abonnement Unibet Coolblue
pi_180903571
Danique *;
SOONY
  donderdag 2 augustus 2018 @ 20:59:43 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_180904822
Niels skipped legday...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_180905007
Stefano staat zo voor lul :D _O-
SOONY
pi_180905432
Wat de fuck gebeurt hier dan _O-

Ook echt niet eens heimelijk gefilmd, gewoon door de normale cameramensen :?
pi_180905698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:18 schreef Physsic het volgende:
Kan iemand alsjeblieft een gifje maken van die laatste paar seconden. Met eerst die blik van Gelina en dan langdurig die van Stefano?

Ik kan echt niet wachten tot volgende week. :9~
Zo? :D

pi_180905721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Zo? :D

[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:40:04 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_180905804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:23 schreef Flitskikker het volgende:
Wat de fuck gebeurt hier dan _O-

Ook echt niet eens heimelijk gefilmd, gewoon door de normale cameramensen :?
Leek een camera op statief achter een spiegel. Of een geprepte gopro.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_180905885
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Leek een camera op statief achter een spiegel. Of een geprepte gopro.
Ah, oké. Maar ja, dan nog wist hij vast maar al te goed dat hij van alle kanten gefilmd werd. :P
pi_180906063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Zo? :D

[ afbeelding ]
Dit was echt niet normaal :D
SOONY
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:15:02 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_180906583
Zo indrukwekkend vond ik deze Temptation Island niet. Maar wat een kneus is die Stefano om op het allerlaatste moment de verleiding toch aan te gaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_180907153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Zo? :D

[ afbeelding ]
Geniaal _O-
pi_180907615
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo indrukwekkend vond ik deze Temptation Island niet. Maar wat een kneus is die Stefano om op het allerlaatste moment de verleiding toch aan te gaan.
Ja idd. Zoveel is er niet gebeurd eigenlijk naast Niels en op het eind Stefano.

Maar ookal waren er weinig daden was het toch heel vermakelijk om naar te kijken :D
/
pi_180907675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Zo? :D

[ afbeelding ]
Een hartje voor jou. ❤
pi_180907684
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:23 schreef Flitskikker het volgende:
Wat de fuck gebeurt hier dan _O-

Ook echt niet eens heimelijk gefilmd, gewoon door de normale cameramensen :?
Ik dacht dat die camera in de gang (waar je ze ziet sjouwen met kussens) een verborgencamera was?
pi_180907934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Zo? :D

[ afbeelding ]
_O_

Wat een eikel, die Stefano, op de laatste avond nog de mist in gaan. Weet niet wat dommer is: op de eerste avond of op de laatste avond... _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_180908341
Wat zou er in zijn hoofd omgaan op dat moment. :D
pi_180909618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bestaat er een team Rosanna dan?
Als ik moet kiezen dan Rosanna wat een huppelkutje die Fabiola :r
pi_180911322
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo indrukwekkend vond ik deze Temptation Island niet. Maar wat een kneus is die Stefano om op het allerlaatste moment de verleiding toch aan te gaan.
Hij dacht ermee weg te komen.

En hij geeft blijkbaar veel om wat zijn vriendem denken en dat hij daar stoer voor kan doen. Die zouden het gek vinden als hij niks met zwanetta had gedaan. Patser :')
pi_180913015
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:52 schreef viceversa het volgende:

[..]

En zij die zegt: niet in me komen maar op me. Zoiets.
Is dat wat ze zei? Ik kon het niet goed verstaan.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:59:44 #120
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_180913029
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik dacht dat die camera in de gang (waar je ze ziet sjouwen met kussens) een verborgencamera was?
Het lijkt er op dat ze van achter glas filmen, dus misschien stonden ze buiten te filmen zonder dat hij ze kon zien.



quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo indrukwekkend vond ik deze Temptation Island niet.
Inderdaad, vond het vooral erg veel rekken en bijzonder slecht ingedeeld qua cliffhangers en teasers. Maar het venijn zit 'm misschien in de staart, want in het begin van de aflevering hoor je ook kreunende geluiden uit deze kamer:



Dat zijn volgens mij Donny en Danique?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_180913051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ze van achter glas filmen, dus misschien stonden ze buiten te filmen zonder dat hij ze kon zien.
Klopt, nu zie ik het ook. Slim.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:19:32 #122
382129 crew  Donna
pi_180913322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ze van achter glas filmen, dus misschien stonden ze buiten te filmen zonder dat hij ze kon zien.

[ afbeelding ]

[..]

Inderdaad, vond het vooral erg veel rekken en bijzonder slecht ingedeeld qua cliffhangers en teasers. Maar het venijn zit 'm misschien in de staart, want in het begin van de aflevering hoor je ook kreunende geluiden uit deze kamer:

[ afbeelding ]

Dat zijn volgens mij Donny en Danique?
Dat is inderdaad niet van Stefano en Zwanetta.
pi_180913385
Misschien Fabiola en Niels? Die zullen zich ook niet netjes gedragen hebben. Ik weet niet meer hoe hun huisje eruit zag.
pi_180913552
Ze kunnen de andere nachten nog bewaren voor volgende week.
SOONY
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:36:47 #125
382129 crew  Donna
pi_180913593
Is dat seks fragment van Rosanna en Alex op Rosanna's kamer wel geweest trouwens?
pi_180913613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:58 schreef RalphH het volgende:

[..]

Is dat wat ze zei? Ik kon het niet goed verstaan.
Ja.
pi_180913748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ze van achter glas filmen, dus misschien stonden ze buiten te filmen zonder dat hij ze kon zien.

[ afbeelding ]

[..]

Inderdaad, vond het vooral erg veel rekken en bijzonder slecht ingedeeld qua cliffhangers en teasers. Maar het venijn zit 'm misschien in de staart, want in het begin van de aflevering hoor je ook kreunende geluiden uit deze kamer:

[ afbeelding ]

Dat zijn volgens mij Donny en Danique?
Dat is inderdaad de kamer van Danique en Donny...viel mij ook al op. Als dat echt het geluid bij die kamer is dan is het wel shocking en dan gaanw e volgende week nog wat beleven. Zeker omdat Donny in de quote na de dreamdate zegt dat die meteen in slaap is gevallen en er niks gebeurd is. Die beelden en geluiden komen dan op het kampvuur en dan is het pas echt vuurwerk, een Stefano 2.0 wordt dat:)
Maar wat ook kan is dat ze die kamer hebben laten zien en de geluiden van een ander koppel eronder hebben gezet, expres of per ongeluk, ik sluit niks uit nog.
Maar die Setfano man man man, heb je het bijna twee weken volgehouden 24/7 per dag en dan in de laatste 5 of 6 uurtjes ga je alsnog gigantisch voor de bijl. Wel een enorme verrassing vond ik dat en zo olie olie dom ook. En dan straks bij het kampvuur alles ontkennen en dan zeggen Kaj en Yolanthe dat ze nog wat beelden van de dreamdate willen laten zien en krijg je die kop uit de gif van hierboven vervolgens in beeld:)
Dit seizoen is me tot nu toe echt enorm meegevallen, beter dan het seizoen 2016 en vergelijkbaar met vorig seizoen vind ik. Mocht Donny ook nog sex hebben dan geef ik dit seizoen 9 uit 10.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:50:09 #128
382129 crew  Donna
pi_180913875
Maar Stefano dacht dat er geen camera's waren ofzo? Hij heeft nooit TI gezien?
pi_180914319
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:50 schreef DonnaRush het volgende:
Maar Stefano dacht dat er geen camera's waren ofzo? Hij heeft nooit TI gezien?
Op de dreamdate zijn er vaak ook geen camera’s, toch? De cameramannen gaan op een gegeven moment weg. Er wordt wel een verlaten bank of bed gefilmd als iemand na het vertrekken van de cameramensen toch bij de verleid(st)er in bed is gekropen.

Maar die microfoons had hij zeker kunnen verwachten.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:18:15 #130
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_180914506
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Op de dreamdate zijn er vaak ook geen camera’s, toch? De cameramannen gaan op een gegeven moment weg. Er wordt wel een verlaten bank of bed gefilmd als iemand na het vertrekken van de cameramensen toch bij de verleid(st)er in bed is gekropen.

Maar die microfoons had hij zeker kunnen verwachten.
Precies, die microfoons zijn in het verleden wel vaker problematisch gebleken (Regilio, Marvin, nog meer?). Erg dom dus :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:20:58 #131
382129 crew  Donna
pi_180914555
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Op de dreamdate zijn er vaak ook geen camera’s, toch? De cameramannen gaan op een gegeven moment weg. Er wordt wel een verlaten bank of bed gefilmd als iemand na het vertrekken van de cameramensen toch bij de verleid(st)er in bed is gekropen.

Maar die microfoons had hij zeker kunnen verwachten.
Ja sorry, zo bedoel ik het inderdaad ook. Erg is iig altijd iets, zeg maar.
pi_180914635
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Maar het venijn zit 'm misschien in de staart, want in het begin van de aflevering hoor je ook kreunende geluiden uit deze kamer:

[ afbeelding ]

Dat zijn volgens mij Donny en Danique?
Dit is idd niet de locatie van Stefano, ook niet van Niels, ook niet van Ruud, en ook niet van Rosanna... Kan best wel eens van Donny en Danique zijn. Maar zoals Eagles89 zegt, het kunnen ook best wel eens geluiden van anderen zijn (zo gewiekst met knippen en plakken zijn de programmamakers wel >:) ), ook omdat Donny schijnbaar snel in slaap viel die avond.

Maja, sowieso waren er ook vóór Temptation genoeg roddels en geruchten op diverse sites dat Donny de fout in zou gaan met Danique, dat ze zelfs wat hadden na Temptation en dat ze al zelfs ruzie hadden na Temptation.

Als ze nog beelden zouden laten zien bij de "kampvuurhereniging", dan zou dat best een primeurtje zijn, want volgens mij is dat nog nooit gebeurd. _O_ Zelfs extra confronterend en kan leuke TV worden, zeker als vóór de beelden e.e.a. ontkend wordt. :D

Mijn gevoel zegt trouwens dat Ruud en Rowena het enige koppel is dat het gaat redden, zeker op basis van hoe Rowena e.e.a. uitsprak in de laatste aflevering.

We gaan het zien volgende week, kan goede TV worden. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_180933714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 23:48 schreef Physsic het volgende:
Wat zou er in zijn hoofd omgaan op dat moment. :D
Die Zwanette heeft iets heel aantrekkelijks en hij kon het gewoon niet weerstaan + hij dacht dat ie pussy was als hij het liet lopen. Zoiets.
pi_180934279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 05:20 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Die Zwanette heeft iets heel aantrekkelijks en hij kon het gewoon niet weerstaan + hij dacht dat ie pussy was als hij het liet lopen. Zoiets.
Toen hij betrapt werd, bedoel ik. :D
pi_180935039
Stefano doet het ook niet zo goed op insta :')
pi_180935122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:28 schreef viceversa het volgende:
Stefano doet het ook niet zo goed op insta :')
SOONY
pi_180935821
Heerlijke borderline Temptation Gossip ( :')_! ) met de enige echte Rosanna :+

https://www.rtlboulevard.(...)al-klaar-met-rosanna
SOONY
pi_180936191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de kamer van Danique en Donny...viel mij ook al op. Als dat echt het geluid bij die kamer is dan is het wel shocking en dan gaanw e volgende week nog wat beleven. Zeker omdat Donny in de quote na de dreamdate zegt dat die meteen in slaap is gevallen en er niks gebeurd is. Die beelden en geluiden komen dan op het kampvuur en dan is het pas echt vuurwerk, een Stefano 2.0 wordt dat:)
Maar wat ook kan is dat ze die kamer hebben laten zien en de geluiden van een ander koppel eronder hebben gezet, expres of per ongeluk, ik sluit niks uit nog.
Maar die Setfano man man man, heb je het bijna twee weken volgehouden 24/7 per dag en dan in de laatste 5 of 6 uurtjes ga je alsnog gigantisch voor de bijl. Wel een enorme verrassing vond ik dat en zo olie olie dom ook. En dan straks bij het kampvuur alles ontkennen en dan zeggen Kaj en Yolanthe dat ze nog wat beelden van de dreamdate willen laten zien en krijg je die kop uit de gif van hierboven vervolgens in beeld:)
Dit seizoen is me tot nu toe echt enorm meegevallen, beter dan het seizoen 2016 en vergelijkbaar met vorig seizoen vind ik. Mocht Donny ook nog sex hebben dan geef ik dit seizoen 9 uit 10.
Zou ook goed kunnen dat ze het geluid van het gekreun geplakt hebben onder een andere kamer in de preview om spoilers te voorkomen, dat doen ze best vaak. Denk dat als er echt seks zou komen ze dit ook nog wel onder de preview van volgende week hadden gezet.

Als ik moet zeggen welk seizoen het best/minst best is zou ik zeggen:

1. Seizoen 2017 (met Merijn en Lisa etc): dit blijft voor mij toch wel het beste seizoen. Bijna iedereen ging de fout in en dit werd mooi opgebouwd naar het eind.
2. Seizoen 2018 (met Tim en Deborah etc.): goed seizoen maar werd saai aan het eind omdat het te langdradig was en daarnaast luie verleidsters.
3. Seizoen VIPS: inderdaad veel gerek, veel spanning opgebouwd terwijl er aan het eind bijna niks gebeurde. Als Niels en Rosanne er niet waren, was er niet veel aan denk ik.
4. Seizoen 2016 (met Marvin en Louise etc.): naast Marvin kan ik weinig herinneren.

Ik vind dat ze die dreamdate anders moeten aanpakken volgend jaar. Ik vind (behalve dit jaar het deel met Stefano) dat meestal de saaiste aflevering. Het zou leuker zijn als ze tijdens het laatste kampvuur waarin ze herenigd worden ze moeten kiezen of ze naar de dreamdate met hun geliefde of met een van de verleiders net zoals de oude temptation gaan.
/
pi_180938455
Temptation 2017 was gewoon een fantastisch seizoen voor een Temptation Island-fan. Zo ontzettend veel sneaky mensen deden mee met dat seizoen en ze gingen allemaal de fout in (zelfs Jolien).

Temptation 2016 was alleen leuk door hartenbreekster Jolientje en Marvin......
Voor de rest ontzettend saai en voelde enorm uitgerekt met weinig gebeurtenissen.

Temptation 2018 werd door Timtation gedragen :+

Temptation VIPS is wel een enorm leuk seizoen, niet veel boeiende dingen maar al die relaties zijn zo fragiel zelfs zonder vreemd te hoeven gaan. Ruud en Rowena houden nog het meeste van elkaar. Donny vindt Danique zo ontzettend leuk. Sneu voor Amijé en Gelina.
SOONY
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:25:26 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_180938980
Nog wat mooie gifjes van Giphy:







en
https://giphy.com/videoland
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_180939011
SOONY
pi_180940434
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:21 schreef DKUp het volgende:
Heerlijke borderline Temptation Gossip ( :')_! ) met de enige echte Rosanna :+

https://www.rtlboulevard.(...)al-klaar-met-rosanna
0 zelfinzicht, 100% zelfbedrog
pi_180940842
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 09:28 schreef viceversa het volgende:
Stefano doet het ook niet zo goed op insta :')
Jawel man, lekker balonnetjes klappen op de boot.
pi_180941355
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 15:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Jawel man, lekker balonnetjes klappen op de boot.
Wat volgers betreft als je het vergelijkt
pi_180945137
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:42 schreef viceversa het volgende:

[..]

0 zelfinzicht, 100% zelfbedrog
Het zou mij niet verbazen als Alex zo'n Zwanetta even batst en er over liegt omdat hij nog met Erin is.
In Ex on the beach pakte hij Lie en zette haar onder druk om erover te zwijgen. Toen ging hij ook helemaal los tegen mensen die 'tegen hem waren' en gedroeg hij zich als een Neanderthaler.
Vervolgens werden de beelden vertoond en kwam het uit, toen werd zijn vriendinnetje eerst kwaad, maar die heeft het IQ van een doperwt en vergaf hem snel, omdat hij mooie praatjes had 'je weet toch dat ik me af en toe niet in kan houden, ik ben daar ook eerlijk over dat ik daar moeite mee heb, met jou is het anders, blablabla' :')
pi_180945177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:44 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als Alex zo'n Zwanetta even batst en er over liegt omdat hij nog met Erin is.
In Ex on the beach pakte hij Lie en zette haar onder druk om erover te zwijgen. Toen ging hij ook helemaal los tegen mensen die 'tegen hem waren' en gedroeg hij zich als een Neanderthaler.
Vervolgens werden de beelden vertoond en kwam het uit, toen werd zijn vriendinnetje eerst kwaad, maar die heeft het IQ van een doperwt en vergaf hem snel, omdat hij mooie praatjes had 'je weet toch dat ik me af en toe niet in kan houden, met jou is het anders, ik ben daar ook eerlijk over dat ik daar moeite mee heb' :')
Zwaantje valt helemaal niet op tatta’s.
pi_180949565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:44 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als Alex zo'n Zwanetta even batst en er over liegt omdat hij nog met Erin is.
In Ex on the beach pakte hij Lie en zette haar onder druk om erover te zwijgen. Toen ging hij ook helemaal los tegen mensen die 'tegen hem waren' en gedroeg hij zich als een Neanderthaler.
Vervolgens werden de beelden vertoond en kwam het uit, toen werd zijn vriendinnetje eerst kwaad, maar die heeft het IQ van een doperwt en vergaf hem snel, omdat hij mooie praatjes had 'je weet toch dat ik me af en toe niet in kan houden, ik ben daar ook eerlijk over dat ik daar moeite mee heb, met jou is het anders, blablabla' :')
Doelde eigenlijk op Rosanna.

Die Alex... er klopt iets niet aan die vent. Walgelijk manipulatief. Ook dat die meid moest oprotten uit zijn bed omdat ze hem geen seks wilde geven en dat volgens hem zo hoorde :') Die gebruikt vrouwen, heeft geen oprecht gevoel in zn lijf
pi_180951613
Even een vraagje hoor: is dit hele gebeuren met Alex in “Ex on the Beach” te zien in seizoen 2?

Seizoen 1 staat niet meer op Videoland ;(.
pi_180951972
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 23:51 schreef moemoe het volgende:
Even een vraagje hoor: is dit hele gebeuren met Alex in “Ex on the Beach” te zien in seizoen 2?

Seizoen 1 staat niet meer op Videoland ;(.
Jup
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')