Is dat nog uit te drukken in een bepaalde hoeveelheid? Wel terecht punt dat je aanstipt.quote:Op maandag 23 juli 2018 08:38 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, op korte termijn ga je er niet dood aan. Je lever kan veel hebben, er is enorme overcapaciteit. Over echter 10-20 jaar krijg je er zeker wel last van. Leververvetting, cirrose etc. Kans op leverkanker. Alcohol is ook schadelijk voor je slijmvliezen, dus meer kans op hoofdhalskanker en slokdarmkanker. Etc etc.
5 dagen zonder drank is wel veel man. Weet niet of me dat lukt.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:13 schreef Twiitch het volgende:
Levensgevaarlijk dit gedrag![]()
Daarom gewoon alleen in het weekend een krat wegtikken.
Oei dat is niet goed he. Drink je al minder door dit topic?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:42 schreef wollah het volgende:
[..]
5 dagen zonder drank is wel veel man. Weet niet of me dat lukt.
Met dit weer moet je goed blijven drinken. Probeer het voor de zekerheid op te krikken naar 6 halve litersquote:Op maandag 23 juli 2018 20:42 schreef wollah het volgende:
[..]
5 dagen zonder drank is wel veel man. Weet niet of me dat lukt.
Gister halve liter plus 1 0.33. Zit dus al een dalende lijn in!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:30 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Oei dat is niet goed he. Drink je al minder door dit topic?
Ga ik doen!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met dit weer moet je goed blijven drinken. Probeer het voor de zekerheid op te krikken naar 6 halve liters
Bewustwording, dalend drinkgedrag. Je bent al goed bezig.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Gister halve liter plus 1 0.33. Zit dus al een dalende lijn in!
Nou, de grens van maximaal 1 glas per dag van de Gezondheidsraad is niet zomaar uit de lucht gegrepen. Er is vast literatuur over te vinden.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is dat nog uit te drukken in een bepaalde hoeveelheid? Wel terecht punt dat je aanstipt.
Ik zie inderdaad geen informatie die dat tegenspreekt. Ok. Was ook naïef van mij om te denken dat er een marge is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:55 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, de grens van maximaal 1 glas per dag van de Gezondheidsraad is niet zomaar uit de lucht gegrepen. Er is vast literatuur over te vinden.
Ja toch? Morgen 1 0.5, overmorgen 1 0.33 en ik ben van die zooi afquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:49 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Bewustwording, dalend drinkgedrag. Je bent al goed bezig.
Zeker. En een keertje drinken is niet erg. Zo lang het maar geen gewoonte wordt waar je na verloop van tijd fysiek en mentaal onder gaat lijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja toch? Morgen 1 0.5, overmorgen 1 0.33 en ik ben van die zooi af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |