Je zou bijna gaan denken dat de VVD een links-liberale vleugel heeft. Don't tell Jozias van Aartsen, Mark Rutte of pakweg de complete Amsterdamse VVD-afdelingquote:
Een linkse liberaal is niet hetzelfde als een linksliberaal. De linkervleugel van de VVD is nog steeds rechts.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:55 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de VVD een links-liberale vleugel heeft. Don't tell Jozias van Aartsen, Mark Rutte of pakweg de complete Amsterdamse VVD-afdeling.
Spoken like a true believer.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Een linkse liberaal is niet hetzelfde als een linksliberaal. De linkervleugel van de VVD is nog steeds rechts.
Wat ben jij vermoeiend zeg. Is er ook iets in het leven waar je daadwerkelijk positief over bent, of kan je echt alleen maar zeiken?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen nafluiten = METOO AANRANDING VIEZE WITTE OUDE MAN!!!!!
9-jarigen dildo-les geven = progressief en als je dat niet wil dan ben je een dino.
Deze millenial-snowflake-soyboy-generatie![]()
Gelukkig gaan ze hun genen nooit doorgeven dus sterven ze met 1 generatie uit.
Uhm. Dit klonk vast heel intelligent in je hoofd.quote:
Hoe dan ook, het is tijd om je surrogaatreligie op te geven. Verwerp het links-liberalisme en omarm een wereld vol rationaliteit, redelijkheid en nuance.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Uhm. Dit klonk vast heel intelligent in je hoofd.
Een VVD huftertje dat spreekt van nuance en redelijkheid.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:57 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is tijd om je surrogaatreligie op te geven. Verwerp het links-liberalisme en omarm een wereld vol rationaliteit, redelijkheid en nuance.
Misschien kun jij wat positiefs vertellen over een dildo voor het gezicht van een 9 jarig kind te zwaaien?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat ben jij vermoeiend zeg. Is er ook iets in het leven waar je daadwerkelijk positief over bent, of kan je echt alleen maar zeiken?
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Linkse tolerantie, kent u die uitdrukking?
Ach gutquote:
Jij snapt niet wat het nut is van seksuele voorlichting?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Misschien kun jij wat positiefs vertellen over een dildo voor het gezicht van een 9 jarig kind te zwaaien?
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat het nut is van seksuele voorlichting?
Al een dildo gekocht voor je dochter?quote:
Nee bij volwassenen vrouwen is het uiteraard seksuele intimidatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wellicht is 't een idee om, uit protest tegen de dubbele standaard van 't links-liberalisme, dildo's uit te delen aan volwassen vrouwen met feministisch uiterlijk. Uiteraard met nog wat uitleg over masturberen erbij (verbaal plus toelichtende gebaren). Dit dan filmen, dildo blurren en op Youtube zetten. Internetsuccesje.
Nee maar ik ben dan ook meer een linkse liberaal dan een linksliberaal (alhoewel ik wat er in de OP staat ook niet zozeer als links zou neerzetten maar als doorgeslagen progressiviteit, iets wat ik dan wel weer ben, doorgeslagen progressief).quote:Op zondag 22 juli 2018 08:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Al een dildo gekocht voor je dochter?
Dat schijnt immers noodzakelijke seksuele voorlichting te zijn.
Ik sla even over.
Een stem der rede. Gelukkig.quote:Op zondag 22 juli 2018 09:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee maar ik ben dan ook meer een linkse liberaal dan een linksliberaal (alhoewel ik wat er in de OP staat ook niet zozeer als links zou neerzetten maar als doorgeslagen progressiviteit, iets wat ik dan wel weer ben, doorgeslagen progressief).
En nee geen behoefte dildos in het gezicht van een hypothetische 9 jarige dochter te laten zien (Ik heb twee zoons). Mijn zoontje kwam gisteren in de winkel wel met "kijk een ijsje" aanlopen, wat dus een taartkaars in de vorm van een penis was, dus wie weet wat die dochter allemaal al gezien had. Had die mensen natuurlijk wel te denken moeten geven dat YouTube wilde dat het geblurd werd.
Dit. Bij mij gelijk einde discussie.quote:Op woensdag 18 juli 2018 15:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Met een dildo zitten klootzakken bij je 9 jarige dochter is niet ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |