Bertha liep alleen in de wei, familie is onbekend.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:50 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Heb je de familie van Bertha ook al ingelicht over het incident eigenlijk?
Een treurig verhaal werd zojuist nog treuriger.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:14 schreef I. het volgende:
[..]
Bertha liep alleen in de wei, familie is onbekend.
Het is een triest einde, dit alles maakt het nog belangrijker om de moraal van dit verhaal in acht te nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:36 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Een treurig verhaal werd zojuist nog treuriger.![]()
![]()
RIP Bertha
Durf die extra lange wandelingen niet meer te maken uit angst voor herhaling.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je al een nieuwe koe gevonden?
gewoon doenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:44 schreef I. het volgende:
[..]
Durf die extra lange wandelingen niet meer te maken uit angst voor herhaling.
Door de heftige impact van de botsing, zijn het milkshakes geworden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag is er een afscheidsdienst. Met gratis koemelk.
Ben ik nog op tijd? Wil toch graag een laatste eer betuigenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 18:29 schreef I. het volgende:
[..]
Door de heftige impact van de botsing, zijn het milkshakes geworden.
De barbecue eindigt rond 20:30.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd? Wil toch graag een laatste eer betuigen
Thanks, ik heb m'n best gedaan. Opruimen was wel een karweitje, de werkzaamheden zijn zojuist afgerond.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |