Aan zout water hebben we niet zo veel.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:50 schreef spierbal het volgende:
We liggen onder zeeniveau pleurt de dijken open.
water distillerenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aan zout water hebben we niet zo veel.
Voor de hoger / oostelijker liggende gebieden heb je daar niet direct wat aan, tenzij je het op de een of andere manier weer terug omhoog kunt pompen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben een heel IJsselmeer vol water en er is een gebrek aan water?
maar dat is niet waar voor de Noordoost polder en waarschijnlijk grote delen van Friesland.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Voor de hoger / oostelijker liggende gebieden heb je daar niet direct wat aan, tenzij je het op de een of andere manier weer terug omhoog kunt pompen.
Duur grapje als je met tankwagens heen en weer moet rijden om water uit het IJsselmeer te pompen om in Overijssel weer los te laten
In Drente wordt water uit het IJsselmeer ingenomen via de Drentse hoofdvaart en de Hoogeveense vaart. Dat wordt gewoon via de verschillende stuwen omhoog gepompt.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Voor de hoger / oostelijker liggende gebieden heb je daar niet direct wat aan, tenzij je het op de een of andere manier weer terug omhoog kunt pompen.
Duur grapje als je met tankwagens heen en weer moet rijden om water uit het IJsselmeer te pompen om in Overijssel weer los te laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop