Niet zo gek als je alleen maar rijst, brood, aardappelen en pannenkoeken met suiker vreet.quote:
Niet echt voedzaam inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niet zo gek als je alleen maar rijst, brood, aardappelen en pannenkoeken met suiker vreet.
Estafette meiden tegen de jongens.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:46 schreef jasoe het volgende:
GM
Wat gaan ze doen? Klinkt erg slecht allemaal
De groentes voor het avondeten zijn ook niet veilig voor hem. Heeft hij poepjes aanquote:
Niet alleen dat, maar van die troep krijg je juist meer trek.quote:
Inderdaad, opeens een spurt met d'r pijnlijke heup.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Omdat mike ook aan het zwemmen is.
En mike gaat er nu uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, opeens een spurt met d'r pijnlijke heup.
Je ken nie alles hebbe.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:47 schreef DKUp het volgende:
Ik hep vakanzie
Jij/je hep vakanzie
U hep vakanzie
Zij/hij/men hep vakanzie
Wij/zij/jullie heppuh vakanzie
Bonus:
Sjohn hep bockworsten
Dat vind ik dan weer erg egoïstisch van hem.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
De groentes voor het avondeten zijn ook niet veilig voor hem. Heeft hij poepjes aan
Iets in deze trend...quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:46 schreef jasoe het volgende:
GM
Wat gaan ze doen? Klinkt erg slecht allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ze zo vaak eten op een dag.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:47 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar van die troep krijg je juist meer trek.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo vaak eten op een dag.
Lol.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En mike gaat er nu uit.![]()
Is ze voor niks het water in gegaan
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:49 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Iets in deze trend...Zie ik ze liever dit doen..... over het hek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:49 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Iets in deze trend...Trant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+ Hun heppuhquote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:47 schreef DKUp het volgende:
Ik hep vakanzie
Jij/je hep vakanzie
U hep vakanzie
Zij/hij/men hep vakanzie
Wij/zij/jullie heppuh vakanzie
Bonus:
Sjohn hep bockworsten
Moeder van Manon vertelde dat Manon dit als kind deed. Nog niet zo lang geleden dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:50 schreef DKUp het volgende:
Jessie en Manon hebben elkaar gekriebeld?
Oh nee, Manon heeft zichzelf gekieteld....
Wat een raar gesprek.....
Ze zet zich gewoon af van de bodem lijkt het wel. Je moet sterk in je schouders zijn voor de vlinderslag en dan met zo'n krakkemikkige heup als Jessie heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:50 schreef mazaru het volgende:
Jarenlang op wedstrijdzwemmen gezeten. Kun je ook heel goed zien aan de professionele en soepele slag![]()
[ afbeelding ]
Boys vs Girls.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat het evenement van straks is.
Als je ze daar hoort praten dan kunnen ze allemaal alles, hebben over voor gestudeerd, hebben kasten vol diploma's en hebben de meest moeilijke beroepen gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zet zich gewoon af van de bodem lijkt het wel. Je moet sterk in je schouders zijn voor de vlinderslag en dan met zo'n krakkemikkige heup als Jessie heeft.
Nou het zit zo:quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
Hiske was gisteren ook leuk.15x5 =60.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je ze daar hoort praten dan kunnen ze allemaal alles, hebben over voor gestudeerd, hebben kasten vol diploma's en hebben de meest moeilijke beroepen gedaan.![]()
Accountants die de tafel van twee niet kennen. Leraressen die niet kunnen spellen. Topzwemsters die geen idee hebben hoe de borstcrawl moet
Was het maar zo`n feest.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske was gisteren ook leuk.15x5 =60.
Geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske was gisteren ook leuk.15x5 =60.
Een estafetteloop met enkele gasten en meteen verkoop zelfgemaakte frutsels.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gandhi kan nog van Mike leren.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:05 schreef Jian het volgende:
Mike spreekt weer wijze woorden, het is af en toe net Gandhi
Ze hebben zich bij de aanmelding vermoedelijk beter voorgedaan en moeten dit nu volhouden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je ze daar hoort praten dan kunnen ze allemaal alles, hebben over voor gestudeerd, hebben kasten vol diploma's en hebben de meest moeilijke beroepen gedaan.![]()
Accountants die de tafel van twee niet kennen. Leraressen die niet kunnen spellen. Topzwemsters die geen idee hebben hoe de borstcrawl moet
Ach, ik heb met 17 vrouwen gewerkt en kan dan ook beweren dat ze onder mij stonden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]En die had 20 man onder zich en hield de hele administratie bij
Jij zat een verdieping hoger?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, ik heb met 17 vrouwen gewerkt en kan dan ook beweren dat ze onder mij stonden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
Mike moet toch onderhand een stembandblessure hebben met dat eindeloze geouwehoer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, ruzie van vanmorgen ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Mike en Jessie deel 1 - 21 juli 2018.
x6poo4e
[ afbeelding ]
Ruzie Mike en Jessie deel 2 - 21 juli 2018.
x6poqd1
Wil het wel doen, doe ik die stokjes wel overdwarsquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef danaqui het volgende:
Kan iemand ff die stokjes in John zn strot rammen
Thanks.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6poo4e
[ afbeelding ]
x6poqd1
nice!! thanksquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6poo4e
[ afbeelding ]
x6poqd1
Ja, maar niet met zilvershampoo,dat is een heel apart proces, sim sala bimquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef mazaru het volgende:
Jessie zeiken dat iemand haar haar moet wassen. Dat kun je zelf toch wel op die leeftijd?
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil het wel doen, doe ik die stokjes wel overdwars
Mike = god.quote:
Terwijl hij tegen Jessie zegt je moet het loslaten wat Sjon of hij zegt wat haar niet zint.....quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
John en Mike doen niet mee want die willen puur blijven en eerlijk
Jessie niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef mazaru het volgende:
Jessie zeiken dat iemand haar haar moet wassen. Dat kun je zelf toch wel op die leeftijd?
Ik bied mij aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:08 schreef danaqui het volgende:
Kan iemand ff die stokjes in John zn strot rammen
En wéér bied ik mij aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan iemand ff die stokje is Sjons hol douwen
En ze liegen tegen hem, ze eten toch boterhammen ....quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
Terwijl hij tegen Jessie zegt je moet het loslaten wat Sjon of hij zegt wat haar niet zint.....
Mike kan zo goed loslaten........ze hadden geen gedag gezegd.....
dan schop ik er nog ff een vol insectenhotel achteraanquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil het wel doen, doe ik die stokjes wel overdwars
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dan schop ik er nog ff een vol insectenhotel achteraan![]()
Hou op,ze wil er wel eentje.quote:
En ik had allang een slabbertje voor hem gekocht.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou gewoon iedere keer tegen John zeggen, dat het een dreinende kleuter is van 57,
eens zien hoe snel die jankend de poort uitrent ...
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dan schop ik er nog ff een vol insectenhotel achteraan![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar niet met zilvershampoo,dat is een heel apart proces, sim sala bim
Té erg die gast.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl hij tegen Jessie zegt je moet het loslaten wat Sjon of hij zegt wat haar niet zint.....
Mike kan zo goed loslaten........ze hadden geen gedag gezegd.....
ik nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:14 schreef Zucht.... het volgende:
Ik heb een bevestigingsmailtje van Talpa gekregen over het insectenhotel. Het mailtje staat nu in de inbox van de bewoners. 🍾🥂
Dat is lastig voor Jessie.Hoeveel is een paar minuten?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]Welnee. Dat moet je alleen even een paar minuten in laten trekken.
Net genoeg om naar je te luisteren en veren in je kont te steken zeker maar voor de rest zijn mond houden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:15 schreef Harrison het volgende:
Mike zegt ik heb een goed gesprek met Tim gehad. Sjon zegt hij wordt tegen mij ook steeds toegankelijker, maar hij mot niet te toegankelijk gaan worden.
Zou je tóch niet zeggen als je dat sneue figuur nu ziet.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Timmy was een kraker en trok het koper uit de muren .Een ordinaire dief dus.
Ben benieuwd wanneer er naar gekeken wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:14 schreef Zucht.... het volgende:
Ik heb een bevestigingsmailtje van Talpa gekregen over het insectenhotel. Het mailtje staat nu in de inbox van de bewoners. 🍾🥂
ik houd jullie op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er naar gekeken wordt.
Helemaal niet gek, wilde er ook wel een maar heb er geen vertrouwen in dat ze zoiets op gaan sturen naar je.quote:
Dan wil ik een JMJ polo.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren. Jij hebt zo'n lelijke kom
Broekie aan thuis Soul...........quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik hoorde Sjon net tegen Mike zeggen dat er een insectenhotel was besteld. Mike zat laatdunkend te doen over de anderen dat ze nog niks hadden verkocht.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er naar gekeken wordt.
Je kunt doe vent ook nérgens een plezier mee doen, wat is die man toch depressief.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:15 schreef Harrison het volgende:
Mike zegt ik heb een goed gesprek met Tim gehad. Sjon zegt hij wordt tegen mij ook steeds toegankelijker, maar hij mot niet te toegankelijk gaan worden.
heee! Dat was ik, denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:20 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik hoorde Sjon net tegen Mike zeggen dat er een insectenhotel was besteld. Mike zat laatdunkend te doen over de anderen dat ze nog niks hadden verkocht.
toch wel, zat in ongewenste e-mailquote:
Méér dan 1 in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is lastig voor Jessie.Hoeveel is een paar minuten?
Lastig,het kind kan nauwelijks tot 10 tellen.quote:
yeah!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
toch wel, zat in ongewenste e-mail
Bij het onderhandelen met de inwoners is het van belang dat u rekening houdt met een aantal zaken. De spelregels van Utopia bepalen dat hetgeen u aanbiedt altijd volgens marktconforme prijzen moet zijn én dat u geen cadeau(s) mee mag nemen. Daarnaast mag er geen reclame gemaakt worden voor een product of bedrijf.
Ook willen wij u erop attenderen dat, indien u één van de inwoners persoonlijk kent, u helaas geen zaken kan doen met de inwoners.
Raak!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is lastig voor Jessie.Hoeveel is een paar minuten?
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Prima, die kun je dan mooi aan als je op het balkon slaapt.
Is die chaggie.............Gehaktballen hebben ze opgevreten, hoe durven ze, schame motte ze zich...quote:
Hoi,die gehaktballen zitten hem nog steeds dwars.Maar hij heeft nog hamburgers,en een fles cola.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is die chaggie.............Gehaktballen hebben ze opgevreten, hoe durven ze, schame motte ze zich............
Niks gekocht volgens mij. Of hebben ze nu wel betaald?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:24 schreef snetje het volgende:
John: Nou bij deze lekker een fles cola gekocht ...hoe lekker kan het zijn ...(vieze boer erachteraan)...
Die gast denkt dat het vlees vanzelfsprekend voor hem is...........Anderen hebbe geen vlees nodig....... Die gast is echt een dwaas..quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,die gehaktballen zitten hem nog steeds dwars.Maar hij heeft nog hamburgers,en een fles cola.
Ja die John valt niet af omdat hij zo weinig eet daar hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Afvalvlees en cola, lekker gezond allemaal.
Die hamburgers kunnen toch niet meer goed zijn met die hitte?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,die gehaktballen zitten hem nog steeds dwars.Maar hij heeft nog hamburgers,en een fles cola.
Om zijn reet ermee af te vegen............?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
John heeft nog vochtige doekjes.Dat is fijn.
Ohhh is dat het! Ik vroeg me al af wat er met die andere bewoners was. Maar die zijn heel sociaal dusquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Zucht.... het volgende:
John is een onontwikkelde boer en Mike is helaas minder begaafd en daardoor eigenlijk ook een beetje zielig. De rest van de inwoners zijn zo sociaal en welwillend dat ze hen de ruimte geven, maar wel steeds minder gunnen. Ik heb verder geen boodschap meer aan die 2.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om zijn reet ermee af te vegen............?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hamburgers kunnen toch niet meer goed zijn met die hitte?
Ik krijg nog steeds geen signalen dat de andere bewoners hen minder gunnen. Net zei Tim nog jullie hebben nog zakgeld tegoed, en Jeff bood hen gratis cola aanquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Zucht.... het volgende:
John is een onontwikkelde boer en Mike is helaas minder begaafd en daardoor eigenlijk ook een beetje zielig. De rest van de inwoners zijn zo sociaal en welwillend dat ze hen de ruimte geven, maar wel steeds minder gunnen. Ik heb verder geen boodschap meer aan die 2.
En dan pak je meteen maar een hele fles?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niks gekocht volgens mij. Of hebben ze nu wel betaald?
Jeffry en Tim zeiden daarnet beiden: Iedereen mag dat toch pakken
Jeffry bood hem zelfs nog aan om hem voor hem te halen.
En zijn balletjes en onder zijn voorhuid.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om zijn reet ermee af te vegen............?
Onder wie zijn die 4 gehaktballen verdeeld dan? ..Hij kan Adriaan nu niet op de kop geven...quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan pak je meteen maar een hele fles?
wordt altijd apart op de bon gezetquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:26 schreef Harrison het volgende:
Nu wil Sjon nog 50 cent terug want er zit statiegeld op die fles cola
En als ze niet aan tafel komen worden ze bediend met een bordje bij hun tentjequote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds geen signalen dat de andere bewoners hen minder gunnen. Net zei Tim nog jullie hebben nog zakgeld tegoed, en Jeff bood hen gratis cola aan
Gast luister, ze zijn allemaal zwak begaafd, anders doe je niet mee met zo'n RLS............Eff bij de les blijven................Pffff ZUCHT...quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Zucht.... het volgende:
Als ik het goed begreep moesten die nog gebakken worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Onder wie zijn die 4 gehaktballen verdeeld dan? ..Hij kan Adriaan nu niet op de kop geven...
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja die John valt niet af omdat hij zo weinig eet daar hoor.
Stress en niet meer iedere dag ongezonde vette happen
Shelley heeft ze uitgedeeld. Ik heb alleen gezien dat ze bij Jessie en Jeffry kwam om stukje aan te biedenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Onder wie zijn die 4 gehaktballen verdeeld dan? ..Hij kan Adriaan nu niet op de kop geven...
Net een tosti in mijn klauwen en krijg een beeld bij zijn niet afgeveegde reet....quote:
Ik hoorde Sanne vanmorgen klagen dat het vreselijk stinkt bij de caravan. Zullen die hamburgers wel zijn...quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hamburgers kunnen toch niet meer goed zijn met die hitte?
Ze stellen het uit tot maandag en komen dan gezamenlijk met hun punten. Dat zeggen iedere keer tussendoor:”Dat komt maandag wel”.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds geen signalen dat de andere bewoners hen minder gunnen. Net zei Tim nog jullie hebben nog zakgeld tegoed, en Jeff bood hen gratis cola aan
ik vind hem er gezond uitzien hoor, iedereen valt af daar behalve Manonquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja die John valt niet af omdat hij zo weinig eet daar hoor.
Stress en niet meer iedere dag ongezonde vette happen
Fresh bakkus houden nu, ben aan het vreten..quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En zijn balletjes en onder zijn voorhuid.
Bij een tosti hoor een currysaus met mayo en sambalquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net een tosti in mijn klauwen en krijg een beeld bij zijn niet afgeveegde reet....
Tarrels met een strontvlieg en een verdwaalde aambei.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net een tosti in mijn klauwen en krijg een beeld bij zijn niet afgeveegde reet....
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast luister, ze zijn allemaal zwak begaafd, anders doe je niet mee met zo'n RLS............Eff bij de les blijven................Pffff ZUCHT...
Dille mosterd hier............quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij een tosti hoor een currysaus met mayo en sambal
Jij krijgt ruzie zo........quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tarrels met een strontvlieg en een verdwaalde aambei.
Sorry,lees mijn andere post maar even niet,eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Fresh bakkus houden nu, ben aan het vreten..
Zucht.................quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:31 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik hoorde Sanne vanmorgen klagen dat het vreselijk stinkt bij de caravan. Zullen die hamburgers wel zijn...
Honingmosterd is lekker.quote:
Tim heeft ook een beetje Mike-trekjes. Valt me steeds meer op.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim is al aardig de lakentjes aan het uitdelen he
dank je 🏖quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zucht............................................
Nee gein joh, mag, daar is een forum voor...........
Vindt echt dat je de boeren tekort doet het is gewoon een ongelofelijke kwal......quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:28 schreef Zucht.... het volgende:
Hij beweerde zélf dat hij veel afviel door slecht eten en dat hij toch echt vlees nodig had.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik vind hem er gezond uitzien hoor, iedereen valt af daar behalve Manon
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,lees mijn andere post maar even niet,eet smakelijk.
shit ja. Je hebt gelijk! Sorry boeren, ik hou van jullie ❤quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt echt dat je de boeren tekort doet het is gewoon een ongelofelijke kwal......
Graag gedaan geen moeite voor me hoor...........quote:
Is een hoopje afval. Hier krijgt Gerrit de opdracht van Adriaan om er zand over te strooien omdat het heel erg stinkt. Adriaan kan dat zelf niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:31 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik hoorde Sanne vanmorgen klagen dat het vreselijk stinkt bij de caravan. Zullen die hamburgers wel zijn...
Hij beweerde ook dat hij shag moest hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij beweerde zélf dat hij veel afviel door slecht eten en dat hij toch echt vlees nodig had.
Ja dat had de dokter bevestigd. En het helpt alleen als verder niemand vlees krijgt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij beweerde zélf dat hij veel afviel door slecht eten en dat hij toch echt vlees nodig had.
Doktersadviesquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij beweerde ook dat hij shag moest hebben.
Boeren hier in Twente gaan al in opstand tegen Sjonnie............Zijn onderweg met paard en wagen naar Laren......quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt echt dat je de boeren tekort doet het is gewoon een ongelofelijke kwal......
John mag dat want John mag alles!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:33 schreef chufi het volgende:
Sjon zeiken dat ze sappen van blikjes bij de caravan neer pleuren.. 5 min. geleden deed Sjon hetzelfde met het omspeolen van zn kopje met Cola
In Friesland hebben de boeren een tractor.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeren hier in Twente gaan al in opstand tegen Sjonnie............Zijn onderweg met paard en wagen naar Laren......
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
ik lig hier in een deuk! Geef mij ook zo’n dokter.
Gaait weer met zijn al 2 weken niet gewassen onderbroek aan.........quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is een hoopje afval. Hier krijgt Gerrit de opdracht van Adriaan om er zand over te strooien omdat het heel erg stinkt. Adriaan kan dat zelf niet waarschijnlijk
[ afbeelding ]
ho ho ho. Ik heb mijn excuses al aangeboden! Nu sjon nog!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeren hier in Twente gaan al in opstand tegen Sjonnie............Zijn onderweg met paard en wagen naar Laren......
Gaan we nu stoer doen............Domme Fries.........quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In Friesland hebben de boeren een tractor.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:37 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja dat had de dokter bevestigd. En het helpt alleen als verder niemand vlees krijgt.
ja hé aan overmoed en eigendunk geen gebrek daar.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:39 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
ho ho ho. Ik heb mijn excuses al aangeboden! Nu sjon nog!
En in Groningen rijden ze allemaal in een Mercedes.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In Friesland hebben de boeren een tractor.
Dat kun je wel vergeten dus vooruit met al die boeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:39 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
ho ho ho. Ik heb mijn excuses al aangeboden! Nu sjon nog!
Huuuu peerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gaan we nu stoer doen............Domme Fries.........
Weet niet, Jessie is totaal loyaal naar beide mannen toe en dat zijn ze niet naar haar toe.....dat zit haar het meeste dwars.....wel gisteravond gezellig aan tafel met zijn allen omdat Jeffry dat vroeg maar voor haar hebben ze het niet over om even hun (kinderachtige) trots opzij te zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb ze al gelezen, tosti ligt nu naast me........
Vind het wel vaag dat Jessie nu zich opeens een beetje distantieert van Mijke en Sjonnie..........Opdrachtje Febo schat ik zo in........
Hoho. We hebben het over Boeren en geen Hoerenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En in Groningen rijden ze allemaal in een Mercedes.
Op gas zeker?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dwars door die bende daar heen.....zit gekluisterd aan mijn stream.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze mot zich losmaken van die twee idioten.........quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet, Jessie is totaal loyaal naar beide mannen toe en dat zijn ze niet naar haar toe.....dat zit haar het meeste dwars.....wel gisteravond gezellig aan tafel met zijn allen omdat Jeffry dat vroeg maar voor haar hebben ze het niet over om even hun (kinderachtige) trots opzij te zetten.
Dat zou wel slim zijn,maar ja Jessie...quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze mot zich losmaken van die twee idioten.........
Heej jij, als Dr Phil dat nou zegtquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh is dat het! Ik vroeg me al af wat er met die andere bewoners was. Maar die zijn heel sociaal dus
Waar is Gizmo? Die doet dat meestal.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie zit er klaar met de teller?
Denk dat we vandaag enkel het rechter cijfertje nodig hebben:
[ afbeelding ]
Die is natuurlijk TOTAAL onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar is Gizmo? Die doet dat meestal.
Oh.. ik dacht dat die zelf meestal naar utopia gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar is Gizmo? Die doet dat meestal.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die is natuurlijk TOTAAL onbetrouwbaar![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht dat die zelf meestal naar utopia gaat.
Praten met die vent? Hij is niet eens in staat om ook maar 1 woord fatsoenlijk uit te spreken.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jess als je je irriteert aan Sjon moet je met hem gaan praten dat helpt geloof me zegt mike
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hoho. We hebben het over Boeren en geen Hoeren
Fotootje.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Howw how, kan wel in Twente wonen, maar heb wel een S-klasse voor mijn deur staan.....
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:48 schreef chufi het volgende:
Wat is het nut trouwens om 10 minuten lang in een spiegel te kijken en je haar te borstelen om daarna weer een gore cap op je kop te zetten?
Wat is het nut daarvan eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske heeft er zin in om de boom in te gaan
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die is natuurlijk TOTAAL onbetrouwbaar![]()
waarom heeft manon zo veel lippenstift op?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat leuk hoor,oranje en oud roze.
Aandachtshoererijquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan eigenlijk?
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Van het instagram acount GIZMO
[ afbeelding ]
Staat daar dus al op de parkeerplaats
Speciaal voor jou gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heeft manon zo veel lippenstift op?
Dat gaan ze vanavond om 19.00 u vertellenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan eigenlijk?
Sta je erg dichtbij dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:54 schreef Jian het volgende:
Kijk uit mensen Christel heeft een hamer in haar handen
Hoe doen ze het met naar de w.c. gaan......??quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vindt je hier van dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heeft manon zo veel lippenstift op?
Ze mogen 4 keer naar het toilet.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe doen ze het met naar de w.c. gaan......??
Oranje is daar ook roze.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat leuk hoor,oranje en oud roze.
Ze mogen geloof ik 4x naar toilet of zoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe doen ze het met naar de w.c. gaan......??
dat is mooiquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat vindt je hier van dan?
[ afbeelding ]
24 Uur in die boom blijven hoor ik net?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.....quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze mogen 4 keer naar het toilet.
Doet me denken aan een ijsco.............quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat vindt je hier van dan?
[ afbeelding ]
ik denk dat bestmmt de lichaam,organen selfsquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze mogen 4 keer naar het toilet.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat bestmmt de lichaam,organen selfs
Of ze het nog wel leuk vond of iets van die strekking.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat gaan ze vanavond om 19.00 u vertellen
Hiske zegt tegen Chris steeds iets (niet gehoord wat), en Christel zegt: Waarom zeg je dat steeds? Ik heb het gevoel dat jij steeds denk dat ik af ga haken
Hiske: Ja nou dat is ook zo![]()
Ja. Vanaf 19 u. vanavond.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
24 Uur in die boom blijven hoor ik net?
Boys vs Girls.quote:
Het is zelfs ronduit saai.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 19 u. vanavond.
Hiske en Christel beginnen. Ik geloof dat er daarna nog meer gaan, maar ik houd het niet zo erg in de gaten als ze daar over lullen. Ik vind het niet zo boeiend
Ik zou geen 24 uur met die Hiske in een boom kunnen zitten.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of ze het nog wel leuk vond of iets van die strekking.
Ik begreep je de 1ste keer ook al hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoel de mensen daar. Als een psychopaat met een hamer rondloopt moet je altijd oppassen
14 uur komen de gasten binnen stromenquote:
Wil jij zo de bezoekers tellen aangezien Gizmo er niet is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg het ook niet elke minuut maar hoorde dit net zeggen. Zit er nog een prijs aan vast?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 19 u. vanavond.
Hiske en Christel beginnen. Ik geloof dat er daarna nog meer gaan, maar ik houd het niet zo erg in de gaten als ze daar over lullen. Ik vind het niet zo boeiend
Hoop die slavreter................quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:02 schreef Jian het volgende:
Ik hoop toch zo dat er eentje uit die boom flikkert hè
Hè, waarom nou weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:02 schreef Jian het volgende:
Ik hoop toch zo dat er eentje uit die boom flikkert hè
Komt er ook schuimzzzz/quote:
Is er een aktie bij die hut dan?..............2 halen 1 betalen?........quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
komen ook mensen de Boomhutaktie kijken?
Wel leuk voor Christel. 24 uur met haar therapeut in een privé sessiequote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou geen 24 uur met die Hiske in een boom kunnen zitten.
Die boom is het probleem niet denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou geen 24 uur met die Hiske in een boom kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
14 uur komen de gasten binnen stromen
Nu dus. Met in acht neming van de 3 minuten vertraging van de streams
Als het goed is komt er ook schuim.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt er ook schuimzzzz/
Man o man wat zien sommige er uit
Wat is de noodzaak van het tellen van de bezoekers dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil jij zo de bezoekers tellen aangezien Gizmo er niet is?
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel leuk voor Christel. 24 uur met haar therapeut in een privé sessie
Slim van Hiske, want Christel kan wel tegen haar zeggen. "Je kunt de boom in", maar dat is in dat geval een zinloze opmerking![]()
Ja, maar Uto2 niet, daarom herhaal ik alles zo'n 3 x maar wel steeds tegen andere mensen zodat ie niet in de gaten heeft dat het voor hem is anders wordt ie weer kwaadquote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begreep je de 1sye keer ook al hoor.
Je hebt er maar 1 hand voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil jij zo de bezoekers tellen aangezien Gizmo er niet is?
Las het al toen ik doorscrolde but thnxquote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als het goed is komt er ook schuim.
Wil jij het doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de noodzaak van het tellen van de bezoekers dan?
Er komen ook enkele bezoekers.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt er ook schuimzzzz/
Man o man wat zien sommige er uit
Gizmo.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er een schuimpje van hier daar naar toe dan?..............
17 bezoekers, volgens de laatste info her en derquote:
Ze moeten tenslotte al die kleuterstoeltjes van John kwijt. Geld is op.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als het goed is komt er ook schuim.
Mot effe denken wie dat ook alweer is..........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |