Heb ook weleens het maximale moeten betalen (50 euro!!!) omdat ik wat langer moest wachten door de duanequote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 5 euro gaat dan echt het verschil niet maken.
Voor het oppikken van mensen? Misschien pas gaan parkeren als ze de bagage van de band hebben gehaald?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ook weleens het maximale moeten betalen (50 euro!!!) omdat ik wat langer moest wachten door de duane
Als je eenmaal vliegt valt het mee maar het duuuuurt allemaal zo lang.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ik vind vliegen trouwens een enorm vervelende manier van vervoeren.
Ja, had toen in de parkeergarage gezet, maar moest daarna tering lang wachten omdat ie problemen bij de duane hadquote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor het oppikken van mensen? Misschien pas gaan parkeren als ze de bagage van de band hebben gehaald?
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als je eenmaal vliegt valt het mee maar het duuuuurt allemaal zo lang.
beter dan die d66' erquote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Vervelende zeurstem heeft dat zeikwijf.
Knap klote en balen, maar parkeren bij Schiphol is gewoon #viesduurquote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, had toen in de parkeergarage gezet, maar moest daarna tering lang wachten omdat ie problemen bij de duane had
Gewoon 50 euro, gekkenwerk
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 17 juli 2018 23:26 schreef Doublepain het volgende:
Diesel is zuiniger en veel beter voor het milieu dan elektrisch rijden
Kut land ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |