quote:AJAX
Gekochte spelers:
Blind 20.5 (inc. bonus)
Neres 12
Tadic 11.4
Ziyech 11
Bande 8.3
Wober 7.5
Sinkgraven 7.0
Labyad 6
Kristensen 5.5
Cassierra 5.5
Tagliafico 4.0
Orejuela 3.7
Johnsen 2.4
S. de Jong 2.3
Schuurs 2.0
van Leer 0.7
Dolberg 0.3
Transfervrij: Onana, Lamprou, Schone, F. de Jong, Huntelaar
Jeugd: Veltman, de Ligt, v.d. Beek, Eiting, Mazraoui, Cerny
¤110.1
quote:PSV
Gekochte spelers:
Romero 8
Lozano 8
Pereiro 7
Angelino 5.5
Dumfries 5.5
L. de Jong 5.5
Luckassen 5
Ramselaar 4.8
Isimat 2.4
Arias 0.7
Transfervrij: Viergever, Schwaab, Gudmundsson, Rosario, Malen
Jeugd: van Osch, Obispo, Hendrix, Rigo, Lundqvist, Mauro Jr, Gakpo, Bergwijn
¤52.4
Ik hoor graag als er een fout in zit.quote:FEYENOORD
Gekochte spelers:
Berghuis 6.5
Haps 6.0
St. Juste 4.8
Larsson 4.0
Amrabat 4.0
Jorgensen 3.5
Toornstra 3.5
Botteghin 2.5
Sinisterra 2.0
Boetius 1.5
Tapia 1.5
Vermeer 1.0
Hansson 0.3
Transfervrij: Jones, van der Heijden, Ayoub, van Persie
Jeugd: Bijlow, Nieuwkoop, van Beek, Malacia, Verdonk, Geertruida, Kökcü, Wehrmann, Burger, el Bouchataoui, El Hankouri, Vente, Toure
¤41.1
Ik zeg toch als er een fout inzit hoor ik het graag. Even fixen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Hoezo zijn Mario en Rosario wel eigen jeugd PSV en Frenkie de Jong en Dolberg bij Ajax niet?
Rosario: Hij tekende in juli 2016 een contract tot medio 2020 bij PSV, dat hem overnam van Almere City. ????
Lekker biased topic dit
Toen hij 13/14 was. Dat is toch wel jeugd lijkt mij. Anders heeft bijna niemand eigen jeugdquote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:22 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Bergwijn is ook van Ajax overgenomen voor 120.000 https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/284165
Of De Jongquote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:26 schreef Simmertje het volgende:
Mja is Blind dan officieel ook niet eigen jeugd?
Ik ben dat eigen jeugd gehype en gegeil ook een beetje zat, in die zin ben ik blij dat Ajax een andere koers is gaan varen. Tuurlijk als je jongens hebt als de ligt, frenkie, sneijder etc. geef ik liever eigen jeugd de voorkeur, maar dat soort diamantjes zijn gewoon enorm zeldzaam. Ondanks het kampioenschap van jong Ajax zat daar geen enkele speler bij waarvan ik dacht "wow, dat wordt er eentje". Dan moet je gewoon de selectie aanvullen met aankopen, en door de schatkist van Overmars kan dit dit jaar op een wat hoger niveau. Niets mis meequote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:34 schreef Wotte het volgende:
Bij de woorden eigen jeugd begint half voetbalminnend Nederland ongecontroleerd in het rond te spuiten. Moet je nagaan als je de titel wint met alleen eigen jeugd in de basis, het desbetreffende stadion kan dan ook direct dienstdoen als olympisch zwembad.
zo gaat dat bij psv en feyenoord om maar aan het aantal van ajax te kunnen komenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Hoezo zijn Mario en Rosario wel eigen jeugd PSV en Frenkie de Jong en Dolberg bij Ajax niet?
Rosario: Hij tekende in juli 2016 een contract tot medio 2020 bij PSV, dat hem overnam van Almere City. ????
Lekker biased topic dit
Noodgedwongen bij PSV natuurlijk. Als je geen geld meer kunt uitgeven wil dat niet zeggen dat je meteen geen koopclub meer bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verschil met een aantal jaar geledenLijkt wel alsof Ajax en PSV de rollen hebben omgedraaid met veel kopen en eigen jeugd in de selectie.
Of is het stiekem andersom?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben dat eigen jeugd gehype en gegeil ook een beetje zat, in die zin ben ik blij dat Ajax een andere koers is gaan varen.
Tja een paar jaar geen kampioen en mark netto is geen dagobert duck meer en geeft uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verschil met een aantal jaar geledenLijkt wel alsof Ajax en PSV de rollen hebben omgedraaid met veel kopen en eigen jeugd in de selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |