Wat is ze eigenlijk aan het doen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:35 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Goed he? Ik wist niet eens dat ik dat kon. Dit is de eerste keer
De vraag is wie vertelt het Sannequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
OHHHHH!!
uitlokking
ghu ghu ghu
quote:
Uit mijn focus.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:36 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Wanneer gaan we eten? Wat eten we eigenlijk? Toch niet weer rijst he? Gatver!!
Weet je wat het is als ik nu weg moet om te eten dan ben ik helemaal uit mijn focus
Die man is compleet sociaal gestoord!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
John vraagt zich af wat de anderen eigenlijk aan het doen zijn. Hij zit zélf lekker in de schaduw onzin uit te kramen. God, wat is die vent een simpele sukkel zeg!
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Slijm slijm goed gedaan blablabla...............Als ik één van jullie in de drek gooi heb ik hetzelfde resultaat...........
verf smeren op Joa. Ze bespringt hem nog net nietquote:
Vreselijke vent. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou schrijven maar kom er maar in oud-Utopiaan, om het even wie (zelfs de Twins). En dan JMJ vakkundig 1 voor 1 elimineren met 10 man.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
John vraagt zich af wat de anderen eigenlijk aan het doen zijn. Hij zit zélf lekker in de schaduw onzin uit te kramen. God, wat is die vent een simpele sukkel zeg!
Degene die het haar vertelt is dan vast een klootzak waar ze gelijk helemaal klaar mee is. Jankbuien van uren omdat haar kunst niet gewaardeerd wordtquote:
Broek uit!! Ik ga een olifant paintenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joa.. joehoeeeeeeeeeeeeeeee
komp ff op de hooiberg staan
test test
Billy look-a-likequote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Degene die het haar vertelt is dan vast een klootzak waar ze gelijk helemaal klaar mee is. Jankbuien van uren omdat haar kunst niet gewaardeerd wordt
Wat een onzin. Ik kan me wel minstens 1 zomer herinneren waar het 40 graden werdquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
Vroeger gingen we niet over de 25 graden volgens Brandon. Ook nooit een hittegolf volgens Tim
quote:
Als er geen TV wordt gemaakt, dan maar tussenshots voor de TV uitzendingen draaien....quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:46 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Regie verveeld zich ook kapot
Snot joch hoe oud is hijquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
Vroeger gingen we niet over de 25 graden volgens Brandon. Ook nooit een hittegolf volgens Tim
En lult weer lekker mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim is aan het lullen met de vijand........
Wil gvd niet zo vloeken verdomme........quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:47 schreef Schakeltopia het volgende:
Breaking: Tim vind sjon een topkerel
Tim is John even lekker onder zijn duim aan het lullen...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim vind Sjonnie een topkerel................Mot nich gekker worden......
Ik herinner mij als kind een vette hittegolf.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me wel minstens 1 zomer herinneren waar het 40 graden werd
ik ben geboren in een hittegolfquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik herinner mij als kind een vette hittegolf.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
heeft joa z'n haar al eens los gegooid ?
Adriaan is in zijn “ autisme” een mister positivo pur sang, iemand die het leven omarmt. John daarentegen ( op zijn Mike’s)......quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
A3 is al voor autist uitgescholden, maar sjon doet niet voor hem onder
Absoluut en het lukt die freako ook nog.......quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Tim is John even lekker onder zijn duim aan het lullen...
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
heeft joa z'n haar al eens los gegooid ?
Tuurlijk is dat onzin. Hittegolven heb je altijd gehad en 25 graden halen we iedere zomer wel een keer. Ook 25 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me wel minstens 1 zomer herinneren waar het 40 graden werd
nee daar is ze in verwektquote:
waarquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..].......................Laat Christel haar haar maar eens losgooien
Oww waar maakt me niets uit, als ze haar haar maar losgooit..............quote:
ja precies, 25 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzin. Hittegolven heb je altijd gehad en 25 graden halen we iedere zomer wel een keer. Ook 25 jaar geleden
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:53 schreef sjampoeh het volgende:
chris: is er een foto van gemaakt ?
uh waarmee ?
heeft die tel uit 1980 een camera erin dan
Heeft die superlaptop geen cam?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:53 schreef sjampoeh het volgende:
chris: is er een foto van gemaakt ?
uh waarmee ?
heeft die tel uit 1980 een camera erin dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |