Passend wel ja, gezien het onderwerpquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:39 schreef I. het volgende:
Speciaal m'n murpige UI uit het stof gehaald, anders lijkt de OP nergens op natuurlijk.
Post hij nog steeds?quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:53 schreef VleesLollie het volgende:
Monopoly had toch al gezegd dat ie het zou doen?
Geen mod kiezen en deze laten lopenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
Een non-SC met meer dan 1 topic in ONZ
Stalking.... Doet je meestal geen goed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:37 schreef ABombali het volgende:
Ik heb inmiddels 7 mailtjes gestuurd om meer kans te maken
truequote:Op vrijdag 20 juli 2018 04:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey, we zitten niet voor niets op onz toch?
Alle wannabees die heerlijke dames kontjes plaatsen begrijp ik maar ze vergeten een groot aandeel aan mensen hier.quote:
Ik snap je punt, maar dat kunnen ze toch ook zelf plaatsen?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 05:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle wannabees die heerlijke dames kontjes plaatsen begrijp ik maar ze vergeten een groot aandeel aan mensen hier.
Het gaat in mijn ogen niet alleen om mannen\jongens die hier lekker willen posten maar ook dames en meisjes doen dat graag en ik denk dat ze een mooie mannen kont wel op prijs kunnen stellen. Net zoals de mannen en jongens hier die op het zelfde geslacht vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |