Passend wel ja, gezien het onderwerpquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:39 schreef I. het volgende:
Speciaal m'n murpige UI uit het stof gehaald, anders lijkt de OP nergens op natuurlijk.
Post hij nog steeds?quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:53 schreef VleesLollie het volgende:
Monopoly had toch al gezegd dat ie het zou doen?
Geen mod kiezen en deze laten lopenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
Een non-SC met meer dan 1 topic in ONZ
Stalking.... Doet je meestal geen goed.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:37 schreef ABombali het volgende:
Ik heb inmiddels 7 mailtjes gestuurd om meer kans te maken
truequote:Op vrijdag 20 juli 2018 04:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey, we zitten niet voor niets op onz toch?
Alle wannabees die heerlijke dames kontjes plaatsen begrijp ik maar ze vergeten een groot aandeel aan mensen hier.quote:
Ik snap je punt, maar dat kunnen ze toch ook zelf plaatsen?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 05:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle wannabees die heerlijke dames kontjes plaatsen begrijp ik maar ze vergeten een groot aandeel aan mensen hier.
Het gaat in mijn ogen niet alleen om mannen\jongens die hier lekker willen posten maar ook dames en meisjes doen dat graag en ik denk dat ze een mooie mannen kont wel op prijs kunnen stellen. Net zoals de mannen en jongens hier die op het zelfde geslacht vallen.
Klopt maar plaats jij al die dames kontjes zelf? Jij krijgt ze ook van andere, waarom niet eens andersom?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:27 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat kunnen ze toch ook zelf plaatsen?
Kijk dat bedoel ik!quote:
Veel te vroeg om om foto's van hun billen te vragen, wacht tot na tienenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Mag ik meteen brutaal zijn?
Zou je dat zelf meteen plaatsen na een paar mooie dames billen?
Ik vraag om niets vriend!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Veel te vroeg om om foto's van hun billen te vragen, wacht tot na tienen
Kan prima toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Mag ik meteen brutaal zijn?
Zou je dat zelf meteen plaatsen na een paar mooie dames billen?
Ja, ok maar zou je het zelf ook doen?quote:
OT: Ik zal jullie nieuwe president (mod) wel worden dan, aangezien er zo verschrikkelijk veel intresse in is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:03 schreef I. het volgende:
Maar even zonder dollen, dit is natuurlijk geen SC of plaatjesdumptopic, maar een topic om ludieke sollicitatie-bijdragen in te posten. Laten we het vooral ontopic houden.
Mijn Ludieke sollicitatie bijdrage is bij deze geslaagd!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:03 schreef I. het volgende:
Maar even zonder dollen, dit is natuurlijk geen SC of plaatjesdumptopic, maar een topic om ludieke sollicitatie-bijdragen in te posten. Laten we het vooral ontopic houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2018 08:14:08 ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:13 schreef Driepink het volgende:
Outpost, ik waarschuw alvast ik ben heel hard tegenover mijn tegenstanders.
Als je nog steeds op hetzelfde adres woont als ongeveer 6 jaar geleden weet ik je te vindenhttps://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-van-bedreiging.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:13 schreef Driepink het volgende:
Outpost, ik waarschuw alvast ik ben heel hard tegenover mijn tegenstanders.
Als je nog steeds op hetzelfde adres woont als ongeveer 6 jaar geleden weet ik je te vindenGast toen wist je niet eens mijn appartement te vinden zonder hulp! Ik wens je veel suc6!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast toen wist je niet eens mijn appartement te vinden zonder hulp! Ik wens je veel suc6!Dat kwam door de schok van de hondenpoep waar ik gelijk in stond nadat ik mn auto uit stapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast je kwam met de metro!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat kwam door de schok van de hondenpoep waar ik gelijk in stond nadat ik mn auto uit stapte
Ja en ik heb je van af mijn balkon naar mijn deur gedirigeerd!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee man! Toch? Was toch die middag radio met faye en viro enzo?
Ik ben mod-to-be, ik mag dit toch wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:41 schreef I. het volgende:
Joe, bewaar dat ge-SC even voor de ONZ-SC ofzo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ben toch ideaal mod materiaal, als je me vergelijkt met de rest vd modjes
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ben toch ideaal mod materiaal, als je me vergelijkt met de rest vd modjes
Murp, kan jij toelichten,quote:
Is het al andersomdag?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat dat juist de grap is?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
2 waarom kon Fok geen betere pic gebruiken? Zelfs met inzoomen zijn de onderste regels amper te lezen..... Fok onwaardig in mijn ogen..... Al horen de onleesbare regeltjes onleesbaar te zijn......
Hele slechte garp, ben benieuwd wie dat bedacht heeft!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat dat juist de grap is?
Ons aller murpquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hele slechte garp, ben benieuwd wie dat bedacht heeft!![]()
Ik serieus ook altijd!quote:
1. Zeer binnenkortquote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Murp, kan jij toelichten,
1 wanneer is het einde van de vacature?
2 waarom kon Fok geen betere pic gebruiken? Zelfs met inzoomen zijn de onderste regels amper te lezen..... Fok onwaardig in mijn ogen..... Al horen de onleesbare regeltjes onleesbaar te zijn......
3 hoeveel modjes zijn er nodig?
4 wanneer denk je dat er bekend word wie de modjes zijn?
Uiteraard zeer binnenkort, je hebt me al gevondenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:29 schreef murp het volgende:
[..]
1. Zeer binnenkort
2. Dat was de grap. Het is toch ONZ he?
3. 1
4. Zie punt 1
Ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:32 schreef I. het volgende:
[..]
Kwaliteit is er flink op vooruit gegaan sinds je solli-paint
helaas moet ik je toch weer loslatenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Uiteraard zeer binnenkort, je hebt me al gevonden
Done, ik verwacht vanavond mijn knopjes te hebben. Grgrquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Probeer eens 2 minuten je adem in te houden.
Waarom neem je dan de tijd om in dit topic te posten?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:30 schreef Amoeba het volgende:
Maar zonder grappen ik word nog liever mod van marokko.nl
Oké.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:30 schreef Amoeba het volgende:
Maar zonder grappen ik word nog liever mod van marokko.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |