quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
professionele commentatoren hebben hun telefoon geluiden niet eens uit staan...
alleen bij de NOS
Ik moet zeggen dat Liesbet de Vocht de meest nutteloze gast in de afgelopen jaren was.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sam Oomen vind ik een goede reden om niet te kijken.
Dit klopt.quote:
Nee is juist heerlijk. Alleen de zuid-europeanen durven nooit naar buiten omdat die lichaampjes afhankelijk zijn van airco.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Drie zonnestraaltjes in Nederland en ze hebben weer genoeg gehad?
Had wel het idee dat Carl dat op een gegeven moment doorhad en haar gewoon links liet zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Liesbet de Vocht de meest nutteloze gast in de afgelopen jaren was.
Ik moest vandaag een halfuur wachten tot ze het 10 seconden over Kruijswijk haddenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit klopt.
Podcastje van Lance is ook niets mis mee, vooral sinds Hincapie is aangeschoven daar.
Wat was daar mee dan? Ik heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had wel het idee dat Carl dat op een gegeven moment doorhad en haar gewoon links liet zitten.
Voor een Kruijswijk-fan blijft het een schandaal dat je hem gisteren niet hebt opgesteld.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een halfuur wachten tot ze het 10 seconden over Kruijswijk hadden.
Bruyneel nu ook, niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit klopt.
Podcastje van Lance is ook niets mis mee, vooral sinds Hincapie is aangeschoven daar.
Ze heeft denk ik 20 seconden van de 3600 geluld. Best een prestatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was daar mee dan? Ik heb dat niet gezien.
Pragmatisme.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor een Kruijswijk-fan blijft het een schandaal dat je hem gisteren niet hebt opgesteld.
Oh ik dacht dat juist dat ze een hoop onzin lulde ofzo. Ik zie ook liever geen vrouwen in mijn talkshows.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik 20 seconden van de 3600 geluld. Best een prestatie.
Vandaag krijgen we weer emofilmpjes van Ine en de kids met Serge. Genieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat juist dat ze een hoop onzin lulde ofzo. Ik zie ook liever geen vrouwen in mijn talkshows.
Serge Baguet?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vandaag krijgen we weer emofilmpjes van Ine en de kids met Serge. Genieten.
Ja, leuk. Tankink zit er de komende twee dagen overigens.quote:
Ik hoop het ook voor Wodkaplanter.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:19 schreef Aguero het volgende:
Hopelijk laat die kopgroep zich terugzakken en krijgen we een tweede ronde.
Ik zou het vermakelijk vinden als hij de hele dag boos is. Derhalve hup Demaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |