Er zijn 2 of 3 mensen die per dag de taak hebben om water te filteren. De helft doet het niet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat ze zelf ook flessen water hadden.
Laatst was John nog boos dat er eieren gekookt werden van dat water, want dat kon wel met het vijverwater.
blijft het twee tot drie dagen vers lees ikquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan blijft het toch nog wel tijden goed?
Trapje ziet er stukken beter uit dan die van Sjon.......quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Sanne is een vrouw, kan dus niet zonder trapje naar binnen stappen
Hm ja daar hebben ze niet aan gedacht dus.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die filters wat ze hebben zit een laagje actieve kool in.
Sat raakt ten eerste uitgewerkt na een bepaalde hoeveelheid water.
en als je ze niet goed doorspoelt doet die kool wel z'n werk maar de afval producten kunnen nergens heen en gaan dus stinken.
Actieve kool kun je weer reanimeren maar dat is een heel proces.
1000%quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Trapje ziet er stukken beter uit dan die van Sjon.......![]()
![]()
Als zijn vreten maar goed is, wat de anderen naar binnen werken boeit hem niet.....Wat een egotripper...........quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat ze zelf ook flessen water hadden.
Laatst was John nog boos dat er eieren gekookt werden van dat water, want dat kon wel met het vijverwater.
Dat verbaast me ook weer niks.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er zijn 2 of 3 mensen die per dag de taak hebben om water te filteren. De helft doet het niet.
Adriaan doet het vaak, maar denkt intussen soms ook. Bekijk het maar
Water kan volgens mij helemaal niet kapot tenzij er inderdaad vuil in of bij komtquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
blijft het twee tot drie dagen vers lees ik
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Water kan volgens mij helemaal niet kapot tenzij er inderdaad vuil in of bij komt
Zoals een John die met zijn gore bek aan de tuit staat te lurken
Ah ok.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
blijft het twee tot drie dagen vers lees ik
Da's al rap als iemand anders dan sjon 2 lucifertjes aan elkaar tuft.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Trapje ziet er stukken beter uit dan die van Sjon.......![]()
![]()
Jawel. Maar dit ging toch over filterwater?quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan blijft het toch nog wel tijden goed?
Waterleiding bedrijf zegt 2 a 3 dagen in de koelkast te bewaren daarna niet meer vers...mja wat houdt vers in bij waterquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Water kan volgens mij helemaal niet kapot tenzij er inderdaad vuil in of bij komt
Jep daar lijkt het wel op, echt lamlendige boel bij elkaar daar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Is Jeff nu de enige die echt bezig is voor Utopia?......................
Ja en straks ook weer mee vreten van de rest.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als zijn vreten maar goed is, wat de anderen naar binnen werken boeit hem niet.....Wat een egotripper...........
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee, ze waren allemaal bezig, staartje was ook met dat trapje bezig.......quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Oordeel zelf zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Precies...............quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en straks ook weer mee vreten van de rest.
Ik had gezegd je hebt al gehad, ga jij maar lekker bij je tentje zitten.
Legionellquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waterleiding bedrijf zegt 2 a 3 dagen in de koelkast te bewaren daarna niet meer vers...mja wat houdt vers in bij water
Volgens mij over flessen water, John zei nog: Dan bestel je toch nieuw water.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit ging toch over filterwater?
Het kan dan wel warm zijn, dat wil niet zeggen dat je niets hoeft te doen.......quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Jep daar lijkt het wel op, echt lamlendige boel bij elkaar daar.
Okay.......quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze waren allemaal bezig, staartje was ook met dat trapje bezig.......
Ja da's kraanwater, misschien is dat wel weer anders.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waterleiding bedrijf zegt 2 a 3 dagen in de koelkast te bewaren daarna niet meer vers...mja wat houdt vers in bij water
ja bacteriën ongetwijfeldquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oordeel zelf zou ik zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Voorgeschreven door de dokter! Echt waar!
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja da's kraanwater, misschien is dat wel weer anders.
Nah ja maakt me eigenlijk ook niet uit.Ik hoef het gelukkig niet te drinken.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oordeel zelf zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Naast Jessie ligt Manon languit in het zand
Adriaan en Brenda zijn ook bezig volgens mij
Als John er met z'n mummelbek aan zit is dat water binnen 5 minuten doodquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
ja altijd..maar in de koelkast langzamerquote:
Oh ok.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja altijd..maar in de koelkast langzamer
Sjon, met zijn gore kukident muilquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als John er met z'n mummelbek aan zit is dat water binnen 5 minuten dood
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als John er met z'n mummelbek aan zit is dat water binnen 5 minuten dood
ik dacht dat hij niet met een speeltuin wilde wordengeassocieerd...kneusquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:50 schreef snetje het volgende:
Mike moet oppassen voor zijn ketting die hij om heeft van Jessie...hij heb dus geld nodig en hoopt dat hij zo dus verkoopt..
[ afbeelding ]
Pfff alsjeblieft zeg, opdringerig mens is hetquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne had de sleutel van mensen dan ging ze vaak om 1 uur in de nacht bij die mensen naar binnen en de slaapkamer in als ze niet kon slapen.
Tjesus dat zal je maar gebeuren zeg.
Die sleutel zal ze nu niet meer krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne had de sleutel van mensen dan ging ze vaak om 1 uur in de nacht bij die mensen naar binnen en de slaapkamer in als ze niet kon slapen.
Tjesus dat zal je maar gebeuren zeg.
Ze hebben een paar kratten frisdrankquote:
Ze maakte mensen ook gewoon wakker, ook al moesten ze de de andere dag naar school of werken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Pfff alsjeblieft zeg, opdringerig mens is het
1 keer flikken en dan had ik em al afgepakt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die sleutel zal ze nu niet meer krijgen.
Omminomnomquote:
Dat figuur zou ik sowieso nooit mijn sleutel toevertrouwen. Onbetrouwbaar op het eerste gezichtquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 keer flikken en dan had ik em al afgepakt.
En onweer graag ..dan moeten ze met zijn allen in de caravan...quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik kan eigenlijk niet wachten tot het een week alleen maar gaat regenen, dat moet toch een bak frustratie gaan opleveren als ze zo op elkaars lip moeten schuilen
Word ie weer gezond van.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Omminomnom![]()
Geen bockworsten deze keer maar dit is ook genoeg afval
Dat sowieso.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat figuur zou ik sowieso nooit mijn sleutel toevertrouwen. Onbetrouwbaar op het eerste gezicht
Hij is wat hij eetquote:
Je zou maar zo'n vriendin hebben. Dan moet je die toch echt verdiend hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik weet niet of het familie was of vrienden of zo.
Nou idd.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n vriendin hebben. Dan moet je die toch echt verdiend hebben
Dat is precies de reden waarom die caravan daar is... Opdracht Febo... Niks Mike of John...quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef snetje het volgende:
[..]
En onweer graag ..dan moeten ze met zijn allen in de caravan...
Heeft Jessie het niet snikheet in die polo?..Of moet ze reclame maken?..quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley ligt ook languit op een bankje zag ik net
[ afbeelding ]
In de verte zie je Adriaan en Brenda bezig
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:06 schreef pullup het volgende:
Dit lijkt me ook wel een toppertje
Twee dagen is hij binnen
[ afbeelding ]
die vechten elkaar de caravan uitquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef snetje het volgende:
[..]
En onweer graag ..dan moeten ze met zijn allen in de caravan...
Jao had gevraagd of hij moest helpen. Hoefde niet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Liggen er twee languit op hun nest, terwijl er één zich helemaal in het zweet aan het werken is..............Ik zou dat niet kunnen, dat liggen terwijl er één hard aan het werk is....
Dan nog had ik gezegd, ik help je wel effe...........quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jao had gevraagd of hij moest helpen. Hoefde niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
Sanne krijgt veel mee van Marokkanen
Dat verklaart ook waarom ze op bed ligt en geen reet doet
Wat opperhoofd Sjonnie naar de kloten heeft geholpen.............Amateur bouwer........quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:11 schreef snetje het volgende:
Sanne: Je zit niet in je hum hé Jef....
Ja die moet nu met kut gereedschap werken...
Ohquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ze zijn niet allemaal hetzelfde jah..........
Eens............quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen Mike. Dit luie varken is al weken met vakantie.
[ afbeelding ]
denk aan cowgirl chrisquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Liggen er twee languit op hun nest, terwijl er één zich helemaal in het zweet aan het werken is..............Ik zou dat niet kunnen, dat liggen terwijl er één hard aan het werk is....
Precies..utopia 2 staat en nuquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:17 schreef spapaars het volgende:
Ze liggen te niksen omdat ze geen visie hebben op wat nog te doen.
Moet van Sjon......quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:19 schreef Scherzo het volgende:
En waarom zitten die kippen opgehokt..?
Die moeten nu eieren leggenquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:19 schreef Scherzo het volgende:
En waarom zitten die kippen opgehokt..?
Wat een proleetquote:
Heeft ie leghokjes gemaakt..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |