Honden kunnen heel veel. Meer dan de mens.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die honden kunnen ook geen kut dus. Altijd hoop bombarie over, maar haalt zelden wat uit.
Waar ik zou beginnen is die vrienden goed aan de tand voelen. Hebben hem naar eigen zeggen met een meid mee zien gaan, maar dat bleek later toch om een persoonsverwisseling te gaan. Het zaakje stinkt. Koen is gek op ijs. Iemand enig idee of je daar ergens zo laat in de nacht nog een ijsje kan scoren?
Ze kunnen onder water ruiken. Echt waar.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:42 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Honden kunnen heel veel. Meer dan de mens.
Zeker een Cocker Spaniel. Tot op de bodem.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ze kunnen onder water ruiken. Echt waar.
Bij al dat water heb je meer aan zeehonden, denk ikquote:Op zondag 22 juli 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die honden kunnen ook geen kut dus. Altijd hoop bombarie over, maar haalt zelden wat uit.
Waar ik zou beginnen is die vrienden goed aan de tand voelen. Hebben hem naar eigen zeggen met een meid mee zien gaan, maar dat bleek later toch om een persoonsverwisseling te gaan. Het zaakje stinkt. Koen is gek op ijs. Iemand enig idee of je daar ergens zo laat in de nacht nog een ijsje kan scoren?
Dromerig karakter? Ken je hem persoonlijk?quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft gewoon te bizar dat niemand weet met wie en het waarom ons Koen in de bus is blijven zitten. Lekkere vrienden.
Het dromerige karakter van Koen in combinatie met het emotionele gevoel van vergeten zijn in een ander land is een gevaarlijke combi. Op zo’n moment valt iemand snel terug op het vertrouwde. Ijs, iemand enig idee of er daar zo laat op de avond nog ijs te scoren valt?
Jij weet alle in en outs zo te lezen? Vertel meer.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft gewoon te bizar dat niemand weet met wie en het waarom ons Koen in de bus is blijven zitten. Lekkere vrienden.
Het dromerige karakter van Koen in combinatie met het emotionele gevoel van vergeten zijn in een ander land is een gevaarlijke combi. Op zo’n moment valt iemand snel terug op het vertrouwde. Ijs, iemand enig idee of er daar zo laat op de avond nog ijs te scoren valt?
Ga weg manquote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:00 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Jij weet alle in en outs zo te lezen? Vertel meer.
Ik krijg een beetje jeuk van mensen die denken alles te weten en daardoor flauwekul neerplempen. Dromerig karakter, emotioneel mens.. alsjeblieft... Ga op feiten af niet op zelfverzonnen dingen om een verhaal smeuïger te maken.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.
Zo weet een buschauffeur voor 95% te herinneren welke passagier waar en wanneer is in en uitgestapt.
Dan moet Italiaanse politie deze buschauffeur maar verhoren over de bewuste avond waar Koen voor het laatst uitgestapt is.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.
Zo weet een buschauffeur voor 95% te herinneren welke passagier waar en wanneer is in en uitgestapt.
Dat heeft hij toch al verteld?quote:Op zondag 22 juli 2018 20:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan moet Italiaanse politie deze buschauffeur maar verhoren over de bewuste avond waar Koen voor het laatst uitgestapt is.
Okay, als hij maar echt eerlijk tegen de politie is geweest. Italiaanse politie werkt samen met iemand van Nederlandse politie met deze zaak.quote:
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:23 schreef Eigenwhys het volgende:
Ik blijf maar twijfelen over dit stukje: "Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling , laat een woordvoeder van de familie weten. "
Welke persoon is nu verwisseld? Meisje of Koen...
Liep dat meisje daar wel maar met een andere jongen?
Of, Liep Koen daar wel, maar niet met dit meisje?
( De ooggetuige heeft gezegd dat ze Koen en een meisje met halflang haar heeft gezien toen ze vrijdagochtend vroeg van haar werk terugkwam)
Hahaha, ik ga helemaal stuk om jouw reacties. Je bent wel een grappige kerel.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.
Ja, bij de ijscoman, ik denk dat hij droomde over een ijsje.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Eventueel zijn ze nog wat verder gegaan en heeft hij haar gevingerd.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.
ja denk ik het ook, dus seks kan een rol spelen in het verhaal.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:29 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Eventueel zijn ze nog wat verder gegaan en heeft hij haat gevingerd.
Hij is vermoord door een ijscoman en wordt nu verkocht als ijs ofzoiets?quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Denk het ook ja. Nu je het zegt.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
ja denk ik het ook, dus seks kan een rol spelen in het verhaal.
Waar ik over val is dat zowel de buschauffeur als zijn eigen vrienden Koen gemist hebben bij het uitstappen.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:23 schreef Eigenwhys het volgende:
Ik blijf maar twijfelen over dit stukje: "Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling , laat een woordvoeder van de familie weten. "
Welke persoon is nu verwisseld? Meisje of Koen...
Liep dat meisje daar wel maar met een andere jongen?
Of, Liep Koen daar wel, maar niet met dit meisje?
( De ooggetuige heeft gezegd dat ze Koen en een meisje met halflang haar heeft gezien toen ze vrijdagochtend vroeg van haar werk terugkwam)
Dat was niet mijn vraagquote:Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Wat het onderwerp ook is, Ven haalt seks erbij.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
ja denk ik het ook, dus seks kan een rol spelen in het verhaal.
Of op de Flixbus naar Narvik gestapt voor echt veel koud ijs.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hij is vermoord door een ijscoman en wordt nu verkocht als ijs ofzoiets?
Na seksmoment kan het zijn dat er woordenwisseling is geweest tussen meisje en Koen, waar Koen later terug ging naar zijn camping, maar de laatste stukjes weten we echt niet hoe het afgelopen is.quote:
Ergens in een karig hutje.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:29 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Eventueel zijn ze nog wat verder gegaan en heeft hij haar gevingerd.
Ik denk dat het een shemale was en Koen daarna heeft vermoord.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:34 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Na seksmoment kan het zijn dat er woordenwisseling is geweest tussen meisje en Koen, waar Koen later terug ging naar zijn camping, maar de laatste stukjes weten we echt niet hoe het afgelopen is.
Dat is echt wat ik zou denken, maar Koen is volgens mij niet biseksueel, maar hetero.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:36 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een shemale was en Koen daarna heeft vermoord.
Dat weet je maar nooit. Misschien was Koen wel heel erg goed in het verbergen van zijn geaardheid.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:38 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is echt wat ik zou denken, maar Koen is volgens mij niet biseksueel, maar hetero.
Ik neem aan dat ze tenten, caravans en bootjes ook meenemen in hun onderzoek?quote:Op zondag 22 juli 2018 20:36 schreef Black_Baron het volgende:
“Inmiddels zijn zo'n 150 tot 200 vrijwilligers bezig met de zoektocht naar Koen. Veld voor veld wordt zo uitgekamd, laat een woordvoerder van de familie weten.”
Ok maar aangereden zijn en ergens in een greppel gedumpt lijkt me best een goede aanname. Maar daar hou ik het even bij. Ik weet het ook nietquote:Op zondag 22 juli 2018 20:42 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zegt het verhaal niet toch? dat zijn aannames.
Meestal haalt (helaas) dat soort goedbedoelde zoektochten niks uit en komt iemand ergens 30 km verder aandrijven(spoelen).quote:Op zondag 22 juli 2018 20:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze tenten, caravans en bootjes ook meenemen in hun onderzoek?
Of zij heeft hem afgetrokken en begon Koen opeens te trillen en te shaken. Vervolgens heeft die dame ene Daury gebeld die met een bootje het lijk heeft gedumpt op het meer. Vervolgens is zij naar huis gegaan en heeft al haar neukertjes smsjes gestuurd zodat het lijkt alsof er niks aan de hand is.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:29 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Eventueel zijn ze nog wat verder gegaan en heeft hij haar gevingerd.
Dat is wel de reden waarom Koen mee geworsteld heeft: biseksueel of homoseksueel, denk ik. Hij vond het moeilijk om uit de kast komen voor zijn vrienden en familie. Het is wel heel raar eigenlijk dat het zo moet lopen voor de familie van Koen.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit. Misschien was Koen wel heel erg goed in het verbergen van zijn geaardheid.
Ik zou het niet aannemen. Het is wel een mogelijkheid. Die weg daar is bloedje link.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok maar aangereden zijn en ergens in een greppel gedumpt lijkt me best een goede aanname. Maar daar hou ik het even bij. Ik weet het ook niet
Alles is mogelijk gedurende het onderzoek.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of zij heeft hem afgetrokken en begon Koen opeens te trillen en te shaken. Vervolgens heeft die dame ene Daury gebeld die met een bootje het lijk heeft gedumpt op het meer. Vervolgens is zij naar huis gegaan en heeft al haar neukertjes smsjes gestuurd zodat het lijkt alsof er niks aan de hand is.
Best wel een triest verhaal zo. Arme Koen.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:45 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is wel de reden waarom Koen mee geworsteld heeft: biseksueel of homoseksueel, denk ik. Hij vond het moeilijk om uit de kast komen voor zijn vrienden en familie. Het is wel heel raar eigenlijk dat het zo moet lopen voor de familie van Koen.
😂😂😂😂quote:Op zondag 22 juli 2018 20:45 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is wel de reden waarom Koen mee geworsteld heeft: biseksueel of homoseksueel, denk ik. Hij vond het moeilijk om uit de kast komen voor zijn vrienden en familie. Het is wel heel raar eigenlijk dat het zo moet lopen voor de familie van Koen.
Ik neem aan dat chat berichten al lang zijn onderzochtquote:Op zondag 22 juli 2018 20:47 schreef Kaugummi het volgende:
Een idee maar ik denk zelf al een beetje vergezocht maar je weet nooit. Of hij misschien al voordat ze op vakantie gingen contact met iemand daar had? Via chatten oid. En her zo misschien mis gelopen is?
Wat ik al zei ,het is alleen een idee die ik had
Dat zal blijken gedurende het onderzoek.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:47 schreef Kaugummi het volgende:
Een idee maar ik denk zelf al een beetje vergezocht maar je weet nooit. Of hij misschien al voordat ze op vakantie gingen contact met iemand daar had? Via chatten oid. En her zo misschien mis gelopen is?
LoL.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:48 schreef Ven1972 het volgende:
Wat karig_hutje allemaal zegt, kan deze mogelijkheid de oorzaak zijn van vermiste Koen. Ik denk dat Koen stiekem op mannen en vrouwen viel, kan ik niet met alle eerlijkheid zeggen. En koen wou op dat moment graag seks met een vrouw ergens op een plek dichtbij de camping... maar hij ging niet voor een ijsje in de nacht...
Of je verneukt niet weer eens een topic door allerlei seksuele frustratie shit op anderen te projecteren.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:45 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hou op, ik ben niet geestelijk gehandicapt....quote:Op zondag 22 juli 2018 20:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ven is geestelijk gehandicapt, naar eigen zeggen..Dus ja...
dat laatste, 1 hondquote:Op zondag 22 juli 2018 20:35 schreef Black_Baron het volgende:
UPDATE
Elf reddingshonden van de Stichting Reddingshonden RHWWE vertrekken vanavond naar Italië om te helpen bij de zoektocht naar de vermiste Koen van Keulen (17) uit Soest. De jongen verdween donderdagnacht na een avondje stappen met vrienden in Lazise bij het Gardameer. Vanochtend vertrok al een eerste hond, van Dutch Rescue Dogs uit Sleen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-koen-17~a523513f/
Beetje laat, vind je niet?
Is wel ver hoor. Heb je het door een verrekijker bekeken?quote:Op zondag 22 juli 2018 20:47 schreef Kaugummi het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)rmist-in-italie.htmlquote:Op zondag 22 juli 2018 20:42 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zegt het verhaal niet toch? dat zijn aannames.
Beperkt.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:50 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hou op, ik ben niet geestelijk gehandicapt....
Kan dat? Voor zes euro pinnen? Aanhankelijk het onderzoek he. We moeten alles in overweging nemen.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:51 schreef Eigenwhys het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)rmist-in-italie.html
Volgens bovenstaand artikel niet:
"Gedronken had hij niet of nauwelijks: hij had amper contant geld bij zich en heeft die avond voor zes euro gepind"
5,99 kan wel, maar of je ook gewoon 6 eu kan pinnen, ik weet het niet. Ijs is wel duur in italie.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:53 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Kan dat? Voor zes euro pinnen? Aanhankelijk het onderzoek he. We moeten alles in overweging nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |