2 takjes is zo gebeurtquote:Op maandag 23 juli 2018 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
oe munt![]()
Alleen moet ik daarvoor naar buiten om te plukken en het is heet
dat wisten we toch al van dat vunzige volkquote:Op maandag 23 juli 2018 15:55 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ntieliefde~ae733f54/
Ooh la la, Une souris malade démangeaisons
straks als ik toch naar buiten moet om een pakje op de post te doen dan maarquote:
Nederlanders?quote:Op maandag 23 juli 2018 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat wisten we toch al van dat vunzige volk
Maar dan heb je dan pas muntthee...quote:Op maandag 23 juli 2018 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
straks als ik toch naar buiten moet om een pakje op de post te doen dan maar
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 juli 2018 15:48 schreef Karzai het volgende:
Bespaar ik toch 200 euro op jaarbasis, ktsching
jaquote:
Moest leesbrilletje opzetten, ik las bijna;quote:Op maandag 23 juli 2018 16:46 schreef Karzai het volgende:
ik heb een flinke entrecote, gebakken aardappeltjes en tuinerwtjes
daarna een bakkie ijs
quote:Op maandag 23 juli 2018 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest leesbrilletje opzetten, ik las bijna;
ik heb een flinke erectie, gebakken aardappeltjes en....
Dat vind ik tot nu toe het ergste van ouder worden, mijn ogen zien niet meer zo goed als vroeger, en met name met lettertjes gaat dat altijd fout.quote:
en minder erectiesquote:Op maandag 23 juli 2018 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik tot nu toe het ergste van ouder worden, mijn ogen zien niet meer zo goed als vroeger, en met namen met lettertjes gaat dat altijd fout.
Waren die nou goed of slecht voor je ogen?quote:
Viel vandaag reuze mee.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
houden we het nog een beetje uit met de warmte?
Ik ben nog niet thuis maar volgens de mobiele app is het thuis 22.0quote:Op maandag 23 juli 2018 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Viel vandaag reuze mee.
Ding binnen geeft wel 30 aan.
quote:Op maandag 23 juli 2018 16:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb me al aangepast aan dit weer zoveel mogelijk schaduw opzoeken, en veel water drinken niet te veel inspanning doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |