de praktijk uit dat het slimmer is, verstokte conservatieven blijven stug volhouden dat ze drugs met geweld moeten blijven bestrijdenMet alle shit van dien, zie Amerika.
Welke opiaten schirjven ze voor dan? Morfine?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:27 schreef LXIV het volgende:
Artsen schrijven daar heel snel opiaten voor. Sowieso schrijft men sneller medicijnen voor. Als die kuur dan stopt gaan mensen over op drugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |