Al de hele dag!quote:
Dat schept mogelijkheden voor de Fokkers hierquote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al de hele dag!
Alleen geen dates dit weekend. Of in ieder geval nog niets vast gepland.
DM staat open hoor! Nee, gewoon druk weekend. Niet eens echt tijd voor dates!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat schept mogelijkheden voor de Fokkers hier
Alleen dus voor dates met POHWP. Of kikkers die nog gezoend moeten wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DM staat open hoor! Nee, gewoon druk weekend. Niet eens echt tijd voor dates!
Moet nog tot 5.... en dan nog 3 weken tot de vakantie.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al de hele dag!
Alleen geen dates dit weekend. Of in ieder geval nog niets vast gepland.
Ja ik dus ook, maar ik zie zojuist op fb dat mijn scharrel een andere (nog onwetende) kerel drie weken lang in een exotisch vakantieoord in gaat palmen. Gezien ons laatste onderhoud heb ik helaas zeer sterk het vermoeden dat de opmerkelijk blije vakantiekiekjes zijn bedoeld om mijn ogen uit te steken. Mijn hemel, mijn leven is soms net een tekenfilm. Low on scharrel pfff.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:22 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Wil dit weekend geen dates, heb wel 2 leuke feestjes en zin in geile neuk sex![]()
Of iemand die me zondag accepteert met dikke wallen en een kater :’).quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen dus voor dates met POHWP. Of kikkers die nog gezoend moeten worden
hebben we dat niet altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:22 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Moet nog tot 5.... en dan nog 3 weken tot de vakantie.
Wil dit weekend geen dates, heb wel 2 leuke feestjes en zin in geile neuk sex![]()
Daten komt na dit weekend wel weer
Kom zondagavond maar weer langs dan met je wallenquote:
Nou, zo werkt het dus in ieder geval nietquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:49 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Kom zondagavond maar weer langs dan met je wallen![]()
zal ik je weer eens aan mijn paars gepunte lans rijgen![]()
![]()
Spreek even voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:50 schreef Stratotanker het volgende:
Zie hierboven het verschil tussen man en vrouw. Bij Debsterr is het nummertjes trekken en ik zit vanavond weer te janken achter mijn gitaar.
Het gaat gewoon over daten hoor... Last van de zon?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:16 schreef Samzz het volgende:
Jongens, schei nou eens uit met dat slowchatten constant. Ga lekker in een van de SC's met elkaar ouwehoeren. Ben het aardig zat zo.
Dat wat ik weggehaald heb niet. En nee. Maar als je zou kunnen zien hoeveel slowchat hier steeds weggehaald moet worden...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over daten hoor... Last van de zon?
Laatste tijd nog gedate Samzz?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wat ik weggehaald heb niet. En nee. Maar als je zou kunnen zien hoeveel slowchat hier steeds weggehaald moet worden...
Er zijn twee SC's, ga daar gezellig kletsen en houd t hier ontopic.
Heb je al iets gehoord over morgen?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 06:33 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nog wel maar als er weer zelfde dingen gaan gebeuren dan hoort ze nooit meer iets van me
Jazeker. Maar draaide allemaal op niks uit verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |