Ach, de waarheid hoe hij er echt over denkt kwam even boven drijven, een praatje van vijf minuten....en nu gaat hij met honderden leugens de waarheid ontkennen! Waar natuurlijk niemand meer intrapt!quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Plus dat ie z'n keutel dus alweer heeft ingetrokken.
Ik hou het op een uitglijder van iemand die, gezien z'n positie, beter had moeten weten.
Een A10 op dat A10 volk afsturen lijkt me terecht.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het failliet van het poldermodel in combinatie met een veel te grote klasse quinoavretende A10 imbecielen is geloof ik al jaren bekend.
Klopt, daarom wel "stoer" dat hij gewoon z'n zegje doet.quote:
Ja, als ik zeg 'uitglijder' dan wil ik hem nog het voordeel van de twijfel geven. Wat je zegt zou zomaar kunnen kloppen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:42 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ach, de waarheid hoe hij er echt over denkt kwam even boven drijven, een praatje van vijf minuten....en nu gaat hij met honderden leugens de waarheid ontkennen! Waar natuurlijk niemand meer intrapt!
Nee, niet. Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, daarom wel "stoer" dat hij gewoon z'n zegje doet.
Niet nodig, de criminaliteit/AirBnB/krakers/ontbreken van huur/koopwoningen doet dat al voor ons.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Een A10 op dat A10 volk afsturen lijkt me terecht.
Mja, blunder. Ik wil wel wat verder gaan. Natuurlijk was klagen over multiculturaliteit niet alleen klagen over meerdere culturen... het was voor veel mensen gewoon verhuld taalgebruik om het te hebben over etniciteit. Op zich al vreemd voor (conservatief/klassiek-)liberalen om zich uit te laten voor of tegen een monocultuur vanuit de overheid, maar dat is dan nog een technische discussie die je zou kunnen voeren ... multi-etniciteit afkeuren leidt tot rassensegregatie of erger. Deze minister zou er goed aan doen om zich te heroriënteren op waar zijn ideologische roots liggen, maar moet ook ontslag krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Scherp.![]()
Ja, ik kan dit eigenlijk alleen maar uitleggen als een gigantische blunder van Blok.
De aftrap van 't politieke seizoen 2018-2019 begint in elk geval lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:42 schreef Molurus het volgende:
Op nu.nl:
Blok betreurt aanstoot na opmerkingen over Suriname, etniciteit en samenlevingen
Ja, het is geen uitglijder hoor. Hij wist niet dat-ie opgenomen werd ook. Dit is gewoon hoe deze man daarover nadenkt.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg 'uitglijder' dan wil ik hem nog het voordeel van de twijfel geven. Wat je zegt zou zomaar kunnen kloppen.
En als het klopt zie ik niet waarom hij niet zou moeten opstappen.
Dat is politiek.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet. Praatjes vullen geen gaatjes.
Ja, klopt, hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik deze mening deel.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mja, blunder. Ik wil wel wat verder gaan. Natuurlijk was klagen over multiculturaliteit niet alleen klagen over meerdere culturen... het was voor veel mensen gewoon verhuld taalgebruik om het te hebben over etniciteit. Op zich al vreemd voor (conservatief/klassiek-)liberalen om zich uit te laten voor of tegen een monocultuur vanuit de overheid, maar dat is dan nog een technische discussie die je zou kunnen voeren ... multi-etniciteit afkeuren leidt tot rassensegregatie of erger. Deze minister zou er goed aan doen om zich te heroriënteren op waar zijn ideologische roots liggen, maar moet ook ontslag krijgen.
Ach ja, een VVD'er met visie is ongeveer net zo zeldzaam als elfjes in mijn achtertuin vrees ik.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Deze minister zou er goed aan doen om zich te heroriënteren op waar zijn ideologische roots liggen, maar moet ook ontslag krijgen.
Geloof ook niet dat het een uitglijder is. Die keutel intrekken is puur voor politiek zelfbehoud nadat het openbaar is geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is geen uitglijder hoor. Hij wist niet dat-ie opgenomen werd ook. Dit is gewoon hoe deze man daarover nadenkt.
Als dat uiteindelijk ook de conclusie is van het kabinet en de kamer, dan zie ik niet hoe een aftreden kan worden voorkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is geen uitglijder hoor. Hij wist niet dat-ie opgenomen werd ook. Dit is gewoon hoe deze man daarover nadenkt.
Misschien moet hij dan maar eens denken aan opstappen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We gaan het zien, extra zwaar weegt nog eens dat het de minister van buitenlandse zaken is. Ons gezicht naar buiten toe. En de man die alleen maar te maken krijgt met mensen met een andere cultuur.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als dat uiteindelijk ook de conclusie is van het kabinet en de kamer, dan zie ik niet hoe een aftreden kan worden voorkomen.
Exact.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan maar eens denken aan opstappen.
Waar is Baudet met z'n stille trom?quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We gaan het zien, extra zwaar weegt nog eens dat het de minister van buitenlandse zaken is. Ons gezicht naar buiten toe. En de man die alleen maar te maken krijgt met mensen met een andere cultuur.
Uitermate geschikt dus, misschien dat al die bananenrepublieken dan stoppen met bedelen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We gaan het zien, extra zwaar weegt nog eens dat het de minister van buitenlandse zaken is. Ons gezicht naar buiten toe. En de man die alleen maar te maken krijgt met mensen met een andere cultuur.
Henk Bres, dames en heren.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitermate geschikt dus, misschien dat al die bananenrepublieken dan stoppen met bedelen.
Blok for PM.![]()
Ja, maar ik bedoel het is niet die collega van me waar ik paar weken geleden een tijdje mee samenwerkte. Die over alles en iedereen zegt: ja die moeten ze tegen de muur zetten.quote:
Joh als er iets is waarom Hollanders bekend staan in heel de wereld dan is het wel dat cultuur niet belangrijk is, maar handel wel.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitermate geschikt dus, misschien dat al die bananenrepublieken dan stoppen met bedelen.
Blok for PM.![]()
Ja, ik snap ook echt niet waarom alle partijen het wel maar goed lijken te vinden nu met zijn excuses oid. Kan me moeilijk voorstellen dat dit niet nog een staartje gaat krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik deze mening deel.
Ik ben niet tegen betalen voor grondstoffen, wel tegen uitdelen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh als er iets is waarom Hollanders bekend staan in heel de wereld dan is het wel dat cultuur niet belangrijk is, maar handel wel.
Daarom hebben de Hollanders al in de 17de eeuw een godsdienstvrede ingesteld.
Den Haag is ook de realiteit maar meer top-down dan wat erom je heen gebeurd. De kunst is niet om meer op straat te beoordelen maar om die twee werelden beter te verenigen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is politiek.
Daarom moet je Den Haag ook gewoon negeren en kijken naar de realiteit om je heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |