Waar het hart vol van is.quote:
Ohhhh?quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:19 schreef ndid het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Mike vertelde vanmiddag dat hij niet met deze meneer zou gaan praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:19 schreef chufi het volgende:
Martijn van de tenten
Deze?zeer waarschijnlijk, ze verwezen hem door naar iets grotere zaak met gooi erin inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Mike vergeet ook snel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:20 schreef snetje het volgende:
Mike net tegen Shelley: Hij heeft mij nog nooit geholpen er komt niks van zijn kant...
Vergeten toen hij Gerrit nog in zijn broekzak had dat Gerrit namens hem bier heeft besteld...Bier heeft verstopt achter de tent...in dat soort dingen kun je Mike helpen ja...
quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:19 schreef chufi het volgende:
Martijn van de tenten
Deze?Man man man,u is weer snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kijk dat bedoel ikquote:
Hij heeft de afspraak ook met meneer gemaakt...........quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Mike zou toch niet met de man van de tenten praten, wie staat er als eerste met zijn pikneus boven op
En wat is de reden ervan?quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Mike zou toch niet met de man van de tenten praten, wie staat er als eerste met zijn pikneus boven op
Omdat Mike zich volledig heeft gedistantieerd van de groep (sinds het centraal waar Hiske haar functie in neer legde).quote:
Wat een gruwelijk dingquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
doe deze maar
luchtkastelen daar
[ afbeelding ]
Oh vandaar. Hij is met vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2018 16:22 schreef ndid het volgende:
[..]
Omdat Mike zich volledig heeft gedistantieerd van de groep (sinds het centraal waar Hiske haar functie in neer legde).
Dat zou gelijk een echtscheiding zijn voor mijquote:
Deze wordt het dusquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
doe deze maar
luchtkastelen daar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:23 schreef Goldencharly het volgende:
Is de helicopter voor Manon al besteld
Ja, maar hij heeft zelf gezegd niet meer die tent te regelen en wat doet hij, hi j begint gelijk al over een volgende evenementquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft de afspraak ook met meneer gemaakt...........
Voor de goedkoopste uitvoeren en zelf opbouwen, en we weten van het bouwteam datquote:
Dat mokkel heeft Gerrit compleet in haar macht.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:25 schreef snetje het volgende:
Shelley zit Gerrit gewoon te pesten met Mike ..nu weer dat Mike slimmer is dan Tim...
En als het regent en er staat wat wind zou het wel leuke streams kunnen wordenquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor de goedkoopste uitvoeren en zelf opbouwen, en we weten van het bouwteam dat
er nog wel eens wat stuk gaat
Mike heeft zich terug getrokken uit de groep, hij is nu voor zichzelf begonnen en doet niets meer voor de groep.quote:
Wankel regengootje tussen de 2 units. Kannie wachten.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor de goedkoopste uitvoeren en zelf opbouwen, en we weten van het bouwteam dat
er nog wel eens wat stuk gaat
Mike en John aan de tentharingen mee gesleurd het hek overquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En als het regent en er staat wat wind zou het wel leuke streams kunnen worden
HaHaHaHaHa Huuuu.quote:
Ja ik heb een deel vanmorgen meegekregen. Maar je handelt je zaakjes wel netjes af.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft zich terug getrokken uit de groep, hij is nu voor zichzelf begonnen en doet niets meer voor de groep.
Mensen hebben vanmorgen aangegeven dat ze hem niet helemaal zien zitten zeg maar
Als je met jou ergens over gaat praten ga je zo praten dat we een half uur later niet eens meer weten waar we het over hadden.
En over het geld in eigenbeheer houden enz enz enz
De rokers staan in je tuin dus kan makkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Een tent van 8x4 voor 50 man
Nou mijn woonkamer is zo groot, zie hier toch geen 50 man in staan
Hij had ook kunnen bellen en zeggen dat het niet meer doorgingquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een deel vanmorgen meegekregen. Maar je handelt je zaakjes wel netjes af.
Staan moet wel lukken,mits er geen dikke schuimpjes komen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
O ja das waarquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De rokers staan in je tuin dus kan makkelijk
En Dot heeft een mooie tuin.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De rokers staan in je tuin dus kan makkelijk
Mike is een onbetrouwbare hond. En een grote bek, die zit vanavond al te vreten van "de groep".quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen bellen en zeggen dat het niet meer doorging
Een man een man, een woord een woord
Mag niet gerookt wordenquote:
ben ik benieuwd naar hoor, waarschijnlijk zorgen zijn volgers voor een bordje eten voor hemquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike is een onbetrouwbare hond. En een grote bek, die zit vanavond al te vreten van "de groep".
Naar ventje
Ja, daar moet je wel van uitgaanquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike is een onbetrouwbare hond. En een grote bek, die zit vanavond al te vreten van "de groep".
Naar ventje
shally heeft gelijkquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:30 schreef snetje het volgende:
SHELLEY HOU JE SMOEL!!!........Ga knippen of zo..
wat moet ie daar dan weer mee?quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:31 schreef ndid het volgende:
John vraagt of Martijn wel eens contact heeft met hulpdiensten.
Dat heeft Martijn niet.
Vanmiddag ging Joaquin al een bordje brengen maar dat wilde hij niet.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ben ik benieuwd naar hoor, waarschijnlijk zorgen zijn volgers voor een bordje eten voor hem
Maar ook niks geen spullen in....zoals bar djtafel gewoon hutjeaanmutjeenproppen.........quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staan moet wel lukken,mits er geen dikke schuimpjes komen.
mooi dat ie zichzelf maar uithongert... maar waarschijnlijk heeft ie nog genoeg voorraadquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:32 schreef ndid het volgende:
[..]
Vanmiddag ging Joaquin al een bordje brengen maar dat wilde hij niet.
John wil een open dag organiseren, waar brandweer, politie, ambulance en sleepdiensten bij aanwezig zijn.quote:
Hij wil de brandweer en politie en ziekenwagen naar Utopia halen, dan kuinnen mensen dat bekijken en er in zitten of zo iets dergelijkssquote:
Geen Utopianen in de tentquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ook niks geen spullen in....zoals bar djtafel gewoon hutjeaanmutjeenproppen.........
Hij heeft vanmiddag al een hamburger gegeten, moet hij nu 2 x per dag vlees?quote:
John zou ervoor zorgen dat hij wel een hamburgertje en shaggie en koffie krijgt.quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
mooi dat ie zichzelf maar uithongert... maar waarschijnlijk heeft ie nog genoeg voorraad
hij had beter even op internet kunnen kijken geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:33 schreef Soulraven het volgende:
Goeie connectie weer gemaakt voor. Totaal geen vaste afspraken of wat dat ook. Goed gedaan hoor mike. Moet je nu een sticker?
quote:Op woensdag 18 juli 2018 16:33 schreef ndid het volgende:
[..]
John wil een open dag organiseren, waar brandweer, politie, ambulance en sleepdiensten bij aanwezig zijn.
ach verrek jaquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:33 schreef ndid het volgende:
[..]
John wil een open dag organiseren, waar brandweer, politie, ambulance en sleepdiensten bij aanwezig zijn.
lekker proppenquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Mike moet de hele dag vleesquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag al een hamburger gegeten, moet hij nu 2 x per dag vlees?
Dat weet ik;hij wil een evenement met brandweerwagens ambulances en politiemotoren op het terrein.Dat vinden kinderen zo leuk volgens John.quote:
het eerste wat ie zei was is er geen vretenquote:Op woensdag 18 juli 2018 16:34 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij mopperde hij dat er geen brood is besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |