Deed ik eerst ook, maar die worden wel weer gemold door biters als je die ergens in de buurt hebt zitten. Bovendien liggen resources in die railworlds best ver uit elkaar dus je mag aardig wat paaltjes zetten.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik bouw altijd stroompalen naast m'n treinrails.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh... hij heeft hem vergeten lange termijn te maken de oen.
Met FARL is dat geen probleem. Heb een mooie blueprint die paaltjes en turrets neer plempt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook, maar die worden wel weer gemold door biters als je die ergens in de buurt hebt zitten. Bovendien liggen resources in die railworlds best ver uit elkaar dus je mag aardig wat paaltjes zetten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan een modje misschien de link in de OP aanpassen naar https://discord.gg/KNPGUVA? Dank
Goed begin ik denk dat je nu alles een beetje moet uitbreiden als in , meer ruimte tussen al je fabrieken maken en ervoor zorgen dat je groen infinitief kan uitbreiden . Ergens een plek voor stations maken. ? Nog best weinig smelters voor Ore datzou ik verdriedubbelen .quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:59 schreef mschol het volgende:
hier overigensd nog een overzichtje van wat ik heb staan in mijn laatste save,
#spaghettibeltbende
niet echt grootschalig, daar ben ik echt beroerd in
ik bouw altijd enorm compact, met rare belt oplossingen tot gevolg
[ afbeelding ]
zoals je kan zien is mijn base wel voorbereid op robots (deels) maar ik moet nog even de juiste manier vinden om robots zelf te craften in deze bende
Pff, dit is pas spaghetti:quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:59 schreef mschol het volgende:
hier overigensd nog een overzichtje van wat ik heb staan in mijn laatste save,
#spaghettibeltbende
niet echt grootschalig, daar ben ik echt beroerd in
ik bouw altijd enorm compact, met rare belt oplossingen tot gevolg
[ afbeelding ]
zoals je kan zien is mijn base wel voorbereid op robots (deels) maar ik moet nog even de juiste manier vinden om robots zelf te craften in deze bende
Sure. Dit is 'spaghetti'. Allemaal strakke lijnenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Pff, dit is pas spaghetti:
[ afbeelding ]
M'n 1e setup voor wat copper, iron en steel. Links hiervan komt straks m'n echte fabriek, en als dit allemaal op is gaat het plat en komt er m'n energie farm
Oke, dit triggered wel een beetje m'n ocdquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sure. Dit is 'spaghetti'. Allemaal strakke lijnen
Get on this level:
[ afbeelding ]
Zal ik het nog erger maken? Dit is geen screenshot van mij, dit is een screenshot van een van de developersquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oke, dit triggered wel een beetje m'n ocd
Developer did it on purpose hoop ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik het nog erger maken? Dit is geen screenshot van mij, dit is een screenshot van een van de developers
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik het nog erger maken? Dit is geen screenshot van mij, dit is een screenshot van een van de developers
Ooit gelezen op een van die developer-blogs, hij vindt dit gewoon leuker dan van die steriele main bus-omgevingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Developer did it on purpose hoop ik.
dat is echt iets van hang mezelf op Maarja developers zijn dan ook van het type.. wat doe ik mezelf toch weer aan. .quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ooit gelezen op een van die developer-blogs, hij vindt dit gewoon leuker dan van die steriele main bus-omgevingen.
Juist dat puzzelen of je nog net ergens een belt of pipe langsgewurgd krijgt, vindt ie zelf leuk. Valt wat voor te zeggen
uiteindelijk zal ik daar ook weer naartoe gaan, science 3 loopt er nu ook kriskras doorheenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik begin doorgaans wel met zo'n strakke main bus, maar omdat ik meestal met bob's of Angel's mods speel, en niet aan vooruit plannen doe, eindig ik vaak ook met van die rare belts en pipes overal doorheen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:28 schreef lifeblind het volgende:
En natuurlijk altijd stroom langs je powerrails, gewoon zorgen dat je de biters per definitie al op afstand houd Ik doe sowieso ook altijd mn groene en rode wire langs mn treinrails, zodat ik daar dan ook overal gebruik van kan maken. Zoals dit:
Ik ben er zelf zondag weer, als we dan treinen hebben, en wat outposts (er is een heel mooi oilfield met 11.000% yield in de buurt ), kan ik wel eens uitleggen hoe je dit soort dingen maakt: (supply/demand automatisch berekenen en de juiste hoeveelheid treinen sturen, eigenlijk wat LTN doet maar dan in vanillaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap gewoon nog steeds de ballen van die circuits. Dit weekend ben ik er weer
aargh wat doet dat ik aarghquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ben er zelf zondag weer, als we dan treinen hebben, en wat outposts (er is een heel mooi oilfield met 11.000% yield in de buurt ), kan ik wel eens uitleggen hoe je dit soort dingen maakt: (supply/demand automatisch berekenen en de juiste hoeveelheid treinen sturen, eigenlijk wat LTN doet maar dan in vanilla
[ afbeelding ]
Mja hoe signals werken is eigenlijk ook heel slecht uitgelegd in het spel. Heb t zelf gewoon geleerd door met trial en error op een heel klein spoor te lopen kloten. Uiteindelijk heb ik voor mn hoofdrails gewoon een hele set blueprints gemaakt met allerlei junctions en weet ik wat, zodat ik 't niet iedere keer opnieuw hoef te doen, en mn bots zich daar lekker druk over mogen makenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
aargh wat doet dat ik aargh
Ik krijg het al niet voor elkaar om een treinkruising te maken
Ja dat zal ik uiteindelijk ook maar moeten doen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja hoe signals werken is eigenlijk ook heel slecht uitgelegd in het spel. Heb t zelf gewoon geleerd door met trial en error op een heel klein spoor te lopen kloten. Uiteindelijk heb ik voor mn hoofdrails gewoon een hele set blueprints gemaakt met allerlei junctions en weet ik wat, zodat ik 't niet iedere keer opnieuw hoef te doen, en mn bots zich daar lekker druk over mogen maken
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja hoe signals werken is eigenlijk ook heel slecht uitgelegd in het spel. Heb t zelf gewoon geleerd door met trial en error op een heel klein spoor te lopen kloten. Uiteindelijk heb ik voor mn hoofdrails gewoon een hele set blueprints gemaakt met allerlei junctions en weet ik wat, zodat ik 't niet iedere keer opnieuw hoef te doen, en mn bots zich daar lekker druk over mogen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Was dit niet wat ze gebruikt hadden voor een poster die ze nodig hadden voor een of andere gamebeurs? Was laatst een #FFF over dacht ik. Idee was om zoveel mogelijk elementen uit het spel op 1 afbeelding te krijgen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sure. Dit is 'spaghetti'. Allemaal strakke lijnen
Get on this level:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was dit niet wat ze gebruikt hadden voor een poster die ze nodig hadden voor een of andere gamebeurs? Was laatst een #FFF over dacht ik. Idee was om zoveel mogelijk elementen uit het spel op 1 afbeelding te krijgen ofzo
Nee dit was een testbase voor een update, toen ze een of andere big change hadden doorgevoerd. Ik kan evt wel de blogpost voor je terugzoeken, als je dat echt wilquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was dit niet wat ze gebruikt hadden voor een poster die ze nodig hadden voor een of andere gamebeurs? Was laatst een #FFF over dacht ik. Idee was om zoveel mogelijk elementen uit het spel op 1 afbeelding te krijgen ofzo
Oh zou ook kunnen, dan was ik ff in de warquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dit was een testbase voor een update, toen ze een of andere big change hadden doorgevoerd. Ik kan evt wel de blogpost voor je terugzoeken, als je dat echt wil
Graag ,quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dit was een testbase voor een update, toen ze een of andere big change hadden doorgevoerd. Ik kan evt wel de blogpost voor je terugzoeken, als je dat echt wil
Handig op korte termijn, kut op langere . net als software bugs voor kleine fixes.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh zou ook kunnen, dan was ik ff in de war
Op zich snap ik wl waarom spaghetti aantrekkelijk kan zijn,, zeker omdat je korte lijnen enzo hebt (naja...), maar ik kan er echt totaal niet tegen in mn eigen bases
godverkut ik hoopte dat je dat niet zo vragenquote:
Haha inderdaad. Merk ook dat er best veel overeenkomsten zijn met Factorio en m'n werk, aangezien ik namelijk ook software developer ben IRLquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Handig op korte termijn, kut op langere . net als software bugs voor kleine fixes.
quote:You can probably tell that I hate the typical straight main bus factories. The system in here is the same, everything is always split by a splitter when going somewhere, but the organic layout is what makes it feel my own. It also gives me at least some space constraints. Since the map is infinite, the problematic points are always inside of the factory, and I love finding extra few tiles here and there to be able to drag an extra belt or pipe through the whole factory.
This to me is the core of all this mayhem. This base has existed from basically the start of the game, except at that point it was relatively cute and simple. Now it is a gluttonous monstrosity, waiting to devour any and all you feed to it. It also produces almost everything craftable in the game. Refinery products in solid form are delivered by train whenever possible, but lubricant has to be produced locally. Due to that I am using basic oil processing as that gives more heavy oil.
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Merk ook dat er best veel overeenkomsten zijn met Factorio en m'n werk, aangezien ik namelijk ook software developer ben IRL
Is de boel verstopt geraakt of kunnen ze geen path vinden?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 23:10 schreef Monolith het volgende:
Die railsignals snap ik echt voor geen meter. Klinkt heel simpel gewoon zo'n chain signaal voor je kruispunt en die andere erna, maar mijn treinen staan maar stom te wachten.
Vooral verstopt, maar ben er inmiddels uitgekomen. Had een drietal lijnen die elkaar niet raakten en toen een nieuwe die door die drie anderen heenging. Had eerst niet helemaal door hoe chain vs normale signalen werkten en vervolgens was het nog een puzzelen om overal de juiste signalen te plaatsen. Inmiddels rijdt alles weer soepel.quote:Op zondag 29 juli 2018 21:58 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Is de boel verstopt geraakt of kunnen ze geen path vinden?
zijn we ook net met uranium aan de slag eerste Giga reactor is onderweg.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral verstopt, maar ben er inmiddels uitgekomen. Had een drietal lijnen die elkaar niet raakten en toen een nieuwe die door die drie anderen heenging. Had eerst niet helemaal door hoe chain vs normale signalen werkten en vervolgens was het nog een puzzelen om overal de juiste signalen te plaatsen. Inmiddels rijdt alles weer soepel.
Nu nog even weer een nieuwe route voor steenkool en ondertussen nucleaire energie onderzoeken en eens aan de slag met uranium.
Die muurquote:Op maandag 30 juli 2018 00:08 schreef lifeblind het volgende:
En onze huidige basis in al zijn glorie
[ afbeelding ]
Leuke map wel, zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook ff een screenshotje van mijn basis. Eilandstart, heb net een eerste brug gemaakt naar het vasteland en de olievelden veiliggesteld.
[ afbeelding ]
Ik moet nog wel uitzoeken hoe dat precies werkt. Volgens mij is er wel een tutorial voor.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zijn we ook net met uranium aan de slag eerste Giga reactor is onderweg.
Hoe gaan we hierna om met de biters? Want ze worden steeds groter in aantallen. Wat is onze strategie en wat werkt? en note we hebben meer "repairs" nodig voor de muur er zitten nog geen bots om de muur om de muur te versterken / repairen.quote:Op maandag 30 juli 2018 00:08 schreef lifeblind het volgende:
En onze huidige basis in al zijn glorie
[ afbeelding ]
Nice , ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
did I ever tell you the definition of spaghetti?
Volgende stap is flamethrowers, en het bot netwertk van de muur compleet los houden, en volgooien met bots, met op enkele plaatsen een supply depot. En daarna artilleryquote:Op maandag 30 juli 2018 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoe gaan we hierna om met de biters? Want ze worden steeds groter in aantallen. Wat is onze strategie en wat werkt? en note we hebben meer "repairs" nodig voor de muur er zitten nog geen bots om de muur om de muur te versterken / repairen.
En dat laten draaien op Zonne-energie? .quote:Op maandag 30 juli 2018 12:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgende stap is flamethrowers, en het bot netwertk van de muur compleet los houden, en volgooien met bots, met op enkele plaatsen een supply depot. En daarna artillery
Nice, daar ga ik eens op verder. Leuke mapquote:Op maandag 30 juli 2018 09:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, gejat van een reddit-post.
https://www.reddit.com/r/(...)start_railworld_map/
Yup, uiteindelijk een gebied wat de helft is van waar we nu een muur om hebben volplempen met solar en gaanquote:Op maandag 30 juli 2018 13:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En dat laten draaien op Zonne-energie? .
Muur is in het zuiden alweer uitgebreid, ik vond ze iets wat te dichtbij komen, vervolgens viel de stroom uit en ik maar foeteren dat de stroom weg was. Zo van waarom werkt dat nuclear design niet Water bleek op te zijn en de nuclear power ging niet aan. Vervolgens werd de basis aangevallen van ALLE kanten xD. Na verloop van tijd rond 23:00 kwam Lifeblind terug en die kickte de stroom aan, weet nog niet geheel zeker wat de druppel deed overlopen , maar door meer solar panels te plaatsen lijkt de stroom weer te werken. Tjernobyl (onze nuclear mining grond) wordt vanavond aangesloten.quote:
Ik denk dat we eerst stroom moeten stabiliseren (dus uranium aanvoer constant enzo), en in ieder geval moeten zorgen dat de resources in de basis fatsoenlijk lopen, zodat we kunnen werken richting in ieder geval wat raketten lanceren. Echter is dat wel iets wat schaalbaar moet zijn, dus wellicht daar vandeweek een keer over op discord wat over overleggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Nieuwe screenshot van de kaart ? we gaan namelijk best snel nu met zijn 3 a 4en ?
we missen nog :
- Groot Zonnepaneel gebied.
- Groot smelting gebied
- Green circuits area
- Trein depot voor Ore aanlevering.
- Upgraded defense line met Oil.
- Auto expansion? (Turret train idee)
Welke prioriteit hebben is mij nog de vraag? Maar we komen er wel
[..]
Muur is in het zuiden alweer uitgebreid, ik vond ze iets wat te dichtbij komen, vervolgens viel de stroom uit en ik maar foeteren dat de stroom weg was. Zo van waarom werkt dat nuclear design niet Water bleek op te zijn en de nuclear power ging niet aan. Vervolgens werd de basis aangevallen van ALLE kanten xD. Na verloop van tijd rond 23:00 kwam Lifeblind terug en die kickte de stroom aan, weet nog niet geheel zeker wat de druppel deed overlopen , maar door meer solar panels te plaatsen lijkt de stroom weer te werken. Tjernobyl (onze nuclear mining grond) wordt vanavond aangesloten.
Er zijn minstens 900 lasers aan de brownout doodgegaan de basis zelf heeft amper schade. De muur wel, daarbij zijn we een stuk langs gegaan om de muur weer te repareren.
De zuidmuur uitbreiding in zijn glorie is een goed begin .
Wat heb ik ervan geleerd? Altijd nood stroom ergens hebben. Kortom meer solar panels EVERYWHERE!
Roads gaan Carven. en dan geen onlogische roads aanmaken. Altijd opelkaar laten aankloppen en anders spul verplaatsen? Zoals je gister zei : "Goh de weg klopt niet aan elkaar" Dan juist of niet aanleggen of verplaatsen?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En langzaam alle tijdelijke dingen in de hoofdbasis opruimen (lees: ik rij te veel met een auto tegen zooi op/naast de paden aan )
Inderdaad, al zal de basis vrij weinig echt groeien nog. Het enige grote wat er nu nog bij komt is een groot station en een stacker daarvoor, en alles wat we nodig hebben om raketten te kunnen lanceren. De rest zal toch per trein moeten, en de treinsporen in duidelijke blokken verdelen vind ik persoonlijk iets belangrijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Roads gaan Carven. en dan geen onlogische roads aanmaken. Altijd opelkaar laten aankloppen en anders spul verplaatsen? Zoals je gister zei : "Goh de weg klopt niet aan elkaar" Dan juist of niet aanleggen of verplaatsen?
Kost moeite maar in de long run hebben we er zoveel profijt van Dat we niet plots raar moeten rijden.
Helder, daarom hebben we allemaal een andere prio En toch komt het allemaal "af".quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, al zal de basis vrij weinig echt groeien nog. Het enige grote wat er nu nog bij komt is een groot station en een stacker daarvoor, en alles wat we nodig hebben om raketten te kunnen lanceren. De rest zal toch per trein moeten, en de treinsporen in duidelijke blokken verdelen vind ik persoonlijk iets belangrijker
Veel "Groei" komt er na spaghetti niet is mijn ervaring .quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben mijn basis juist aan het spaghettify-en. Weg met logica en plannen, hoera organisch groeien!
Heb je al de mods erin gezet? Eeuwig levend corps?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:06 schreef lifeblind het volgende:
Overigens wil ik nog een death counter gaan bouwen, ben gisteren (natuurlijk) al weer overhoop gereden door een trein toen ik wat werk aan het spoor aan het doen was
Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes )quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel "Groei" komt er na spaghetti niet is mijn ervaring .
[..]
Heb je al de mods erin gezet? Eeuwig levend corps?
ik zat eerst te denken aan far reach? maar of dat nou goed is, dan versla je het nut van "bots" een beetje.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes )
Ik zou zeggen: "Dead corpse infinite welke mod dat ook was? staat in discord, en waypoint voor je dooie lichaam "quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes )
als je megabase gaat altijd solar, fluid mechanics zijn een bitch op grote schaal, dan kan je je UPS gedag zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:49 schreef Monolith het volgende:
Wat is eigenlijk handig qua power?
Nuclear ben ik nog aan het onderzoeken, maar zou snel klaar moeten zijn.
Solar is wel ideaal omdat je niet afhankelijk bent van aanvoer, maar je lijkt toch wel heel veel panels / capacitators en ook ruimte nodig te hebben voor een beetje fatsoenlijke stroomoutput.
Sowieso wordt het weer tijd om de muur van m'n basis een stuk te verleggen voor wat meer lebensraum.
Ik vind outposts ook nog wel tricky. Zo langzamerhand worden alle outpost wel steeds iets zwaarder aangevallen door biters en met gewone turrets raakt de ammo wel ergens een keer op. Misschien dat eens een flinke veegactie moet doen langs alle biternests die in de buurt liggen.
Jawel joh. Maar sowieso is het voor mij na het lanceren van een raket ook wel weer snel klaar meestal.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel "Groei" komt er na spaghetti niet is mijn ervaring .
oh dan juist moet je een giga fabriek beginnen en keiharde aanval op de biters beginnen .quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jawel joh. Maar sowieso is het voor mij na het lanceren van een raket ook wel weer snel klaar meestal.
Geef mij godverdomme mijn Squeek Through Even distribution mod zou ook erg welkom zijn, en Auto Fill.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes )
Dat was vrij veel jargon, maar volgens Google betekent dit dat je bak het dan gewoon niet meer trekt.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als je megabase gaat altijd solar, fluid mechanics zijn een bitch op grote schaal, dan kan je je UPS gedag zeggen.
ja dan trekt je bak het niet meer jaquote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was vrij veel jargon, maar volgens Google betekent dit dat je bak het dan gewoon niet meer trekt.
Denk dat ik maar eens even flink wat panels en capacitators moet gaan bouwen. Volgens Google is de ratio 20:24 per MW benodigde power.
Dan moet die meer danoontje hebben .quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja dan trekt je bak het niet meer ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |