abonnement Unibet Coolblue
pi_180545566
De telefoon van mijn vrouw heeft een defect aan de camera. De camera kan niet meer focussen. Er is gewoon niets meer te zien op foto's.

Als je op dit defect gaat zoeken op Google bij dit type telefoon blijkt snel dat dit veel vaker voor komt. Het lijkt mij dus een ontwerp/fabricage fout.

De telefoon is nog geen jaar oud, ziet er niet misbruikt uit (altijd in een hoesje gezeten) en heeft hooguit wat krasjes.

Toch zegt Teleplan (daar is de telefoon heen voor reparatie vis KPN) dat het niet onder de garantie valt.

Uiteraard heb ik een mail gestuurd met vraag naar uitleg en foto's waarom het geen garantie zou zijn..

Wat zijn jullie ervaringen met deze lui? Is er nog een kans dat dit toch onder de garantie gaat vallen of zijn wij fucked?

Het toestel betreft een HTC one A9
  dinsdag 17 juli 2018 @ 21:35:45 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180545887
Ik zou naar de rechter gaan. Je moet nieuwe producten met kwaliteit verkopen en geen spul dat gelijk al kapot is
#KICKOUTZP
pi_180546115
Waarom valt het volgens hun niet onder de garantie?
pi_180546175
Je moet bij KPN zijn. Met Teleplan heb je zelf niks te maken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:03:02 #5
180174 Diemux
People vs Me
pi_180546491
Je hebt toch echt minstens een jaar garantie en daarnaast nog een verwachte levensduur...
pi_180546827
Uiteraard heb ik teleplan al een mail gestuurd met de vraag waarom. Helaas reageren ze niet zo snel.

Ik heb al contact gehad met KPN zelf, maar werd door verwezen naar een andere afdeling. Die ga ik bellen als ik meer weet van teleplan. Ik wil eerst hun oordeel weten voordat ik verder ga bij KPN.
pi_180553552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je moet bij KPN zijn. Met Teleplan heb je zelf niks te maken.
Dit dus.
pi_180553600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:19 schreef benkruk het volgende:
Uiteraard heb ik teleplan al een mail gestuurd met de vraag waarom. Helaas reageren ze niet zo snel.

Ik heb al contact gehad met KPN zelf, maar werd door verwezen naar een andere afdeling. Die ga ik bellen als ik meer weet van teleplan. Ik wil eerst hun oordeel weten voordat ik verder ga bij KPN.
Ga bellen met KPN, doe geen zaken met onderaannemers van diegene waar je een overeenkomst mee hebt.
pi_180559242
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:35 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Ga bellen met KPN, doe geen zaken met onderaannemers van diegene waar je een overeenkomst mee hebt.
Of laat je Unive rbv het oplossen 8-)
pi_180564230
Er is wat opheldering. Ze zouden geen garantiebewijs gekregen hebben. Dit kan kloppen, deze is nooit gevraagd en heb nooit de optie gekregen.

Ik ga er van uit dat het bij deze geregeld is (factuur verstuurd via mail nu) . Maar ik wacht het nog even af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')