Ordnung muss seinquote:Op donderdag 26 juli 2018 13:32 schreef Sigaartje het volgende:
Ik dacht dat we alles mochten op JLB nu Danny weg is.
Sjezus, het was geen experiment.quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
Het is nu wel weer leuk geweest inderdaad. Experiment mislukt.... en dooorrrrrrr
gelukkig 😅quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, het was geen experiment.
Het was een geintje nav een topic.
Stel sjagrijnen.
Het is weer KLB.
*geen geintjes maken
quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, het was geen experiment.
Het was een geintje nav een topic.
Stel sjagrijnen.
Het is weer KLB.
*geen geintjes maken
En morgen verander ik het weer in iets anders.quote:
Bosbaak lijkt me ook wel wat.quote:
ik wacht in spanning af 👍quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En morgen verander ik het weer in iets anders.
Gewoon.
Daarom
Huilbaak ofzo
En de afkorting wordt?quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:45 schreef Marsenal het volgende:
Eenzamelosersdiehunverdrietopanderenprojecterenbaak!
Misschien eens een keer iets omtrent zeehonden, zijn best leuke beestjes.quote:Op donderdag 26 juli 2018 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En morgen verander ik het weer in iets anders.
Gewoon.
Daarom
Huilbaak ofzo
Wie interesseert dat nou?quote:Op donderdag 26 juli 2018 14:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien eens een keer iets omtrent zeehonden, zijn best leuke beestjes.
matang Kalabot Flip.
Mij.quote:
maybequote:
Zoja; dik ouwequote:
Zou jammer zijnquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wss handmatig. In nws ineens paar keer niet
mobiel heb ik hem nietquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wss handmatig. In nws ineens paar keer niet
Gemaakt in javascript?quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mobiel heb ik hem niet
أطيب التحيات Flip.
Javascript ja, en ik heb Android.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:39 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Gemaakt in javascript?
Heb je iPhone of Android?
Probeer Eclipse eens!quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Javascript ja, en ik heb Android.
З найлепшымі пажаданнямі Flip.
Hoe is het met je LSD experiment?quote:
ik zal jou eens DM-en knulquote:
heb ik onderbroken, in dit stadium heb ik meer baat bij amfetamine. Als het wat rustiger is stap ik wel weer overquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:45 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Probeer Eclipse eens!
En nice gemaakt
[..]
Hoe is het met je LSD experiment?
Vriendelijker antwoord dan de vorige keerquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:47 schreef Drug het volgende:
[..]
heb ik onderbroken, in dit stadium heb ik meer baat bij amfetamine. Als het wat rustiger is stap ik wel weer over
Ik zal jou eens DM-en knul /loopquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe die drugs shit lekker in dm ;s
vennlig hilsen Flip.
thanksquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:52 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Vriendelijker antwoord dan de vorige keerSucces
[..]
Ik zal jou eens DM-en knul /loop
Nou nou nou .quote:
nooit nimmer neukenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook een goeie naam voor dit forum. NNN.
sorryquote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:37 schreef Vanillekwark het volgende:
ff wat offtopic SC-geneuzel verwijderd. Gaarne ontopic dit dat
hiervoor is de tr knopquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
user wollah begint een beetje op mijn zenuwen werken. Opent steeds kuttopics, daagt de Belgen uit
Ik zie even niet wat hij op dit moment fout doet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
user wollah begint een beetje op mijn zenuwen werken. Opent steeds kuttopics, daagt de Belgen uit
nvm. was beetje overdreven reactie van mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie even niet wat hij op dit moment fout doet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nvm. was beetje overdreven reactie van mij
Mijn DMquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees net in een gesloten topic dat KLB niet is om over andere users te klagen.
Welke plekken zijn er hiervoor wel aangewezen?
Die klachten kan je in je dagboek opschrijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees net in een gesloten topic dat KLB niet is om over andere users te klagen.
Welke plekken zijn er hiervoor wel aangewezen?
Dan zal ik daar ook de TR's opschrijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die klachten kan je in je dagboek opschrijven
sgoequote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ook de TR's opschrijven.
Gewoon niet gaan zeuren over andere users. Is nergens voor nodig. Is er een discussie tussen twee users binnen eenzelfde subforum? -> TR, of DM/PM een moderator en er wordt naar gekeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor je behulpzame antwoord.
Ik eet alleen magere naturel kwark vrindquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Deze vind zelfs jij lekker:
[ afbeelding ]
Deze geen kans gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik eet alleen magere naturel kwark vrind
Ben je nou hier weer bezigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Deze vind zelfs jij lekker:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |