Was dit niet wat ze gebruikt hadden voor een poster die ze nodig hadden voor een of andere gamebeurs? Was laatst een #FFF over dacht ik. Idee was om zoveel mogelijk elementen uit het spel op 1 afbeelding te krijgen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sure. Dit is 'spaghetti'. Allemaal strakke lijnen
Get on this level:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was dit niet wat ze gebruikt hadden voor een poster die ze nodig hadden voor een of andere gamebeurs? Was laatst een #FFF over dacht ik. Idee was om zoveel mogelijk elementen uit het spel op 1 afbeelding te krijgen ofzo
Nee dit was een testbase voor een update, toen ze een of andere big change hadden doorgevoerd. Ik kan evt wel de blogpost voor je terugzoeken, als je dat echt wilquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was dit niet wat ze gebruikt hadden voor een poster die ze nodig hadden voor een of andere gamebeurs? Was laatst een #FFF over dacht ik. Idee was om zoveel mogelijk elementen uit het spel op 1 afbeelding te krijgen ofzo
Oh zou ook kunnen, dan was ik ff in de warquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dit was een testbase voor een update, toen ze een of andere big change hadden doorgevoerd. Ik kan evt wel de blogpost voor je terugzoeken, als je dat echt wil
Graag ,quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dit was een testbase voor een update, toen ze een of andere big change hadden doorgevoerd. Ik kan evt wel de blogpost voor je terugzoeken, als je dat echt wil
Handig op korte termijn, kut op langere . net als software bugs voor kleine fixes.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh zou ook kunnen, dan was ik ff in de war
Op zich snap ik wl waarom spaghetti aantrekkelijk kan zijn,, zeker omdat je korte lijnen enzo hebt (naja...), maar ik kan er echt totaal niet tegen in mn eigen bases
godverkut ik hoopte dat je dat niet zo vragenquote:
Haha inderdaad. Merk ook dat er best veel overeenkomsten zijn met Factorio en m'n werk, aangezien ik namelijk ook software developer ben IRLquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Handig op korte termijn, kut op langere . net als software bugs voor kleine fixes.
quote:You can probably tell that I hate the typical straight main bus factories. The system in here is the same, everything is always split by a splitter when going somewhere, but the organic layout is what makes it feel my own. It also gives me at least some space constraints. Since the map is infinite, the problematic points are always inside of the factory, and I love finding extra few tiles here and there to be able to drag an extra belt or pipe through the whole factory.
This to me is the core of all this mayhem. This base has existed from basically the start of the game, except at that point it was relatively cute and simple. Now it is a gluttonous monstrosity, waiting to devour any and all you feed to it. It also produces almost everything craftable in the game. Refinery products in solid form are delivered by train whenever possible, but lubricant has to be produced locally. Due to that I am using basic oil processing as that gives more heavy oil.
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Merk ook dat er best veel overeenkomsten zijn met Factorio en m'n werk, aangezien ik namelijk ook software developer ben IRL
Is de boel verstopt geraakt of kunnen ze geen path vinden?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 23:10 schreef Monolith het volgende:
Die railsignals snap ik echt voor geen meter. Klinkt heel simpel gewoon zo'n chain signaal voor je kruispunt en die andere erna, maar mijn treinen staan maar stom te wachten.
Vooral verstopt, maar ben er inmiddels uitgekomen. Had een drietal lijnen die elkaar niet raakten en toen een nieuwe die door die drie anderen heenging. Had eerst niet helemaal door hoe chain vs normale signalen werkten en vervolgens was het nog een puzzelen om overal de juiste signalen te plaatsen. Inmiddels rijdt alles weer soepel.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:58 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Is de boel verstopt geraakt of kunnen ze geen path vinden?
zijn we ook net met uranium aan de slag eerste Giga reactor is onderweg.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral verstopt, maar ben er inmiddels uitgekomen. Had een drietal lijnen die elkaar niet raakten en toen een nieuwe die door die drie anderen heenging. Had eerst niet helemaal door hoe chain vs normale signalen werkten en vervolgens was het nog een puzzelen om overal de juiste signalen te plaatsen. Inmiddels rijdt alles weer soepel.
Nu nog even weer een nieuwe route voor steenkool en ondertussen nucleaire energie onderzoeken en eens aan de slag met uranium.
Die muurquote:Op maandag 30 juli 2018 00:08 schreef lifeblind het volgende:
En onze huidige basis in al zijn glorie
[ afbeelding ]
Leuke map wel, zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook ff een screenshotje van mijn basis. Eilandstart, heb net een eerste brug gemaakt naar het vasteland en de olievelden veiliggesteld.
[ afbeelding ]
Ik moet nog wel uitzoeken hoe dat precies werkt. Volgens mij is er wel een tutorial voor.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zijn we ook net met uranium aan de slag eerste Giga reactor is onderweg.
Hoe gaan we hierna om met de biters? Want ze worden steeds groter in aantallen. Wat is onze strategie en wat werkt? en note we hebben meer "repairs" nodig voor de muur er zitten nog geen bots om de muur om de muur te versterken / repairen.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:08 schreef lifeblind het volgende:
En onze huidige basis in al zijn glorie
[ afbeelding ]
Nice , ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
did I ever tell you the definition of spaghetti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |